2022-11-27, 15:28
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Har svårt att se vad det e för batchnummer men det är exakt så dom kartorna ser ut, jag har mer känt av random klåda över kroppen (svag men definitvt kännbar) efter mina senaste kartor

Dålig i magen blir jag däremot inte
Klåda tyder ju på opioider.
Citera
2022-11-27, 15:34
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
100% fake.

Är det alpra så märker du det och vad det är för rc skit i dessa har jag ingen aning om men skulle slänga skiten om jag var dig.
Det bar längesen jag testade recept alpra eller gamla ksalol. Det jag mörker är att de har benso effekt. Men även nån annan skum känsla. Brukade bli glad och uppåt av alpra. Dessa är mest sederande och gör mig trött ett tag först. Men nån sorts benso e det i dem. För jag blir alltid kleptoman av benso. Det är den enda drog som har den effekten på mig. Jag vill snatta hela tiden. Nu har jag inte gjort det men lusten kommer. De är heller inte så starka som 1 mg xanor borde vara.
Citera
2022-11-27, 15:39
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Det behöver inte vara fake, alpra har en väldigt speciell och besk smak så om man suger lite på tabletten så kan man nästan konstatera att det är alprazolam i den.
Det är sant. Ska suga på en o försöka minnas och jämföra smaken. Problemet är ju att det kan va både alpra i liten mängd, och tex fentanyl. Jag vill absolut intr ha nå jävla fentanyl. Men jag vet ju inte hur ett fentanyl rus känns ens.
Citera
2022-11-27, 15:42
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Har svårt att se vad det e för batchnummer men det är exakt så dom kartorna ser ut, jag har mer känt av random klåda över kroppen (svag men definitvt kännbar) efter mina senaste kartor

Dålig i magen blir jag däremot inte
Hur har du upplevt ruset av dom i övrigt då om du jämför med andra xanor eller benso?
Citera
2022-11-28, 15:24
Medlem
CockWitchs avatar
Jag provade att suga på en av dessa ksalol blå igår, och de smakar som de brukar göra. Jag vet att det är benso i dem i alla fall. Tex idag så tog jag en öl, och det blev det klassiska, man blev bäng igen pga att det "aktiveras" igen av alkoholen. Effekterna är som xanor förutom att när ruset slår på får jag konstiga svettningar en stund. Och jag brukar bli lite uppåt och glad av xanor annars, men dessa blir jag mest trött och seg av, helt ok. Det är nästan samma sak. Men jag märkte också att när jag tagit några öl så påverkade det andningen, jag har inte inte känt det tidigare. Därför kan man tänka sig att det finns nått annat skit I dem också. Av opioid typ. Men de är kramplösande, muskelavslappnande, psykiskt lugnande. Osv. Men jag känner mig skitnödig hela tiden också, och det brukade jag bara känna ibland när jag tog tjack eller mdma. Aldrig av benso att magen känts så.
Citera
2022-11-29, 11:07
Medlem
snooper123s avatar
Vad innebär fake ksasol?
Att det är mindre alpra i?
Citera
2022-11-29, 19:06
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vad innebär fake ksasol?
Att det är mindre alpra i?

De kan vara alltid ifrån verkningslösa till underdoserade, finns många preparat ifrån Galenika som är fake men innehåller aktiv substans.
Citera
2022-11-29, 19:17
Medlem
zombie-nations avatar
Är det konstigt att jag bara hittat äkta Ksalol? Nu var det några år sedan måste jag erkänna. Men om jag köpte så var det bra vara, lika bra som dem från apoteket. De smakade verkligen alpra med. Man kan inte missa det, vidrig smak.

Fast var aldrig storkonsument, köpte bara om min läkare glömt skriva ut. Så jag kanske bara hade tur. Tar vanligtvis Alprazolam KRKA, mina Ksalol var exakt lika mot dem. Jag känner verkligen av olika sorters benso, alla funkar inte ens på mig.

Men har det hänt bara senaste året så har jag ingen aning. De säger att alla Ksalol är falska men jag tror faktiskt inte på det.

Lite synd att man inte får berätta var man köpt skiten. Hade varit enklare reda ut annars.
Citera
2022-11-29, 19:37
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Om man tittar på stats från Tullverket eller fuppar som behandlar brott där man beslagtagit droger så håller dem "illegala kasolen" måttet både i mängd och substans.
Citera
2022-12-07, 03:21
Medlem
3ncor3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Alko1 Alprazolam, bra eller? Dyra.

Länk för va du tittat på?

Ja har en teori som e lite både och, ksalol görs för så lite som möjligt (iofs görs allt d men ni fattar va ja menar) så kanske 0,25-0,75mg/st har man tur kanske man får en 1mg o så käkar man så många att toleransen når månen fort som fan...
Har nån nått bra tips, förutom uppehåll d fattar ja hjälper, för att sänka toleransen på benzo för eftersom de går på GABA allihop men på lite olika sätt så ta ett annat benzo preparat lär ju inte funka...
Citera
2022-12-07, 06:52
Medlem
avsmakens avatar
Jag blev gripen av dom fittblå misstänkte för ringanär jag var helt blåad alltså 10 st bara den dagen i mitt system och konstant propappat under den perioden iaf när dom klovade mig och in i piketen. Hade såklart inte gjort något dumt men poliskåren är horor. Åter jag lämnade urin efter förhör tänkte nu är det garanterat torsk men så får jag hem ett brev några månader senare att skiten har lagts ner i brist på bevis förvånad som fan.

Polisens tester som är så bra också. Ska inte dessa ge utslag på alprazolam? Det är nog något annat än alparozlam.
Senast redigerad av avsmaken 2022-12-07 kl. 06:54.
Citera
2022-12-07, 10:41
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken

Polisens tester som är så bra också. Ska inte dessa ge utslag på alprazolam? Det är nog något annat än alparozlam.

Kan mkt väl vara någon analog, som bromazolam exempelvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in