2022-12-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Inte säker men var inte det telefonnumret som låg i rutan under glansdagarna knutet till Affes firma?

Till sist: vilket underbart barnbarn, så gullig.

Tror inte det. Det har nog varit helt vanliga privata nummer med Swish kopplat till Skithögens eget bankkonto.

Sedan om det var i slutet av förra året eller i början av detta så började Skithögen helt plötsligt ha ett företagsnummer. Detta var kopplat till Alfs firma.

Nu lajvar han knappt längre. Gissar att det inte smakar lika gött att lajva och interagera med lågbegåvade personer i någon timme om man inte kan få betalt för att göra det.

Eller hur, gulligt barnbarn. Vägrar att ta ett jobb, kräver försörjning år efter år, förskingrar prylar ur företaget och säljer svart, skattefifflar med Swishen och blir upptaxerad som man måste betala för, tvingas lägga ut för skrotbilar och annat skit som jättebebisen bara måste ha.

Han är en belastning som kostar och kostar. "Family is everything", jo tjena. Är det inte dags att visa det genom att sluta vara en börda för din familj, Carl-Fredrik? Att du inte inser att det är dags att sluta med ditt trams och svammel efter att du kommit till farfar med en skatteskuld på 50 papp, det visar hur lite familjen betyder för dig när det kommer till kritan.
Citera
2022-12-27, 18:01
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Rask är en överlevnadskonstnär som heter duga.

Hur menar du här? Är det när han drar en lätt mentalt handikappad inför skranket så att den minderåriga ungdomens föräldrar, får stå för skadestånds notan? Eller när han utnyttjar en mentalsjuk individ att betala sin skulder till hans tidigare brottsoffer?

Eller kanske klassikern "Vill ni vara med att tjacka en hund till kidsen?" Där han blåste sina följare rakt av.

Eller kanske när han lever på sin frus lön och kallar det gemensam ekonomi?

Eller kanske när hans slog in fel adress i GPS:n när han skull dänga upp Verz?

Eller kanske när han kopierar andras texter för egen vinning och motiverar detta med "Jag är lat"

Eller kanske när han tar saker på avbetalning på en släktings firma och sedan säljer det vidare? Det är banne mig en riktig konst manöver inom överlevnad det, parasitera på andra, riktigt konstnärligt.

Till sist: Allt för konsten!
Senast redigerad av Borka88 2022-12-27 kl. 18:16.
Citera
2022-12-27, 18:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Den vedervärdige luffaren har arbetat idag.

Han har i vanlig ordning satt sig tillrätta i sängen för att filma sig själv när han pratar om Lokal igen.

EDIT

Rätt in i det. Han har mage att fråga om Lokal ska skicka tillbaka Swish-donationerna han bett om till ett ändamål. Direkt efter har han mage att fråga om han skattat pengarna han har fått in.

Det är den slående fräckheten som bara vår absoluta favoritskithög kan visa upp. Hur han har problem med saker han gör själv så fort någon han hatar gör något.

EDIT 2

Bajshögen erkänner att han fått en skattesmäll på 50 k för swishdonationerna. Fråga, vem var det som betalade det? Du säger "Jag fick betala restskatt på 50 k", är inte sanningen den att det var din farfar som fick betala restskatten på 50 k åt dig? Det är nämligen väldigt svårt för mig att se att en person som tjänar 80 papp om året före skatt har råd att betala en klumpsumma på 50 000 bara sådär.
Haha, Bajsbaronen får en skattesmäll för han tigger pengar av andra, kan man bli en större parasit?

Skulle vilja höra det samtalet med Alf, gissar att han drog på "lip-masken" som han gör när han fuckat upp rejält. Jag ska söka jobb farfar jag looovar jag ska betala tillbaka varenda krona
Citera
2022-12-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Haha, Bajsbaronen får en skattesmäll för han tigger pengar av andra, kan man bli en större parasit?

Skulle vilja höra det samtalet med Alf, gissar att han drog på "lip-masken" som han gör när han fuckat upp rejält. Jag ska söka jobb farfar jag looovar jag ska betala tillbaka varenda krona

Det är helt otroligt egentligen, hur han kan hålla på år efter år på det här viset. Det blir bakslag på bakslag. Skattesmällar, skadeståndsskyldighet, idiotköp. Men problemet är att det alltid är någon annan som får betala. Carl-Fredriks beteende kommer med konsekvenser på löpande band, bara det att han alltid slipper känna på konsekvenserna. Någon annan är alltid där och räddar upp.
Citera
2022-12-27, 19:04
Medlem
Romanche92s avatar
Jag tycker Rask börjar bli jävligt dryg nu, han fortsätter att älta på att "Vi får aldrig glömma hur Lokal har förtalat min största Gud Joakim Lundell" Precis som han vore hans egna lilla jävla Kim Jong un.

Alltså ska vi köra med den retoriken som vigilent baronen kör med så kan vi återta allt jävla skit han har gjort emot Verz, Jacke's Ex, Jewels, Chrippa och Annis och Magmys idioten och listan går på.

Är det någon som kan komma på en bra teori till varför Rask kommer att antagligen göra 20 st videos till om Lokal till när han aldrig får en svars video på hans egna?

Han använder sig utav en feg retorik märker jag i videona för han står inte för vad han tycker och tänker. Jag slår vad om ifall Lokal hade gjort en Svars video på Rasks jävla påstående så hade han kört med någon jävla retorik som om de vore i någon rättssal. "Jag har inte sagt EXAKT det du sitter och säger" hade han sagt åt Lokal för att han är så jävla feg och rädd.
Citera
2022-12-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Alltså ni ser väl, Adonis och Krecik och allihop, hur STOLTA, glada och nöjda familjemedlemmarna är över att ha den store berömde Glimrande Sir i sin familj?

Ingen kan ta fel på hur det lyser i deras ögon av ynnesten att ha Karl Fredrik Alexander som släkting, familjemedlem och vän?

Dom nästan slåss om att få en sekund med Kaal i kamerans öga och för blott ett ögonblick dela hans glans som stor stjärna på YouTube!?

Ingen kan väl läsa in nåt annat i deras reaktioner på Rasks agerande på julafton?

Att du ens i din vildaste fantasi(mongo som du är) kan se något, NÅGOT att ens vara det minsta lilla avundsjuk på i Rasks miserabla och pinsamma tillvaro säger betydligt mer om dig än om någon av oss andra i tråden.
Man får ett hum om din ställning i samhället liksom.

Han bara skojade och alla tyckte det var roligt! INGET fel med att skoja lite!
Sen vet jag att hans familj är mycket stolta över honom för allt han gjort och tusentals människor han hjälpt också. Han är inte perfekt men han har gjort och hjälp mhycket som många bara kan drömma om!
Citera
2022-12-27, 22:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är helt otroligt egentligen, hur han kan hålla på år efter år på det här viset. Det blir bakslag på bakslag. Skattesmällar, skadeståndsskyldighet, idiotköp. Men problemet är att det alltid är någon annan som får betala. Carl-Fredriks beteende kommer med konsekvenser på löpande band, bara det att han alltid slipper känna på konsekvenserna. Någon annan är alltid där och räddar upp.
När du skriver sådär blir man påmind om hur fruktansvärt dålig han är på sitt arbete.
Citera
2022-12-27, 22:57
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
När du skriver sådär blir man påmind om hur fruktansvärt dålig han är på sitt arbete.

"Sitt arbete".....Please....Jävla tramsande och lekstuga är vad det är.
Hade han jobbat på riktigt vid sidan av som t.ex. Chrippa och EFTER jobbet lekt influencer på sin tvärdöda kanal, då hade det varit helt acceptabelt.

Plagiat är aldrig OK så hans påddkääst kan han stoppa upp i gryngången.

Nu förtjänar han bara örfil efter örfil tills han rätar upp sig och går till Samhall eller annan daglig verksamhet 7 -16 där han hör hemma.
Citera
2022-12-27, 23:33
Medlem
Finnj-vels avatar
Jag sitter här och äter risgrynsgröt och undrar hur Rask har det. Jag ska rulla en spliff nu och njuta av.
Citera
2022-12-27, 23:38
Medlem
Jag vill att under 2023 ska Rask börja som han höll på för några år sen, vardagliga vloggs, missbruksbloggen, hur livet ska levas, storytimes, rants, limousin och snus med mera.

Men det är att hoppas på för mycket. Allt har sin gång och det är sorgligt
Citera
2022-12-28, 00:23
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag vill att under 2023 ska Rask börja som han höll på för några år sen, vardagliga vloggs, missbruksbloggen, hur livet ska levas, storytimes, rants, limousin och snus med mera.

Men det är att hoppas på för mycket. Allt har sin gång och det är sorgligt

Håller med. Rask var faktiskt roligare förr.

Missbruksbloggen var rolig, inga hämningar.

Konflikten med magmys micke var oxå ganska rolig. Påminde lite om när han blev hotad av småbarn.

Ifall jag ska vara lite kritisk så har han faktiskt tappat stinget från förr men det är ett misstag att räkna ut honom. Kusligt, Rysligt & Mysigt! är faktiskt ganska rolig, i synnerhet de som behandlar spök upplevelser.

Visar att Rask kan om han vill. Hans röst är behaglig. Ett missförstått geni, en riktig kreatör.
Citera
2022-12-28, 00:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Jag tycker det är spännande hur han fortfarande inte har berättat hur ADHD-utredningen gick. Vi alla vet ju att den enda diagnosen han skulle kunna få är narcissist, men jag vill höra hans bortförklaringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in