Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-31, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ett tips är att läsa på sid 111 och framåt i denna tråd.

Har själv jobbat med honom. Opålitlig, missköter jobb, vilket lett till att han fått kicken.

Jag läste och inläggen verkar trovärdiga. Men kan vara lögner också såklart.
Hans ex skriver en del om psykisk misshandel och även detta inlägg:

Följ magkänslan. Lämna direkt vid narcissistiskt & psykopat beteende.
Ifrågasätt fakta i relationen, att fråga sig själv ”Verkar det här rimligt?”
Att tänka klart & rationellt kan vara svårt när man är djupt förälskad men så viktigt.

Hoppas hon inte har egen erfarenhet och att P nu drabbas. Hon har haft nog med skit i tidigare relation.
Minns scenen när C träffar föräldrarna i en hotellfoajé inför premiären. Syns tydligt vilken granskande blick CS slänger efter C.
Hon vill skydda sin dotter så det har nog krävts en hel del krut för att få föräldrarnas och även brödernas ” godkännande”.

Vilken man som helst borde istället rygga för att kliva in hos familjen W. Det är minst sagt inget vanligt svenssonliv. C kastar sig in i precis ALLT. DET om ngt är konstigt. Se bara hur J gjorde tvärtom. Syntes sällan.
Citera
2022-12-31, 02:43
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Angående Wahlgrens värld…tror det läggs ner. Efter Biancas sorti har förmodligen många tittare försvunnit.

Max en säsong till är min gissning. Om Krille hade varit mer än nickedocka hade det kanske funkat lite längre.

Hörde att den senaste säsongen hade högst tittarsiffror någonsin dock? De var oroliga efter Biancas sorti, men det gick visst ändå. Själv har jag inte tittat. Jag tittade för att jag gillar Bianca (och Benji). Det roligaste var ju Biancas kommentarer om Pernilla när de syncar.
Citera
2022-12-31, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Hörde att den senaste säsongen hade högst tittarsiffror någonsin dock? De var oroliga efter Biancas sorti, men det gick visst ändå. Själv har jag inte tittat. Jag tittade för att jag gillar Bianca (och Benji). Det roligaste var ju Biancas kommentarer om Pernilla när de syncar.

Nyfikna folket lär ha kollat för att C dök upp, skulle jag tro. O nu med filmad förlovning o kommande bröllop, lär de fortsätta titta. Efter det krävs det nog ett barnbarn som visas upp på bästa (?) sändningstid, för att behålla tittarna..
Citera
2022-12-31, 11:10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan

Ja iaf det som fick unga tittare som du säger.

Nu ska hon ta sig ann +50 som en romcom?

Kan absolut se det. Men Krille är ju smör på en macka

Då blir det egentligen en dålig film med manus
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-12-31 kl. 11:13.
Citera
2022-12-31, 11:20
Medlem
Även om hon blir lurad på några miljoner vid ev skilsmässa. Så kommer hon klara sig bra.... Dels har hon ett fett bankonto och en dotter som är mångmiljonär.... Tycker chrille är gullig. Tror han är bra för henne.. Är intresserad av mer jordnära saker som träning mm och. Välbevarad för att va i den åldern.. Tror det kommer bli bra.. MEn hoppas hon skriver äktenskapsförord....
Citera
2022-12-31, 11:21
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Jag läste och inläggen verkar trovärdiga. Men kan vara lögner också såklart.
Hans ex skriver en del om psykisk misshandel och även detta inlägg:

Följ magkänslan. Lämna direkt vid narcissistiskt & psykopat beteende.
Ifrågasätt fakta i relationen, att fråga sig själv ”Verkar det här rimligt?”
Att tänka klart & rationellt kan vara svårt när man är djupt förälskad men så viktigt.

Hoppas hon inte har egen erfarenhet och att P nu drabbas. Hon har haft nog med skit i tidigare relation.
Minns scenen när C träffar föräldrarna i en hotellfoajé inför premiären. Syns tydligt vilken granskande blick CS slänger efter C.
Hon vill skydda sin dotter så det har nog krävts en hel del krut för att få föräldrarnas och även brödernas ” godkännande”.

Vilken man som helst borde istället rygga för att kliva in hos familjen W. Det är minst sagt inget vanligt svenssonliv. C kastar sig in i precis ALLT. DET om ngt är konstigt. Se bara hur J gjorde tvärtom. Syntes sällan.

Ok. Det blev ju lite mycket här?

Man behöver inte tolka allt i en TV-produktion

Det handlar om pengar, tittare

Du skriver en klockren kommentar ändå.
Citera
2022-12-31, 12:00
Medlem
Hennes förra kille är polis. Så händer något. Så då. Kommer han nog hjälpa till
Citera
2022-12-31, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hennes förra kille är polis. Så händer något. Så då. Kommer han nog hjälpa till
IT-tekniker på polisen va? Han kan säkert hjälpa till att uppdatera Pernillas och Chs mobiler
Citera
2022-12-31, 14:36
Det syns vem som försvarar C härinne
Kul för Hen

Vi är många som både jobbat med och har vänner som jobbat med honom
Och förvånats över hur han kan spela en roll
Är de nån i familjen W som har en talang att gå in i en roll så är det Han…

Vänta å se
Citera
2022-12-31, 15:50
Medlem
När dom väl är gifta så kanske han visar sin rätta sida
Citera
2022-12-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Det syns vem som försvarar C härinne
Kul för Hen

Vi är många som både jobbat med och har vänner som jobbat med honom
Och förvånats över hur han kan spela en roll
Är de nån i familjen W som har en talang att gå in i en roll så är det Han…

Vänta å se
Det intressanta är att han inte verkar till att ha några vänner.
Citera
2023-01-01, 00:50
Inga vänner
Ingen släkt
Inget hus
Inga pengar

Bra kap hon hittat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto