Citat:
Ursprungligen postat av
knubbisarne
Vadå fick du en infektion trots att du inte körde IV? Jag har skjutit lite ksalol då o då den senaste tiden o hsr aldrig varit några problem. Filtrerar inte ens. Lägger bara ner den i pumpen, drar upp vatten o skakar, precis som sub.
Gjorde så med en lösning från piller i karta med lite heroin och fyfan vad dålig jag blev. Jävlar vilken huvudvärk och frossa jag fick trodde jag skulle dö. Ringde fan ambulans. Måste vart dom blå! Inget som rekommenderas. (Lider av allvarliga migrän anfall och det här var 10 gånger värre, jag ville bara bli nersövd även om jag inte blev det hehe)
onT: Har kollat extra noga på dom sen nya kartorna och fått i lösvikt nu tog 2 för en kvart sen o dom smakar inte alpra, lite kanske. Dom ser nästan hemmapressade och färgar av sig till skillnad fråm dom i karta (olika per karta fått i karta med piller som ser ut så här med, men oftast brukar dom se mer cleana ut)
Ska lämna urinprov på Fredag. Tog 1mg igår, och 2 idag. Bör ju egentligen vara ren på Fredag om det nu är alpra i dom.
O sen en update: Inte fått tillbaka papper från kartan på analysen ännu. Känner mig lite svajig av pillrena och då är jag inte full, känns inte som vanlig alpra. Ångesten är kvar med. Gått ca 30 min.
Trodde det var Tisdag så lite risky med UP men vi får se hade nog behövt en dag till om det bara är alpra eller flualpra. Alprazolam har en distinkt smak inte andra benzos har, dom här saknade den smaken, beska med minimal alpra smak. Smakar fortfarande gott tho. Sorry sitter ba mest o skriver nu för blev på skit bra humör, två 7,2 små och en spliff mår som en gud.
Peace