2023-02-28, 18:10
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja och det är synd att Sara och Patrik inte kan se igenom honom. Han vill enbart förknippas med Dumpen för att få cred.

Sen verkar han tycka det är spännande med konfrontationen (han som är så folkskygg). Jag lovar att han längtar efter att få skälla ut någon på klassiskt Rask-manér.

Jävlar vad han liknar en riktig Soyboy, inom ett år kommer han se ut så här. Böjd Rygg och skallig med skägg och smal med ytter fett som visar att han inte rör på sig.
https://ibb.co/cJffrcZ
Citera
2023-02-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nån skrev att det kallades för "Solo-vitlök" i tråden. Bajsmannen skriver strax efter i story att det inte är en sådan. Men han läser inte tråden, nej nej. Det var väl någon följare som sa att det var samma sak. Eller så var det en spanare som "skickade prints" till honom.

Värst vad aktiva följare han har, och värst vad obrydda de är om vad Bajshögen tycker. Han har klart och tydligt sagt att han mår så dåligt av att läsa i tråden. Men hans följare struntar i det, och skickar printar på vad som skrivs. Så Skithögen får ta del av alla åsikter som han mår så dåligt av, vare sig han vill eller inte.

Han la inte ens ut någon print, bara bild på vitlöken samt text.
Citera
2023-02-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Han la inte ens ut någon print, bara bild på vitlöken samt text.

Om du hade varit lite bättre insatt i Bajsmannens förfaranden hade du förstått vad jag syftade på. Det handlar helt enkelt om att han ständigt säger att han "inte läser tråden längre". Men samtidigt visar han väldigt ofta att han har full koll på allt som skrivs. Hans ursäkt är då ofta att antingen någon i kommentarsfältet sagt det, eller att han har fullt med folk som "skickar printar" på vad det skrivs om i tråden.

Det handlar om att lögnen är så djupt rotad i Carl-Fredrik att den definierar Carl-Fredrik som person. Han skulle aldrig erkänna att han blev avslöjad, för då "vinner" hatarna enligt Carl-Fredrik.

Det bästa med det här "kriget" mellan Rask och hatarna, som han själv tycks anse att det är, är att det endast kan sluta på ett sätt: Med förlust för Carl-Fredrik För när Carl-Fredrik anser att han kommit med svar på tal genom att komma med en lögn, så ljuger han i slutändan bara för sig själv. Så han kan gott hålla på att framställa sig som om han jobbar med podcast, för att skydda sitt luftslott. I slutändan är det ändå bara ett luftslott, och det är bara han själv som kommer ta skada av att leva kvar i det.

"Hatarna" är Baronens bästa vänner egentligen. Det är fårskocken som håller honom om ryggen som möjliggör hans fortsatt sjuka beteende, som bara kommer leda till förödelse på sikt.
Citera
2023-02-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ja och det är synd att Sara och Patrik inte kan se igenom honom. Han vill enbart förknippas med Dumpen för att få cred.

Sen verkar han tycka det är spännande med konfrontationen (han som är så folkskygg). Jag lovar att han längtar efter att få skälla ut någon på klassiskt Rask-manér.

Asså, klart Bajsmannen hade älskat att följa med på en konfrontation. Han är ju en mobbare, och gillar att sparka på de som ligger ner. Han skulle aldrig ge sig på någon som skulle kunna ge tillbaka, en patetisk gubbe som sitter hemma och runkar kuken i förbannelse är Bajsmannens absoluta favoritoffer. Missförstå mig rätt, jag kan tycka att dessa äckelgubbar förtjänar repressalier för hur de beter sig på nätet. Men jag myser inte av att se de plågas som Bajsmannen. Det spelar liksom ingen roll att den som är i en tråkig situation har förtjänat det, det är fortfarande plågsamt att se hur de här männen inser att deras liv vänts upp och ner. Om man mår bra av att se sådant så är man rätt så sadistiskt lagd.
Citera
2023-02-28, 19:22
Medlem
Kickassfarsans avatar
Älskar när Rask pratar politik & lag & ordning.

Om den här domen rivs upp kommer Rask ta åt sig äran på samma sätt han gjorde när Magmys Mickes internettillgång blev begränsad.
Citera
2023-02-28, 20:08
Medlem
Hoppas inte kanalen var allt för dyr att köpa tillbaka, för de var en dålig investering

1a video: 30k visningar
2a: 12,5k
3: 7,5k
4: 4,7k
Senaste 800 visningar på över tre timmar. Kanalen är lika död nu som då, vad trodde han egentligen att det skulle bli en storslagen comeback med 100 tusentals visningar på varje klipp och en ström av nya prenumeranter.

Han har bättre visningar på sin ”nya” kanal än sin ”huvudkanal”

Kan inte bli många korvören i månaden på dessa visningar.
Citera
2023-02-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hoppas inte kanalen var allt för dyr att köpa tillbaka, för de var en dålig investering

1a video: 30k visningar
2a: 12,5k
3: 7,5k
4: 4,7k
Senaste 800 visningar på över tre timmar. Kanalen är lika död nu som då, vad trodde han egentligen att det skulle bli en storslagen comeback med 100 tusentals visningar på varje klipp och en ström av nya prenumeranter.

Han har bättre visningar på sin ”nya” kanal än sin ”huvudkanal”

Kan inte bli många korvören i månaden på dessa visningar.

Vi borde massanmäla hans klipp där han pratar om ett barns könsorgan och dennes övergrepp barnet utsattes för etc! Sexuella övergrepp är ingenting Carl Fredrik ska prata om! Speciellt inte när han tidigare berättat att han tycker sånt är kulnare utföra på sovande människor! Vilket klassas som våldtäkt det också! Psykopaten är inte klok!
PS: Hur fan gick det med hans ”utredning” inte varit ett knyst om den, ändå påstår han att han lever med psykisk ohälsa! Har han bevis på det? Va ett jävla liv om att nu minsann ska han dra igång en utredning på psyk! Sedan knäpptyst 😂😂
Citera
2023-03-01, 02:26
Medlem
knark-kungens avatar
Youtubekarriären är i fara, förtalskanalen dog lika snabbt som han gjorde comeback.

Verkar som det bara är vi sanningssägare på flashback som kollar på skithögen längre och ska jag vara ärlig så orkade inte ens jag se klart sista videon, den var så inihelvete dålig, noll engagemang från bajshögens sida.

Hur kan han rädda upp detta läckande skepp?

Är 2023 året det är över? Håller vi på att förlora våran skrattko en gång för alla?
Citera
2023-03-01, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Youtubekarriären är i fara, förtalskanalen dog lika snabbt som han gjorde comeback.

Verkar som det bara är vi sanningssägare på flashback som kollar på skithögen längre och ska jag vara ärlig så orkade inte ens jag se klart sista videon, den var så inihelvete dålig, noll engagemang från bajshögens sida.

Hur kan han rädda upp detta läckande skepp?

Är 2023 året det är över? Håller vi på att förlora våran skrattko en gång för alla?

Finns inte på kartan att han lägger ner. Det har han redan bevisat att han aldrig kommer att göra. I någon form kommer han alltid att hänga kvar på Youtube. Om vartannat kommer han göra utspel om att han ska sluta med Youtube, och satsa på valfritt annat lekprojekt som hans farfar finansierat. Men han kommer ändå ladda upp. Även om han sagt att han ska sluta, så kommer han lägga in en brasklapp om att han kanske lägger upp videor när han har något att säga, det kanske kommer en vlogg, osv.
Citera
2023-03-01, 09:29
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Finns inte på kartan att han lägger ner. Det har han redan bevisat att han aldrig kommer att göra. I någon form kommer han alltid att hänga kvar på Youtube. Om vartannat kommer han göra utspel om att han ska sluta med Youtube, och satsa på valfritt annat lekprojekt som hans farfar finansierat. Men han kommer ändå ladda upp. Även om han sagt att han ska sluta, så kommer han lägga in en brasklapp om att han kanske lägger upp videor när han har något att säga, det kanske kommer en vlogg, osv.

Sen kommer efterspelet när han kommer tillbaka:

- Men du skulle ju sluta med youtube?!

- Nej jag skulle sluta lägga upp på huvudkanalen och satsa på min podcäääst. Om ni hade kollat på videon så skulle ni veta! Ni tänker ju med äschleet för fan!! (Videons rubrik: Jag slutar med youtube!!!!).
Citera
2023-03-01, 09:32
Medlem
abvs avatar
Citat:
Han säger väl att han ska sluta för att kunna myyysläsa och hjärta alla kommentarer från sina troooogna frammisar som ber honom att stanna kvar. Samma handfull användare som kommenterar hur braa och staark han är typ fem gånger var per video.
Citera
2023-03-01, 09:38
Medlem
Citat:
Sen kommer efterspelet när han kommer tillbaka:

- Men du skulle ju sluta med youtube?!

- Nej jag skulle sluta lägga upp på huvudkanalen och satsa på min podcäääst. Om ni hade kollat på videon så skulle ni veta! Ni tänker ju med äschleet för fan!! (Videons rubrik: Jag slutar med youtube!!!!).

Precis. Förmodligen hade han lagt till en (Ingen click-bait) bredvid rubriken också.

Passivt aggressiv hade han sagt "Ni måste kolla på HELA VIDEON! Jag sa inte att jag aldrig kommer ladda upp igen. Om ni inte sett hela, DÅ HAR NI INGEN SOM HELST RÄTT ATT KOMMENTERA HELLER!"

Rask har förövrigt en väldigt konstig inställning till sina följare. Han har inga problem med att vara dryg och otrevlig, och low-key idiotförklara dem i sina videor. Det är uppenbart att han tycker att han är mycket smartare och bättre än dem. Det är inte konstigt att så många vänt honom ryggen. De började som fans men sedan visade han sina rätta färger, och man började förakta honom istället.

Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han säger väl att han ska sluta för att kunna myyysläsa och hjärta alla kommentarer från sina troooogna frammisar som ber honom att stanna kvar. Samma handfull användare som kommenterar hur braa och staark han är typ fem gånger var per video.

Skulle inte förvåna mig, med tanke på vilken dopamin-junkie Bajsmannen är. När han inte får tillräckligt med uppmärksamhet från annat håll ska han sluta, eller så gråter han inför kameran, eller så berättar han om möten med Gud inför kameran. Det är för att han är torsk på reaktionen.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-03-01 kl. 09:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in