2022-09-22, 10:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du inte har något med substans som visar att W är sängvätare så är det dags för dig att lägga ner nu.
Hans föräldrar är puckon men det ursäktar inte att du hänger ut en sjuåring och kletar dina påstående som sanningar om honom.

Nåväl, det är förstås inget som bevisar det. Däremot ser du att blöjorna är till för barn mellan 22-37 kg. Söker du på produkten framgår det att blöjorna är till för stora barn. Jag minns själv när jag vägde runt 30 kg, jag gick i lågstadiet. Det gör inte Astrid, men det gör Walter.

Så att han skulle vara sängvätare säger ingen, bara att blöjorna är i hans storlek. Om inte så har paret Rask en massa blöjor åt lågstadiebarn i sin besittning utan något syfte.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-09-22 kl. 10:26.
Citera
2022-09-22, 10:56
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nåväl, det är förstås inget som bevisar det. Däremot ser du att blöjorna är till för barn mellan 22-37 kg. Söker du på produkten framgår det att blöjorna är till för stora barn. Jag minns själv när jag vägde runt 30 kg, jag gick i lågstadiet. Det gör inte Astrid, men det gör Walter.

Så att han skulle vara sängvätare säger ingen, bara att blöjorna är i hans storlek. Om inte så har paret Rask en massa blöjor åt lågstadiebarn i sin besittning utan något syfte.
Det är nattblöjor. Sleep tight, storlek upp till 37 kilo.
A har fortfarande blöja på dagen.
Det är en ansenlig mängd med nattblöjor för större barn. Varför eller hur det kommer sig att den lilla familjen har så pass många oöppnade kartonger med blöjpaket är lite märklig. Dom har inte jättemycket plats i eller tillhörande lägenheten
Citera
2022-09-22, 13:24
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är en ansenlig mängd med nattblöjor för större barn. Varför eller hur det kommer sig att den lilla familjen har så pass många oöppnade kartonger med blöjpaket är lite märklig. Dom har inte jättemycket plats i eller tillhörande lägenheten

Har sett någonstans nyligen att man kan få "recept" på blöjor. Så antagligen har dom fått gratis och säljer iväg.
Citera
2022-09-22, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Sant, det där var över gränsen. Kan leda till mobbing och skit.

Det tåget har nog gått nör det gäller Rasks stackars ungar. Men man behöver inte förvärra.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Även om allt talar emot att Rask skulle kunna hålla käften om nånting överhuvudtaget så kanske det finns nån pikant detalj om hans fetischer vi inte vet?

Jag menar, bajs och kiss hör väl lite ihop?
Citera
2022-09-22, 16:04
Medlem
Läser lite i tråden och om jag ska vara helt ärlig så blir jag lite förvirrad. Med det menar jag att Rask inte laddat upp något på över 2 veckor och det är knappt så att han laddar upp något på Instagram heller. Vad får detta för effekt på tråden då? Jo, man diskuterar blöjor och spekulerar i vart dessa kommer ifrån, "sponsorer???? Köpta billigt och sälja med vinst???? RECEPT!!??? OMGOMG OMFG!"

Vems är dom? Vem använder dom? Sen när? Varför???

Vem bryr sig? Helt ärligt vem i hela världen bryr sig?

Några inlägg om skatteverket och donationer, den diskussionen var ju riktigt het i vintras snart ett år sedan. Jag vill minnas att skatteverket kontaktade honom och därefter försvann förfrågningarna om donationer men där kan jag minnas fel, nån kan väl rätta mig i det annars.
Citera
2022-09-22, 16:05
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Det tåget har nog gått nör det gäller Rasks stackars ungar. Men man behöver inte förvärra.

Även om allt talar emot att Rask skulle kunna hålla käften om nånting överhuvudtaget så kanske det finns nån pikant detalj om hans fetischer vi inte vet?

Jag menar, bajs och kiss hör väl lite ihop?
Just att han inte kan hålla käften om någonting och inte har några gränser när det gäller att använda sin familj som kontent talar ju också emot att någon av pojkarna fortfarande skulle behöva behöva blöjor.
Citera
2022-09-22, 16:07
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det kan ju handla om en felbeställning.

Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Har sett någonstans nyligen att man kan få "recept" på blöjor. Så antagligen har dom fått gratis och säljer iväg.
Det är också en möjlighet - de har påstått att någon av pojkarna behöver (jäntan kan inte på recept) och när de hämtar ut så är det den storleken de får, och den går inte att använda på jäntungen.
Citera
2022-09-22, 16:13
Citat:
Just att han inte kan hålla käften om någonting och inte har några gränser när det gäller att använda sin familj som kontent talar ju också emot att någon av pojkarna fortfarande skulle behöva behöva blöjor.

Precis sörru. Han hade gjort 12 videos på ämnet och swishtiggt till både blöjor, terapi och nya lakan.

Citat:

Ja, det som talar för detta är ju att Rask är komplett dum i huvudet och inte kan göra en sak rätt nånsin.
Citera
2022-09-22, 17:24
Medlem
Citat:

Det är också en möjlighet - de har påstått att någon av pojkarna behöver (jäntan kan inte på recept) och när de hämtar ut så är det den storleken de får, och den går inte att använda på jäntungen.

Hehehe felbeställning, du är inte lite rolig. Vi tar det igen storlek 9 är en storlek som används för större barn. Hon skrev att hon hade 6 kartongen med 6 paket i varje, det är en kostnad på nästan 4000 tusen kronor som familjen rask skulle ”felbeställa” och absolut inte skicka tillbaka utan nöja sig med ”bud” på ig story och hoppas på inte alls en för stor förlust. Fan kärring använd din sista hjärncell och tänk lite logiskt.
Citera
2022-09-22, 17:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hehehe felbeställning, du är inte lite rolig. Vi tar det igen storlek 9 är en storlek som används för större barn. Hon skrev att hon hade 6 kartongen med 6 paket i varje, det är en kostnad på nästan 4000 tusen kronor som familjen rask skulle ”felbeställa” och absolut inte skicka tillbaka utan nöja sig med ”bud” på ig story och hoppas på inte alls en för stor förlust. Fan kärring använd din sista hjärncell och tänk lite logiskt.
Det logiska är att om ena barnet varit sängvätare så hade vi redan vetat det - eftersom Rask hänger ut allt om sin familj.

Hacka på idioterna hur mycket du vill - men lämna ungarna ifred, de har inte gjort något ont.
Citera
2022-09-22, 17:56
Medlem
Citat:
Det logiska är att om ena barnet varit sängvätare så hade vi redan vetat det - eftersom Rask hänger ut allt om sin familj.

Hacka på idioterna hur mycket du vill - men lämna ungarna ifred, de har inte gjort något ont.

Han har ju flera gånger hängt ut ungarna när han har försvarat sig när folk gått på han om varför han sover längre på mornarna än T. Jo för att han tar barnen på nätterna och att pojkarna vaknar flera gånger per natt osv, det är inget konstigt det gör alla barn. Att vara sängvätare är heller inget konstigt som barn. Och har man blöjor hemma i Ws storlek så är det väl bara lägga ihop 1+1.

Blöjorna är förmodligen subventionerade (med tanke på mängden) och bör återlämnas eller skänkas till nästa behövande, tycker det är fult av familjen tjäna pengar på de, men å andra sidan kan man inte förvänta sig något annat av den familjen.
Citera
2022-09-22, 18:51
Medlem
Wooqiprwos avatar
Tror blöjorna blir svårsålda. Blöjor i den storleken är till för äldre sängvätare och hur många föräldrar till såna har Tessan bland sina följare kan man undra, de bör ju helst bo skapligt nära också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in