Angående det där med muslim, trans och bög-köret så är det ju relativt vattentätt. Dom får ju ALDRIG ifrågasätta min religionstillhörighet, eller min könsidentitet. Gör dom det, skjuter dom ju sig själva i foten stenhårt...då har jag ju ALLA möjligheter att anmäla dom för diskriminering...och detta vet dom om, så det kommer aldrig ifrågasättas. Och du kan vara lugn för att jag förkovrat mig i det här tramset....i dagens Sverige behöver du inte se ut, låta, bete dig eller ens klä dig som kvinna/transa för att kunna påstå att du är det.
Det är nyasfalterat på den vägen om man säger så, bara att köra!

Finns INGET vinstdrivande företag som ingår i Rusta Och Matcha som ens skulle våga ifrågasätta detta, än mindre ta striden när man hotar med JO/DO och Media.
Men det är som du säger, inte troligt att man ens behöver ta till det. Men jag har det i ryggsäcken om det behövs så att säga!
Och ja, belastningsregistret sitter kvar nu i 10 år, och det är inget vidare. Dock är jag inte dömd för något som är så allvarligt att ett vanligt kneg ratar en.
Har stort kontaktnät med arbetsgivare, och bra referenser från tidigare arbetsgivare. Och det bästa av allt är nog att min senaste arbetsgivare var den som tryckte på om att jag skulle få en ADD/ADHD utredning. Och denna arbetsgivare har gått med på att jag lämnar denne som referens om Arbetsförmedlingen har frågor om min arbetsförmåga, och hur pass stor inverkan min diagnos har haft i mitt arbetsliv.
Det kommer väga otroligt tungt, för om någon leverantör på Rusta Och Matcha skulle "vifta" bort min ADD-diagnos, kan jag bara be min förra arbetsgivare gå i god för mig, och berätta vilka problem jag haft. Hur det påverkat mig, min familj och företaget jag jobbat på.
Min arbetsgivare/kontaktperson på det företaget äger företaget, lokalerna och har drivit samma företag i nästan 30 år och är väletablerat i sin bransch, så dom kommer inte ha något att tugga emot där.