Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Hans pod "Sova" är det någon hit verkligen? Hur mycket cash drar man in på ett sådant projekt ungefär?
Inte en spänn.
Har för övrigt inte Skithögen fått något om bakfoten här, vill man verkligen lyssna på en kille som pratar med en väsande röst in i ens öra när man ska sova? Om någon viskar en i örat kan man få såna rysningar i hela kroppen. Det är liksom obehagligt, obehag leder till stress som leder till att man vaknar till lite.
Rask tror verkligen att han har en lugn och behaglig röst att lyssna på. I själva verket är det monotont, han har en väldigt konstig och stakande takt när han pratar, och han liksom har kvar rösten i halsen när han pratar, för att låta inlevelsefull. I själva verket blir det bara en väsande obehaglig ton på rösten när han gör så.
Har lyssnat på sömnpod en gång tidigare. Det var någon kille som pratade strunt och fantasier typ. Det var en lugn röst men absolut inte att han gjorde sig till och försökte låta inlevelsefull. Tänk en sagoberättare typ. Jag fattar grejen men det var inget för mig.
Själv brukar jag också lyssna på pratpod vid läggdags. Ingen sömnpod men gärna om lite tråkiga eller stora ämnen där deltagarna inte sitter och skriker på varandra, på låg volym. Skulle aldrig kunna somna till Baronens väsande och obehagliga röst.