Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-01-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
https://lexly.se/faq/samboavtal/vad-sager-sambolagen-om-jag-ager-ett-hus

Nix så är det inte. Hon äger huset. Finns dessutom massor av bevis att Pernilla började bygga huset utan Bauer. Allt finns på film... 😆
Däremot måste de skriva äktenskapsförord innan giftemålet annars blir det till att dela på miljonerna.

Oki!
Citera
2023-01-23, 11:11
Medlem
Så har då Bauer firat sin födelsedag i Pernillas stora hus...men vad jag undrar är.... det postas bilder och texter på deras instagrams...om att vänner och familj är där och firar...men jag kan bara se Pernillas vänner.... inte en endaste en som kan tänkas vara Bauers vänner.... Lite akward är det allt.... eller vad tycker ni andra?
Citera
2023-01-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Så har då Bauer firat sin födelsedag i Pernillas stora hus...men vad jag undrar är.... det postas bilder och texter på deras instagrams...om att vänner och familj är där och firar...men jag kan bara se Pernillas vänner.... inte en endaste en som kan tänkas vara Bauers vänner.... Lite akward är det allt.... eller vad tycker ni andra?

Det är för att han inte har några vänner. Han har bränt alla broar för länge sedan och är känd narcissist och psykopat på både gamla arbetsplatser och bland gamla bekantskapskretsar. Det finns till och med familjemedlemmar som sagt upp kontakten med honom pga. hans personlighet och beteende Han är en sådan som förbrukar människor, kliver över lik och börjar om på nytt igen.
Citera
2023-01-23, 15:49
Medlem
Har en vän som jobbat med honom
Och kan intyga att så är fallet
Ingen vill ha med honom att göra

Förutom wahlgrens hahaha
Citera
2023-01-23, 16:19
Medlem
Ap-ungens avatar
hahaha!

När ska allt brisera kring Bauer?
Citera
2023-01-23, 20:20
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
hahaha!

När ska allt brisera kring Bauer?

Och kommer detta isåfall att filmas? Det skulle nog skapa höga tittarsiffror iaf!
Citera
2023-01-23, 20:51
Medlem
Han visar sig alltså va den störste skådespelaren i hela gänget då 🤣🤣🤣
Citera
2023-01-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Nu utgår jag bara från Pernillas offentliga instagram och där är det, förutom en bild, bara bilder på mat. Var är Pernillas vänner?
Citera
2023-01-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Han visar sig alltså va den störste skådespelaren i hela gänget då 🤣🤣🤣

CB kommer säkerligen att gå all in i denna roll, borde inte finnas på kartan att det inte lyckas.
Det skulle han aldrig förlåta sig själv.
Förstå när han insåg vilken guldhöna han mötte och fick till en första date med…🤩
Citera
2023-01-23, 21:39
Medlem
Men P och hennes entourage låter sig inte beblanda sig med vanligt folk
För de är bara missunsamma

Ja jag säger bara
Har han gjort hälften av vad som sägs på stan är han ett svin
Näe ett ärkesvin
Citera
2023-01-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu utgår jag bara från Pernillas offentliga instagram och där är det, förutom en bild, bara bilder på mat. Var är Pernillas vänner?

Kolla stories.. bara Pernillas klassiker. Susanne, Theo, Benjamin, Jennifer, Pråmell och en blond kompis, Oliver.
Citera
2023-01-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Men P och hennes entourage låter sig inte beblanda sig med vanligt folk
För de är bara missunsamma

Ja jag säger bara
Har han gjort hälften av vad som sägs på stan är han ett svin
Näe ett ärkesvin
Du låter väldigt bitter, kanske finns en förklaring till det...! Vi får hoppas Pernilla och Christian blir lyckliga tillsammans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in