Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Sorry att behöva sticka hål på ytterligare ett av dina argument, men har du kollat upp paret på KFM? Har du checkat deras kreditvärdighet? Har du sett deras årsinkomster?
Återkom när du har något konkret och inte bara massa flum.
Återkom när du bla bla bla...? Wtf.
Är du en självutnämnd moderator i tråden? Får inte alla vara med & leka i din lilla sandlåda (som tydligen är hela ditt liv)? Måste alla vara avundsjuka incels för att vara med?
Anyway, bror. Nu handlade ju inte mitt "argument" om att gå ihop ekonomiskt utan mer om att rent känslomässigt knyta ihop påsen, typ slutet gott allting gott liksom. Kärlek & omtanke framför materiell besatthet.
Att Rask är dålig på ekonomisk framförhållning etc har jag aldrig stuckit under stolen med men vad jag menar är att pengar är inte allt. En faders kärlek är värt mer än tusen klockor liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stallhagen
Det kändes konstigt för dig eftersom det är sant. Go figure...
Att ngn annan ska avgöra vad som är kärlek eller inte ÄR konstigt. Tycker du inte det?
Dvs på vilket specifikt sätt Rask ska älska sin familj & sina barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spanjolett-Rudis
Vad vet du om det? Har du nåt som helst trovärdigt underlag du kan visa för den teorin?
Kan du med hållbara bevis & argument bevisa det motsatta?
Handlar nog mer om att du är en ensam stackare som är avundsjuk på Rask för att han lever ett liv (fritt från materialistiska krav på tillvaron), där han trots allt (ekonomiska tillkortakommanden) ändå i slutet både har familjen & den ömsesidiga kärleken kvar.
Rask är en överlevnadskonstnär som heter duga.
Visst, Tessan har varit otrogen. Det vet jag. Men det handlade inte om kärlek utan mer om djuriskt begär , dvs primitiv lust. Hon har vuxit så mycket sedan dess.