2022-12-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Jag skulle faktiskt också vilja se en sån video.

Det var ett exempel!!
Finns många videos jag ser på barnen är glada vara med sina föräldrar!
Citera
2022-12-27, 13:56
Medlem
Wooqiprwos avatar
Vill också se en sån video. Inte en sån där video där Rask kastar sig över barnen med tusen frågor i stil med: "Vad är viktigast i en familj? Vad säger man till varandra? Vem älskar du?" för att senan utbrista: "Koooolla vad jag har lärt dem!!!" utan vill se något som inte känns påtvingat med kameran upp i nyllet.

Och herr Adonis har nog aldrig ens sett ett klipp med baronen, han vill bara vara här inne och tjafsa med alla andra.
Citera
2022-12-27, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Det var ett exempel!!
Finns många videos jag ser på barnen är glada vara med sina föräldrar!

Länka en av de många då.

Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Vill också se en sån video. Inte en sån där video där Rask kastar sig över barnen med tusen frågor i stil med: "Vad är viktigast i en familj? Vad säger man till varandra? Vem älskar du?" för att senan utbrista: "Koooolla vad jag har lärt dem!!!" utan vill se något som inte känns påtvingat med kameran upp i nyllet.

Och herr Adonis har nog aldrig ens sett ett klipp med baronen, han vill bara vara här inne och tjafsa med alla andra.

Så ÄR det.
Senast redigerad av Spanjolett-Rudis 2022-12-27 kl. 14:26.
Citera
2022-12-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Är du dum eller bara autistisk?

Lär dig läsa mellan raderna. Rask ÄLSKAR & ger KÄRLEK till sina barn (på sitt sätt). GLÄDJEN i barnens ögon talar sitt klara språk. I dagens materialistiska samhälle är detta en bristvara, ngt som bla märks här i tråden där ett överdimisionerat boende & dyra presenter förväntas ligga till grund för en bra uppväxt.

Beskriv själv vrf du hyser ett inre behov av att skada en familj med ständig misskreditering när du vet att barnen kan komma att ta skada?

Att påtala konsekvensen av ditt hat & förtal handlar inte om medberoende utan om medmänsklighet & sunt förnuft.
Ja Rasks påklistrade kärlek där barnen upprepar samma mantra han sagt i år och dar skriker verkligen kärlek... och bilden på E med en rubiks kub säger ingenting annat än nöjd lycklig unge...

Det märks att du inte läst inläggen härinne, du har fastnat på att Rask skulle vara en dålig far för han tjänar 2000:- i månaden, det är det ingen som säger.
Citera
2022-12-27, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Jag anser att han finns där för barnen! Man kan se att barnen glada att vara med honom!
Även Therese säger med stolthet att Rask är en bra pappa! Ingen som har varit med Rask har sagt något annat!!!
Dom flesta som varit med Rask i det verkliga livet säger samma sak som oss här i tråden så försök inte, bla Chrippa och Jim.

Therese är hjärntvättad, hon vet inte ens efter 10 års gaslightning att hon lever med en narcissist.
Citera
2022-12-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Dom flesta som varit med Rask i det verkliga livet säger samma sak som oss här i tråden så försök inte, bla Chrippa och Jim.

Therese är hjärntvättad, hon vet inte ens efter 10 års gaslightning att hon lever med en narcissist.

De tycker inte om Rask och det får man Men inte säger de att Rask dålig pappa!
Citera
2022-12-27, 16:21
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Inläggen här i tråden bottnar i avundsjuka.

Rasks liv förefaller som ganska bekymmerlöst & är säkert oxå så på många sätt & vis. Han är en överlevnadskonstnär, en kreatör som mot alla odds ändå i slutändan får det att gå ihop. Jag kan förstå att detta väcker avund.

Sorry att behöva sticka hål på ytterligare ett av dina argument, men har du kollat upp paret på KFM? Har du checkat deras kreditvärdighet? Har du sett deras årsinkomster?

Återkom när du har något konkret och inte bara massa flum.
Citera
2022-12-27, 16:43
Medlem
Citat:
Det här var ett konstigt inlägg.
Det kändes konstigt för dig eftersom det är sant. Go figure...
Citera
2022-12-27, 16:51
Citat:
Tessan älskar Rask som han är. Villkorslös kärlek i sin allra vackraste form.

Vad vet du om det? Har du nåt som helst trovärdigt underlag du kan visa för den teorin?
Citera
2022-12-27, 17:04
Medlem
Den vedervärdige luffaren har arbetat idag.

Han har i vanlig ordning satt sig tillrätta i sängen för att filma sig själv när han pratar om Lokal igen.

EDIT

Rätt in i det. Han har mage att fråga om Lokal ska skicka tillbaka Swish-donationerna han bett om till ett ändamål. Direkt efter har han mage att fråga om han skattat pengarna han har fått in.

Det är den slående fräckheten som bara vår absoluta favoritskithög kan visa upp. Hur han har problem med saker han gör själv så fort någon han hatar gör något.

EDIT 2

Bajshögen erkänner att han fått en skattesmäll på 50 k för swishdonationerna. Fråga, vem var det som betalade det? Du säger "Jag fick betala restskatt på 50 k", är inte sanningen den att det var din farfar som fick betala restskatten på 50 k åt dig? Det är nämligen väldigt svårt för mig att se att en person som tjänar 80 papp om året före skatt har råd att betala en klumpsumma på 50 000 bara sådär.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-12-27 kl. 17:14.
Citera
2022-12-27, 17:32
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Sorry att behöva sticka hål på ytterligare ett av dina argument, men har du kollat upp paret på KFM? Har du checkat deras kreditvärdighet? Har du sett deras årsinkomster?

Återkom när du har något konkret och inte bara massa flum.

Återkom när du bla bla bla...? Wtf.

Är du en självutnämnd moderator i tråden? Får inte alla vara med & leka i din lilla sandlåda (som tydligen är hela ditt liv)? Måste alla vara avundsjuka incels för att vara med?

Anyway, bror. Nu handlade ju inte mitt "argument" om att gå ihop ekonomiskt utan mer om att rent känslomässigt knyta ihop påsen, typ slutet gott allting gott liksom. Kärlek & omtanke framför materiell besatthet.

Att Rask är dålig på ekonomisk framförhållning etc har jag aldrig stuckit under stolen med men vad jag menar är att pengar är inte allt. En faders kärlek är värt mer än tusen klockor liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det kändes konstigt för dig eftersom det är sant. Go figure...

Att ngn annan ska avgöra vad som är kärlek eller inte ÄR konstigt. Tycker du inte det?

Dvs på vilket specifikt sätt Rask ska älska sin familj & sina barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Vad vet du om det? Har du nåt som helst trovärdigt underlag du kan visa för den teorin?

Kan du med hållbara bevis & argument bevisa det motsatta?

Handlar nog mer om att du är en ensam stackare som är avundsjuk på Rask för att han lever ett liv (fritt från materialistiska krav på tillvaron), där han trots allt (ekonomiska tillkortakommanden) ändå i slutet både har familjen & den ömsesidiga kärleken kvar.

Rask är en överlevnadskonstnär som heter duga.

Visst, Tessan har varit otrogen. Det vet jag. Men det handlade inte om kärlek utan mer om djuriskt begär , dvs primitiv lust. Hon har vuxit så mycket sedan dess.
Senast redigerad av Adonis. 2022-12-27 kl. 17:36.
Citera
2022-12-27, 17:46
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Den vedervärdige luffaren har arbetat idag.

Han har i vanlig ordning satt sig tillrätta i sängen för att filma sig själv när han pratar om Lokal igen.

EDIT

Rätt in i det. Han har mage att fråga om Lokal ska skicka tillbaka Swish-donationerna han bett om till ett ändamål. Direkt efter har han mage att fråga om han skattat pengarna han har fått in.

Det är den slående fräckheten som bara vår absoluta favoritskithög kan visa upp. Hur han har problem med saker han gör själv så fort någon han hatar gör något.

EDIT 2

Bajshögen erkänner att han fått en skattesmäll på 50 k för swishdonationerna. Fråga, vem var det som betalade det? Du säger "Jag fick betala restskatt på 50 k", är inte sanningen den att det var din farfar som fick betala restskatten på 50 k åt dig? Det är nämligen väldigt svårt för mig att se att en person som tjänar 80 papp om året före skatt har råd att betala en klumpsumma på 50 000 bara sådär.

Inte säker men var inte det telefonnumret som låg i rutan under glansdagarna knutet till Affes firma?

Till sist: vilket underbart barnbarn, så gullig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in