2022-11-02, 18:45
Medlem
Hhahahahahahha klockren den där
Tänk den dagen hans äldsta son blir 18 och får npgot jobb och tjänar mer än familjen gör tillsammans, lite pinsamt. Hur gör de om någon av grabbarna hittar en tjej vid tonårs-tiden? Inte helt ovanligt att de händer, de har ju ingen plats i huset!!
Citera
2022-11-03, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Just det förlossningen, där satt han som en pompös gris och trodde att han var huvudpersonen igen. Minns ni när han la ut Tessans röv för alla att se? Där ligger hon på sidan och ska föda, och han ser bara sig själv i bilden, inte att hela hennes arsel syns i bilden... Där snackar vi egoist. Har fortfarande printscreenen kvar för jag trodde jag såg fel.
Hur kan man vara så äcklig och utnyttja exakt varje situation till att själv få stå i centrum.

Barnmorskorna ville förmodligen kasta ut honom.

Ljuger du mannen? Du har väl inga bilder på tessans välsvarvade röv eller hennes porrfitta?

Och till alla som hatar på rasken för att han inte jobbar, han är väl arbetslös så länge han tycker det är kul? Ni som har konton med hans namn och profilbild, postar i tid och otid, kollar upp tessans skulder, ni har väl aldrig haft ett arbete?
Senast redigerad av brunryger 2022-11-03 kl. 08:49.
Citera
2022-11-03, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunryger
Ljuger du mannen? Du har väl inga bilder på tessans välsvarvade röv eller hennes porrfitta?

Och till alla som hatar på rasken för att han inte jobbar, han är väl arbetslös så länge han tycker det är kul? Ni som har konton med hans namn och profilbild, postar i tid och otid, kollar upp tessans skulder, ni har väl aldrig haft ett arbete?

True, vi skulle aldrig ha tid med detta med ett vanligt arbete.
Citera
2022-11-03, 10:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Jag spenderar lika mycket tid på att följa Rask som hans heltidsjobb dvs två timmar i veckan.

Fattar ärligt talar inte varför Thessan skaffar en onlyfans som Bente, hon ligger ju bara hemma på soffan hela dagarna och är "sjukskriven", kan hon inte klippa några bilder på pattarna medans hon bara ligger där?

Kom igen nu Thessan, det är snart jul och ungarna vill ha något annat än bilschampoo och doftgranar detta år.
Citera
2022-11-03, 19:06
Medlem
Skön Raskning av expressenjournalist som inte förstår syftet med dumpen.

4 av 5 framstjärtar

https://youtube.com/watch?v=3mdqlDWi...CKjOmKnC5IiRIQ
Citera
2022-11-03, 20:16
Medlem
MrsLibras avatar
Spyr på att Rask skriver inlägg på dumpen.se (deras Facebook). Jag är ett stort fan av dumpen. Så när denna gris som utsatt folk för övergrepp tar ton där, då känns det jävligt fel bara. Han ser en chans att synas och vinna följare genom sitt inlägg. Hoppas Sara och Patrik förstår vad Rask är för någon. Han har inget på deras sida att göra.
Citera
2022-11-03, 20:22
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Seriöst?

Det har jag missat helt men är det någon som skulle lyckas med något dylikt så är det skithögen himself.

Vadå självcentrerad?

Dela bilden? Du kan blurra Thessans röv om det känns bättre för mig kvittar det, jag vill ändå inte se den.

Citat:

Säg vart jag kan lägga upp en bild utan att kunna spåras så gör jag det ikväll eller imorgon. Han är fan inte klok som bara ser sig själv i bilden... Inte ens den dagen fick hon vara huvudpersonen.

Och brunryger, kalla mig inte mannen. Har visst bild på den platta röven mitt i förlossningen. Och vadå porrfitta? Fel i huvudet? Kanske inte ska ge dig bildlänk trots allt..
Att du själva saknar jobb får stå för dig. Men du måste förstå att bara för att du och Rask älskar att vara parasiter så klarar vanligt folk att sköta sina arbeten OCH göra några inlägg på ett dygn.
Citera
2022-11-03, 20:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Säg vart jag kan lägga upp en bild utan att kunna spåras så gör jag det ikväll eller imorgon. Han är fan inte klok som bara ser sig själv i bilden... Inte ens den dagen fick hon vara huvudpersonen.

Och brunryger, kalla mig inte mannen. Har visst bild på den platta röven mitt i förlossningen. Och vadå porrfitta? Fel i huvudet? Kanske inte ska ge dig bildlänk trots allt..
Att du själva saknar jobb får stå för dig. Men du måste förstå att bara för att du och Rask älskar att vara parasiter så klarar vanligt folk att sköta sina arbeten OCH göra några inlägg på ett dygn.
Här kommer ett par alternativ.

http://www.bilddump.se/

https://postimages.org/sv/

Skulle vara roligt om Rask jagade peddos med kameran i högsta hugg, synd han är för lat för att rodda upp något dylikt.

https://youtube.com/shorts/zc5ZD09hU...CKjOmKnC5IiRIQ

Extra stilpoäng till våran fashionista som nu bär nyckeln runt halsen, som om det skulle behövas av praktiska skäl han är ju jämt hemma
Citera
2022-11-03, 20:47
Bannlyst
Citat:

Jag skulle aldrig sakna jobb, femme. Jag jobbade till och med när jag gick i skolan. Men det är helt ok att vara arbetslös som rask, jag förstår att han inte pallar vara i ekorrhjulet. Jag har varit inne på en rask livestream en gång i kanske 5-10 min, då nämnde han att therese har en porrfitta, trodde ni som följer han så intensivt borde ha vetat om hennes porrfitta.
Citera
2022-11-04, 08:54
Medlem
abvs avatar
"Man måste våga ta i saker om än de är jobbiga."

- CARL FREDRIK ALEXANDER RASK, kreatör och ägare av en av Sveriges största youtubekanaler samarbeten@carlfredrikalexanderrask.se 2022
Citera
2022-11-04, 10:53
Medlem
En dokumentär om Verz dök upp i flödet där också Rask får sig en känga.

Börjar vid 1:30

https://youtube.com/watch?v=ns0V6rYw...CKjOmKnC5IiRIQ

En throwback till en tid då gpsen skonade Verz från ett kokt stryk av betahanen Rask.
Citera
2022-11-04, 17:12
Medlem
Hugin86s avatar
Hur gick de med hans oljor och parfymer?? Var de så få som ville köpa dom. De var ju till både tjejer och män och helt fantastiska råvaror i de. Någon som har skvaller om vad som hände med allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in