2022-10-08, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatsnack
Myt, you wish?
Det här va i våras 2022 i Mellansverige. Hon är ingen absolut ingen färsking och trodde att hon visste vad hon tog och sålde. Hon blev dock mycket snabbt av med sin lägenhet och unge på 5 år när allt uppdagades.
Det florerar ett rykte om att det används fentanyl. Det ryktas även att de flesta tabletterna inte skulle tillverkats av Galenika.

Det är dock ingen som styrkt eller påvisat att något av ovanstående skulle vara korrekt. De som testat tabletterna med fentanylstickor eller de som skickat in de på analys har påvisat att de inte innehåller fentanyl samt fått info att det är alprazolam men ofta underdoserade med 20% men det är lite variationer.

Jag besitter ingen sanning men det finns en del som skriker högt bara. Jag har inte koll på vad inköpspriser från Asien är för fentanyl kontra alprazolam. En del påstår att fentanyl inte skulle bli billigare att använda samt är den potentiellt dödlig vid överdoser (storlek?). De som säljer tabletterna (vi antar att det pressas privat) vill inte att det blir spritt att de innehåller fentanyl då de skulle minska försäljningen, samt så vill man inte riskera livet på sina slutkunder. Dålig reklam och det är en icke återkommande kund dessutom.

Men jag har dörrarna på glänt för vad som är närmast sanningen.

Käkar du de själv hade jag sökt på sådana stickor. Minns inte var jag köpte de, mer än att det var från Polen för runt en hundring (10st) inklusive frakt. Men går att söka och då kan du kolla dina egna blå.
Citera
2022-10-08, 04:47
Käkade 4 blå igår. 1 från mitt stash på morgonen, fick 3 ur en karta av en vän som inte äter sånt. Dom i karta smakade alpra och fungerade hälften så bra som dom jag fick i lösvikt... Asså va? Känner inget nu när jag vaknat och brukar aldrig vara flöddrig dagen efter på alpra men har minnesluckor men det kan mycket väl bero på alkoholen.

Dock på dom i lösvikt kände jag av ordentligt dagen efter... Hmm.... Wierd.
Citera
2022-10-09, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatsnack
Låter som en tjej jag känner. Hon sålde dom och märkte inget förrän hon va tvungen att lämna pissprov. Bara positiv på fentanyl!

Ja har iaf lämnat piss efter dom jag käkat, dom visade enbart alprazolam eller dess metaboliter, det som blivit skickat till labb ist för att få en ordentligare koll än bara drogstickor. Varenda piller jag fått smakar identiskt också, då kan vi nog konstatera att alla kanske inte har bra kontakter helt enkelt
Citera
2022-10-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Jag tror det är helt olika man kan få bra ksalol man kan få dåliga. Jag har upplevt att tillgången försämrats många som väljer rivotril av kranarna även lorazepam har ökat. Folk som köpt påsig ksaol har valt att använda dom som bjudpiller då en bekant som äter varje dag sa att ahn får äta 8-9 st istälelt för 2-3 st som han brukar.

Ksalol är det brist på atm i min kommun iaf, ett par idioter ja känner köpte en karta för över 500 kr, men då är man bra dum i huvudet om man betalar typ 33-36kr tabletten
Citera
2022-11-24, 20:11
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Vad jag har fått veta, även när jag köpt större partier av både kartor och lösvikt så ska man tydligen inte kunna ställa dom "oäkta" på sidokanten utan att dom välter. Sen så har jag fått för mig att alla ksalol är "fake" då dom tryckta i någon källarfabrik(underground märke)

Har tänkt när man köpt 20 000st osv hur folk kommer åt såna stora partier som flera miljoner kartor om året? Och sen att det slutar inte flöda med ksalol borde man inte gått ihop och stängt ner "fabriken" för länge sedan?

Många tror att det är fentanyl i skiten nu för tiden, men jag vet inte dom är ju jääävligt potenta.

Köpte en karta bara för nån vecka sen och den hade inga "avbrytningsflikar" på kartan som det alltid har varit innan, samt ofta är det olika tecken på aluminiumets sida, olika pilar/olika färger beroende på vilka parti som kommer in.

Jag har fått dessutom falska när jag köpt lösvikt flertal gånger, då man märker när man måste trycka i sig 10st för att ens känna att benen blir lugna. När det av 90% av alla andra gånger räcker med 3st.

mvh dare

Det där e skitsnack. De e bara a pressa så de kan ställas på sidan. Jag har köpt i lösvikt och kartor med olika design. Alla kunde stå på sidan. Jag har aldrig upplevt någon större skillnad på någon av dem. Folk utvecklar också tolerans olika snabbt.

Jag köpte två kartor Idag och de var ny design på dem som jag inte sett förr. Tänkte om jag kan posta en bild på dem. Se om nån känner igen kartorna o vad de tycker om dem.

Asså dom får fan ta och börja plocka in stesolid 10 och clonazepam och sånt istället. Vore välkommet.
Citera
2022-11-27, 02:43
Medlem
CockWitchs avatar
Nån som testat denna batch Galenika Xalol. Lite skum. Bild finns.

Tjena.

Var ett tag sen jag köpte galenika. Kommer ihåg dem som fanns för 6 år sen. Var helt annan design och typsnitt på dem. Jag har köpt blå i lösvikt för typ 1,5 år sen. De kändes i rus samma som dom gamla galenika. Jag vet att folk snackat om att de kan va fentanyl i vissa av de nya blå, det betvivlar jag dock. Men det kan ju absolut va nått annat än alprozalam i dem. RC benso eller va fan som helst. Jag har tagit många olika sorters benso, mem dessa tycker jag är lite annorlunda. Tex är jag röjig i magen av dem. Känner mig typ lite skitnödig hela tiden. Och när de börjar slå på så får jag lite svettningar. De känner jag inte igen. Annars påminner de om de xanor. Men jag märker att dessa har en viss depressiv effekt på min andning, lite trögt att andas. Alltså inte allvarligt, men det märks av.

Detta kan bero på annat också. Jag har neuroleptika utsättning tex. Haft det i 6 veckor nu. Massa.skumma symtom.

Därför undrar jag om någon känner igen denna kartan och om den i så fall också märkt nån skillnad?

https://i.postimg.cc/nc6N3Tk5/20221126-140839.jpg
Citera
2022-11-27, 04:13
Medlem
Airwave92s avatar
Har svårt att se vad det e för batchnummer men det är exakt så dom kartorna ser ut, jag har mer känt av random klåda över kroppen (svag men definitvt kännbar) efter mina senaste kartor

Dålig i magen blir jag däremot inte
Citera
2022-11-27, 04:22
Medlem
100% fake.

Är det alpra så märker du det och vad det är för rc skit i dessa har jag ingen aning om men skulle slänga skiten om jag var dig.
Citera
2022-11-27, 04:42
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
100% fake.

Är det alpra så märker du det och vad det är för rc skit i dessa har jag ingen aning om men skulle slänga skiten om jag var dig.

Det behöver inte vara fake, alpra har en väldigt speciell och besk smak så om man suger lite på tabletten så kan man nästan konstatera att det är alprazolam i den.
Citera
2022-11-27, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Det behöver inte vara fake, alpra har en väldigt speciell och besk smak så om man suger lite på tabletten så kan man nästan konstatera att det är alprazolam i den.

Förmodligen så finns det fler RC med den smaken eller så blandar de i något.

Det du märker det på är effekten och känns det konstigt så bör du undvika det.
Citera
2022-11-27, 07:07
Det är dessa som cirkulerar numera. Tycker dom inte är lika snyggt pressade längre som dom brukade vara eller har jag fel?

Det värsta med den här tråden är att du har börjat äta på ena sidan och bestämt dig för att vända på kartan och TA EN FRÅN FEL HÅLL. VARFÖR
Citera
2022-11-27, 10:22
Moderator
Morfar-52s avatar
"Nån som testat denna batch Galenika Xalol. Lite skum. Bild finns." infogad./mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in