2022-09-24, 22:37
Medlem
Nej skulle jag säga möjligen om du får tag i dom gamla kartorna som gick att riva isär då Kanske det finns en liten möjlighet men är nog flualpra i de flesta numera eller annatb skit jag fick som sagt kraftiga infektioner och då skjute rjag inte och hade bara käka blå och rökt brass. Varning!
Citera
2022-09-25, 03:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Nej skulle jag säga möjligen om du får tag i dom gamla kartorna som gick att riva isär då Kanske det finns en liten möjlighet men är nog flualpra i de flesta numera eller annatb skit jag fick som sagt kraftiga infektioner och då skjute rjag inte och hade bara käka blå och rökt brass. Varning!
Vadå fick du en infektion trots att du inte körde IV? Jag har skjutit lite ksalol då o då den senaste tiden o hsr aldrig varit några problem. Filtrerar inte ens. Lägger bara ner den i pumpen, drar upp vatten o skakar, precis som sub.
Citera
2022-09-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Vadå fick du en infektion trots att du inte körde IV? Jag har skjutit lite ksalol då o då den senaste tiden o hsr aldrig varit några problem. Filtrerar inte ens. Lägger bara ner den i pumpen, drar upp vatten o skakar, precis som sub.

Exakt jag skjuter inte och så var fallet. Började med utslag som var skitskumma vi är 4 pers som fickd et samtidigt och då var det också skum smak på ksalolen 2 av oss fick alvvarliga infektioner var som vattenblåsor som sen fortsatte inåt och blidade en böld. Man kan säkert skjuta dom 10 gånger men den 11e gången kan dfet lika gärna gå åt helvete. Något hände med ksalolen då kartorna byttes ut både atn och effekten förändrades. Det värsta är att om det skulle innehålla Flualprazolam och du åker dit på Up av snuten tex så kommer analysen visa på Alprazolam då det metaboliseras i kroppen-. Detta har dom som pressar dom blå garabterat tagit med i ekvationen. Jag skulle hellre ta tex Flubromazepam från nätet det är mer tillförlitligt att man får det man betalar för än om man köper Ksalol på blister Sad but true!!
Citera
2022-10-01, 18:18
Medlem
Inge fel på ksalolen jag käkat senaste 2-3 månaderna iaf. Inga infektioner, smaken är som den ska vara på dom, effekten är som den ska vara. Dock tycker jag att det funnits sämre tillgång på dom av dom kontakter jag har på gatan iaf. Käkat ksalol titt som tätt i flera år och har aldrig fått något som jag kan klassa som smuts eller någon annan substans iaf.
Citera
2022-10-02, 17:26
Medlem
Jag tror det är helt olika man kan få bra ksalol man kan få dåliga. Jag har upplevt att tillgången försämrats många som väljer rivotril av kranarna även lorazepam har ökat. Folk som köpt påsig ksaol har valt att använda dom som bjudpiller då en bekant som äter varje dag sa att ahn får äta 8-9 st istälelt för 2-3 st som han brukar.
Citera
2022-10-05, 12:16
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne

Gjorde så med en lösning från piller i karta med lite heroin och fyfan vad dålig jag blev. Jävlar vilken huvudvärk och frossa jag fick trodde jag skulle dö. Ringde fan ambulans. Måste vart dom blå! Inget som rekommenderas. (Lider av allvarliga migrän anfall och det här var 10 gånger värre, jag ville bara bli nersövd även om jag inte blev det hehe)

onT: Har kollat extra noga på dom sen nya kartorna och fått i lösvikt nu tog 2 för en kvart sen o dom smakar inte alpra, lite kanske. Dom ser nästan hemmapressade och färgar av sig till skillnad fråm dom i karta (olika per karta fått i karta med piller som ser ut så här med, men oftast brukar dom se mer cleana ut)

Ska lämna urinprov på Fredag. Tog 1mg igår, och 2 idag. Bör ju egentligen vara ren på Fredag om det nu är alpra i dom.

O sen en update: Inte fått tillbaka papper från kartan på analysen ännu. Känner mig lite svajig av pillrena och då är jag inte full, känns inte som vanlig alpra. Ångesten är kvar med. Gått ca 30 min.

Trodde det var Tisdag så lite risky med UP men vi får se hade nog behövt en dag till om det bara är alpra eller flualpra. Alprazolam har en distinkt smak inte andra benzos har, dom här saknade den smaken, beska med minimal alpra smak. Smakar fortfarande gott tho. Sorry sitter ba mest o skriver nu för blev på skit bra humör, två 7,2 små och en spliff mår som en gud.

Peace
Senast redigerad av ruttenfimp 2022-10-05 kl. 12:49.
Citera
2022-10-07, 13:18
Medlem
ruttenfimps avatar
Var flöddrig när jag vaknade igår så tänkte att det var kört o peta i mig ytterligare. Brukar inte sitta så länge på vanlig alpra men damn. Så käkat 10st inom 3 dagar, tog min sista imorse. Lämnade urinprov ca1 timme efter intag. Var negativ på allt förutom THC..... Hmm????

Vad fan är det för RC i dessa? Dom fungerar bra som fan har inget att klaga på. Få benzos som ej ger utslag på BZO. De jag kan komma på är etizolam sådär på rak arm.

Skumt som fan.
Citera
2022-10-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Inge fel på ksalolen jag käkat senaste 2-3 månaderna iaf. Inga infektioner, smaken är som den ska vara på dom, effekten är som den ska vara. Dock tycker jag att det funnits sämre tillgång på dom av dom kontakter jag har på gatan iaf. Käkat ksalol titt som tätt i flera år och har aldrig fått något som jag kan klassa som smuts eller någon annan substans iaf.

Låter som en tjej jag känner. Hon sålde dom och märkte inget förrän hon va tvungen att lämna pissprov. Bara positiv på fentanyl!
Citera
2022-10-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatsnack
Låter som en tjej jag känner. Hon sålde dom och märkte inget förrän hon va tvungen att lämna pissprov. Bara positiv på fentanyl!
Det är dock ovanligt, men var väl någon idiot som sålde sådana för x antal år sen runt Göteborg har jag för mig. Men det är mer en myt att det skulle vara relativt vanligt med fentanyl i dessa. Går ju att testa enkelt. Jag har aldrig haft fentanyl i mina. Ska vara pålitliga stickor.
Citera
2022-10-08, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Det är dock ovanligt, men var väl någon idiot som sålde sådana för x antal år sen runt Göteborg har jag för mig. Men det är mer en myt att det skulle vara relativt vanligt med fentanyl i dessa. Går ju att testa enkelt. Jag har aldrig haft fentanyl i mina. Ska vara pålitliga stickor.

Myt, you wish?
Det här va i våras 2022 i Mellansverige. Hon är ingen absolut ingen färsking och trodde att hon visste vad hon tog och sålde. Hon blev dock mycket snabbt av med sin lägenhet och unge på 5 år när allt uppdagades.
Citera
2022-10-08, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer

Hur vet du? Har du testat dom nyligen?
Citera
2022-10-08, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatsnack
Hur vet du? Har du testat dom nyligen?
Var över ett halvår sen. Äter i stort inte Ksalol (alprazolam), utan har diazepam och klonazepam vid behov som en trygghet. Men köpte stickor från polen som hade fått bra recensioner etc. De blå jag testat har varit negativa på fentanyl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in