2021-07-17, 12:22
Medlem
80-90% är kopior MEN det är jävligt bra kopior. Finns ingen som kan få lådor med ksalol utskrivet. Saken är den att vem som helst kan idag köpa pillerpressar och även exakta tryck som äkta. Har kunnats göras i säkert 15-20år nu. Finns dom som säljer äkta men dom har inte mycket att sälja. Jag kom över äkta ksalol i förpackning och allt men kände ingen skillnad och vill ni ha bra feta alprazolam så köp stada alprazolam för dom är det tryck i. 1st stada är som 2st ksalol och jag överdriver inte.
Jag beställde 500st 0,5mg stada alprazolam och det var lika bra som blå ksalol 1mg
Citera
2021-07-18, 02:50
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Know your body
Know your mind
Know your substance
Know your source

Det låter som hippieflum men den lilla affirmationen, eller vad man ska kalla det mantrat kanske, hjälper dig att knarka säkert.

Erowid. Där har man spenderat mycket läsning på.
Väldigt bra det citatet de har, allt det där bör man ha stor koll på
Citera
2021-07-18, 03:00
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Jaharu, så i vilket laboratorium undersökte du den saken? Eller går du runt med en portabel masspektrometri mätare för 10 miljoner i fickan?

Till er andra, det är småpojkar som yournotlikeme som dör i oavsiktliga överdoser. "Allt som kommer i karta från Serbien är äkta, walla min broder!". Om denne hade en aning om att Galenika inte tillverkat eller salufört Alprazolam sedan 2011 så skulle hen nog inte skriva så urbota korkade saker. Det krävs en sökning för att finna svaret på Galenika Ksalol, men ändå så kommer hen traskades men att hen aldrig köpt fejk när allt hen köpt alltid vart fejk.

Om ni med fake menar att de inte kommer från själva företagit är ju en annan sak.
Annars har jag jämfört med svenska och inte märkt minsta skillnad. De har alltid funkat. Kan ni bevisa att de skulle va "fake" då?
Citera
2021-07-18, 03:07
Medlem
neuron-drones avatar
Fejk men flesta är bra.

Jag har haft Xanor i 20 år och vet känslan. Kan utan problem byta till Ksalol. Rätt ämne, rätt dos.

Sedan finns kanske dåliga men har inte haft dem.

Man undrar var de kommer från. Det känns spontant inte som något källarkok och de har massiv produktion.
Citera
2021-07-28, 10:30
Medlem
Ksalolen är inte äkta, dom har inte tillverkats på 10år och inte varit godkända an läkemedelsverket.
Har analysresultat från SKL från ett beslag dom gjorde på mig och dessa var på 0,7mg men det varierar, ibland är dom riktigt bra och ibland kraftigt underdoserade.
Fanns något anlysresultat i någon annan tråd där det inte ens var alprazolam i dom, orkar dock inte leta efter inlägget.
Däremot tycker jag personligen att det är en annan effekt på blåbären än dom svenska.
Jag blir mer speedad på dom blå jämfört med svenska Xanor och jag behöver inte äta samma mängder svenska jämfört med bären, dock dyrare och inte lika enkelt att få tag på tyvärr. Får jag välja tar jag originalen alla dagar i veckan!
Citera
2021-08-01, 04:19
Medlem
Riddick_bs avatar
ni som säger att ni fått verkningslösa/svaga ksalol, vart löser ni era pix? på hörnet av någon alkis ni aldrig kommer träffa igen? Under mina ca 18 år utav bruk av allt som livet har att erbjuda har jag nog aldrig stött på en ksalol som inte har haft en märkbar mängd alprazolam. Karta eller ej. Redan som skitunge fick jag lära mig regeln att en ksalol ska kunna stå på högkant. Men det betyder ju bara att den har blivit pressad med ksalol form. designen är sådan att kanterna är upphöjda nån millimeter. om tabletten inte kan stå på högkant är det ingen fake utan någon försöker sälja dig en medicin som har liknande utseende som ksalol. en ksalol väger 10mg varav 1mg ska vara rent alpra. Ett "bra" test är att suga på en som godis och känna efter när man kommer till den där speciella alpra smaken. Ibland smakar de så fort de nuddar tungan och ibland får man suga på den ett tag innan man kommer till smaken längre in i mitten. Det är dessa som jag tror är något underdoserade och träffar på dom ytters sällan men de funkar ALLTID bra. Jag tror inte detta något folk som pressar ksalol gör medvetet utan varje batch kanske inte blir blandad tillräckligt och vissa får en högre ratio alpra än andra. Jag har sett labbrapporter på vissa batcher jag handlat från och ibland är det 0.9mg alpra/st - 1.1mg alpra/st. Ibland 0.8mg-1.2mg. Jag har aldrig stött på en batch med 0.7mg/st men om det skulle existera måste det betyda att hälften har 1.3mg per ksalol. Så länge dom väger 10mg totalt dvs. Väger inte ksalol 10mg så köp dom inte. Då är det någon som mixat gud vet vad i sitt badkar.

Bensedine (stesolid,valium, diazepam) har exakt samma design och regler. De ser exalt likadana ut men är vita, precis dubbelt så stora och väger precis dubbelt så mkt, eller min våg visar 0.21 but close enough.

Jag väger alltid mina pix när jag får dom istället för att sitta och räkna mellan 100-1000xxx piller
dumpar bara allt på vågen och om det diffar för mkt från vad det borde väga så vet jag att jag har fått för lite eller fakes. Men det har som sagt aldrig hänt då jag handlar av folk jag litar på som själva testar sina batches. Fick över 100st pressade "xanax" stavar gratis för dom upptäckte att de inte var alpra utan nån ganska skön RC i dom

summa. ni som fått fakes. hur/av vem får ni tag på dessa? hur inbitna är ni på just galenikas produkter.

Jag hörde ett rykte att maffian köpte upp galnikas fabriker å bara fortsätter rulla på som vanligt fast "off the books"
Citera
2021-08-01, 10:29
Bannlyst
Ksalol är underdoserade, allihopa på FS. Lovar. Jämför med äkta Xanor Pfizer 1 mg från svenskt apotek. Köp inte "Xanax"-stavarna, det är inte ens Alprazolam i. Köp de spanska, dom är grymma!
Citera
2021-08-02, 12:59
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ksalol är underdoserade, allihopa på FS. Lovar. Jämför med äkta Xanor Pfizer 1 mg från svenskt apotek. Köp inte "Xanax"-stavarna, det är inte ens Alprazolam i. Köp de spanska, dom är grymma!

Jag har haft både svenska 1mg xanor (upjohn 90), och 2mg xanor stavar (u 94). Även Stesolid 5 och 10mg. Provat andra olika svenska märken på samtliga mediciner.

om mina recept tog slut för snabbt brukade jag köpa ksalol och bensedine istället
(bensedine är samma som stesolid, diazepam)
Även provat många andra länders märken som t.e.x Alko-1 för alpra och Valium för diazepam.

Och det är absolut ingen skillnad på innehållet. Spelar ingen roll om Galenika fortfarande är ett riktigt företag. fake eller inte, de innehåller precis de dom ska. Både ksalol och Bensedeine smakar likadant som de svenska motsvarigheterna (vad som skiljer sig är bildningsmedlen) Jag kan som jag tidigare skrev gå med på att VISSA batchar av ksalol diffar mellan 0.8-1.2mg eller 09-1.1mg. Men jag brukar ta minst 2 åt gången och då spelar det ingen större roll. samma med bensedine, om vissa innehåller 18mg och andra 22mg. big deal?

"XANAX" stavarna har ibland något annat än alprazolam men det finns hemmapressade med 2mg alpra i också. XANAX pressen är väldigt populär så det är inte bara en person som ligger inne med en XANAX form på sin press. Jag hade ett tag några röda xanax stavar som det var flubro i. Men jag köpte dom medvetet och kranen berättade exakt vad det var och att man ska börja med 1/4 om man aldrig tagit flubro innan.

Jag har fått FAKE benso en gång i hela mitt liv. när jag var 15, ung och dum (deprimerande länge sedan).
och då skjutsade jag hem nån äldre (än mig) snubbe som jag aldrig träffat innan. jag växte upp i en white-trash förort, vi börjar köra när vi är 13.

Hur..som..helst...

När vi kommer fram så drar snubben fram en sleten plastpåse med Xanor trianglar på ska ligga på 3 mg.
De såg ut såhär fast de va gråa:
https://www.drugs.com/images/pills/m...R%203%20mg.jpg

Jag hade innan provat den lila octagoniska? depovarianten på 2mg. Men dessa 3mg trianglar hade jag bara sett på bild och hört legender om. skulle tydligen vara IR också. mina 3 andra polare som satt i bilen lös upp som att "The Ring" låg där inne och köpte typ 5 var eller något(detta var som sagt bortom länge sedan och jag kommer ej ihåg exakta antal och priser. Men lika fascinerad jag sa jag direkt "ge mig resten". Jag tror de kan ha varit runt 30st och jag gav honom en ganska bra bit deg för dessa.
Påvägen hem slänger jag i mig 1-2st, känner ingenting när jag kommer hem och slänger i mig kanske 4 till (har alltid haft hög tolerans men detta var ändå när jag var 15 och alpra verkligen hade bra effekt på mig) Så besviken och misstänksam tar jag en av trianglarna och biter i den. Den är jättehårt och jag tar i med hörntänderna för att få den i bitar. det smakar cement.. jag spottar ut det, tar typ 20 st och hamrar sönder dom och de är 100% gjorde av iaf något cementliknande. Så visst finns det alltid folk som försöker blåsa men det är oftast småkids som köper oregano eller cementpressade xanor.
Citera
2021-08-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Jag har haft både svenska 1mg xanor (upjohn 90), och 2mg xanor stavar (u 94). Även Stesolid 5 och 10mg. Provat andra olika svenska märken på samtliga mediciner.

om mina recept tog slut för snabbt brukade jag köpa ksalol och bensedine istället
(bensedine är samma som stesolid, diazepam)
Även provat många andra länders märken som t.e.x Alko-1 för alpra och Valium för diazepam.

Och det är absolut ingen skillnad på innehållet. Spelar ingen roll om Galenika fortfarande är ett riktigt företag. fake eller inte, de innehåller precis de dom ska. Både ksalol och Bensedeine smakar likadant som de svenska motsvarigheterna (vad som skiljer sig är bildningsmedlen) Jag kan som jag tidigare skrev gå med på att VISSA batchar av ksalol diffar mellan 0.8-1.2mg eller 09-1.1mg. Men jag brukar ta minst 2 åt gången och då spelar det ingen större roll. samma med bensedine, om vissa innehåller 18mg och andra 22mg. big deal?

"XANAX" stavarna har ibland något annat än alprazolam men det finns hemmapressade med 2mg alpra i också. XANAX pressen är väldigt populär så det är inte bara en person som ligger inne med en XANAX form på sin press. Jag hade ett tag några röda xanax stavar som det var flubro i. Men jag köpte dom medvetet och kranen berättade exakt vad det var och att man ska börja med 1/4 om man aldrig tagit flubro innan.

Jag har fått FAKE benso en gång i hela mitt liv. när jag var 15, ung och dum (deprimerande länge sedan).
och då skjutsade jag hem nån äldre (än mig) snubbe som jag aldrig träffat innan. jag växte upp i en white-trash förort, vi börjar köra när vi är 13.

Hur..som..helst...

När vi kommer fram så drar snubben fram en sleten plastpåse med Xanor trianglar på ska ligga på 3 mg.
De såg ut såhär fast de va gråa:
https://www.drugs.com/images/pills/m...R%203%20mg.jpg

Jag hade innan provat den lila octagoniska? depovarianten på 2mg. Men dessa 3mg trianglar hade jag bara sett på bild och hört legender om. skulle tydligen vara IR också. mina 3 andra polare som satt i bilen lös upp som att "The Ring" låg där inne och köpte typ 5 var eller något(detta var som sagt bortom länge sedan och jag kommer ej ihåg exakta antal och priser. Men lika fascinerad jag sa jag direkt "ge mig resten". Jag tror de kan ha varit runt 30st och jag gav honom en ganska bra bit deg för dessa.
Påvägen hem slänger jag i mig 1-2st, känner ingenting när jag kommer hem och slänger i mig kanske 4 till (har alltid haft hög tolerans men detta var ändå när jag var 15 och alpra verkligen hade bra effekt på mig) Så besviken och misstänksam tar jag en av trianglarna och biter i den. Den är jättehårt och jag tar i med hörntänderna för att få den i bitar. det smakar cement.. jag spottar ut det, tar typ 20 st och hamrar sönder dom och de är 100% gjorde av iaf något cementliknande. Så visst finns det alltid folk som försöker blåsa men det är oftast småkids som köper oregano eller cementpressade xanor.
Bezedine är Diazepsm och är lite beska men inte i närheten av alprazolam, jag har labbrapporter från SKL där den ena säger 0,7mg och den andra 1,4mg.Dessutom blir man mer söeedad på bären än äkta alpra. Finns i stora alprazolamtråden dokument från läkemedelsverket som inte fann någon alpra utan någon analog. Läkemedelsverket anser att dom inte var tillräckligt bra/eller fel ämnen i dessa bär så dom fick aldrig säljas i Sverige. Tycker du att Benzedin smakar som ksalol har du fel på smaklökarna, båda är beska men det är stor skillnad på beskan!
Citera
2021-08-03, 18:43
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Bezedine är Diazepsm och är lite beska men inte i närheten av alprazolam, jag har labbrapporter från SKL där den ena säger 0,7mg och den andra 1,4mg.Dessutom blir man mer söeedad på bären än äkta alpra. Finns i stora alprazolamtråden dokument från läkemedelsverket som inte fann någon alpra utan någon analog. Läkemedelsverket anser att dom inte var tillräckligt bra/eller fel ämnen i dessa bär så dom fick aldrig säljas i Sverige. Tycker du att Benzedin smakar som ksalol har du fel på smaklökarna, båda är beska men det är stor skillnad på beskan!

Jag tycker du borde lägga ner dina tabletter en dag eller två och läsa mitt inlägg igen innan du försöker förklara saker för mig som jag redan skrivit. När skrev jag att alpra smakar likadant som diaz?

jag skrev "Jag har haft både svenska 1mg xanor (upjohn 90), och 2mg xanor stavar (u 94). Även Stesolid 5 och 10mg på recept. Provat andra olika svenska märken på samtliga mediciner.

Jag har erfarenhet av båda och vet exakt skillnaden på hur alpra och dia smakar..
Jag skrev även att jag är medveten att exakt mg diffar något från tablett till tablett här och där. Jag har även hört (rykte) att en ksalol ska innehålla en obetydligt liten men exakt mängd triazolam eller något liknande för att kunna skilja på äkta och fakes vid eventuell analys. Dessa två faktorer kan ha bidragit till att de inte fick säljas i sverige. Dock fick jag ibland göra urinprov och det visade ALDRIG något annat än Diazepam/Alprazolam. Så att "äkta" galenika produkter skulle innehålla någonting HELT annat eller ingenting alls är bullshit. Dom rapporterna lär ha kommit från tester gjorda på badkarspressade piller som cirkulerade får några år sedan, det var för några år sedan inte ovanligt att de cirkulerade blåa små piller med allt från socker till RC. Men man såg oftast på pillret att det inte såg ut som ksalol varken i färg, form eller smak. Det har cirkulerat flubro stavar också. Men det är mest småkids som blir blåste och köper dessa. Jag orkar tänker inte upprepa vad jag redan har skrivit och ber dig verkligen läsa mitt första inlägg igen. men jag har som sagt många gånger jämnfört xanor och ksalol och effekten är den samma! har man lite högre tolerans och tar 2-3 st åt gången spelar det ingen större roll om ena har 0.8mg å den andra 1.2. Alla Galenikas benso är förövrigt "fake" piller då fabrikerna stängdes ner 2011 och att det tydligen är organiserad brottslighet som fortsätter trycka bensedine och ksalol i fabrikerna. Hur annars tror du såna ENORMA MÄNGDER piller som uppenbarligen kommer från samma källa kan cirkulera i så många länder som inte ens har galenikas produkter till salu? är det någon gubbe i Serbien som får 10 containrar utskrivet i månaden och skeppar dom vidare ut i europa?

Om du köper små lila piller som har något annat än alprazolam inuti har du helt enkelt blivit blåst av en enstaka individ.

Maffian som styr produkterna från Galenika är lika måna om sitt ryckte som vilket annat läkemedelsföretag som helst. Vi kan inte ens börja föreställa oss hur mycket pengar dessa produkter drar in med tanke på hur löjligt mkt det ALLTID finns i omlopp 24/7.

Och när du säger att man blir mer speedad av ksalol än riktig xanor handlar det om ett par saker.
1. Placebo

2. Tolerans. Om man är ny och tar alprazolam kan det vara så att man tar lite för hög dos och blir seg. Du har helt enkelt höjt din tolerans och upplever substansen annorlunda.

3. Man SKA bli "speedad" av Alprazolam. om man som jag lider av den typ av ångest där man inte finner lust att göra någonting och tar alprazolam så släpper ångesten och man får plötsligt lust att städa lägenheten, träffa människor osv. Detta är SPECIELLT sant med alprazolam då alpra inte har en muskelavslappnande effekt som t.e.x Diazepam utan funkar bäst mot ångestfyllda tankar, panik osv. När jag var ny till benso så brukade jag ta xanor/ksalol på morgonen och Stesolid/Bensedine på kvällen då Diazepam har en mer lugnande effekt på kroppen och man somnar lättare.

Nu efter många års bruk känner jag inte den här "uppåt" känslan av Alprazolam längre utan den dödar bara min ångest en kort stund och jag förstår att du kan uppleva att ruset är annorlunda men det är bara din kropp som har vant sig vid substansen.

Till slut vill jag påpeka att alla kroppar reagerar olika på substanser beroende på ett gäng olika faktorer. Jag har lyxen att ha tillgång till både äkta svenska xanor och "fake-äkta" ksalol och säger med handen på hjärtat att både jag och 4 andra personer kan konstatera att ksalol innehåller
Alprazolam och bensedine innehåller Diazepam. om det fortfarande slarvar lite och några diffar mellan 0.8-1.2 så är det inget man lägger märke till, plus att med tanke på prisskillnaden så är det ganska löjligt att klaga.

Jag har lagt mer tid än jag i början planerade på att svara i denna tråd så sålänge någon inte skriver något värt att svara på så är jag over and out.
Citera
2021-08-21, 13:02
Medlem
StonedAssassins avatar
Var nere i Balkan i somras, köpte på mig en jävla massa paket, så ja dem är legit fortfarande beror bara på vart man köper dem.Köper du dem på en svensk svart marknad då får man räkna med fejkade.Jag köpte mina direkt i apoteket nere i Balkan.
Citera
2021-08-21, 14:27
Medlem
yournotlikemes avatar
Har ALDRIG stött på fejk Galenika Ksalol så att ni skulle få det är väldigt få förunnat. Visst att vissa är underdoserade och kanske innehåller ~0.6-0.8mg men aldrig fejk. U94 stavar dock ska man inte köpa då 99% är fejk och smuliga kopior innehållandes Fentanyl och allt möjligt skit.

Dock just nu är ju Aristo 2mg de bästa som finns på marknaden, kommer ni över de så KÖP! Minst lika bra som riktiga U94 stavar 2mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in