Citat:
Nej, jag är inte bäng. Men frågan är om du ens gått ut grundskolan med godkända betyg. Vart någonstans drar du slutsatsen att jag gillar människor som beter sig som grisar, speciellt i det verkliga livet?
Just därför jag önskar det värsta för Alex som jag vet är portad från alla respekterade kriminella kretsar. Dra dina egna slutsatser av det men uppenbarligen kan han inte ens bete sig på den lägsta nivån. Som också är en mördare, kvinnomisshandlare och psykopat av guds nåde. Världen är en bättre plats utan sådana människor.
Finns inget fel i att tycka det, tyvärr. Däremot tvivelaktigt att tycka att mördare ska få chans på chans. Nästa gång kanske det är någon i din närhet som blir rånad eller något ännu värre. Jag vill se dig bete dig lika ädelt då!
Just därför jag önskar det värsta för Alex som jag vet är portad från alla respekterade kriminella kretsar. Dra dina egna slutsatser av det men uppenbarligen kan han inte ens bete sig på den lägsta nivån. Som också är en mördare, kvinnomisshandlare och psykopat av guds nåde. Världen är en bättre plats utan sådana människor.
Finns inget fel i att tycka det, tyvärr. Däremot tvivelaktigt att tycka att mördare ska få chans på chans. Nästa gång kanske det är någon i din närhet som blir rånad eller något ännu värre. Jag vill se dig bete dig lika ädelt då!

Du gör exakt samma sak själv, jag speglade bara din retorik. Du väljer att misstolka genom påstå att jag och flera här skulle ömka Alex och stryka hans ego. När det helt uppenbart inte är så.
Jag kommer aldrig att tangentbordshetsa och önska honom en överdos ändå.
Alex får stå för sina handlingar och jag tror dom plågar honom innerst inne, det är därför han pundar, det räcker så för mig. Han mår som han förtjänar. Dina billiga försök till att få det att se ut som att jag och andra här i tråden skulle gilla kvinnoboxare och mördare är bara patetiskt. Ska du argumentera så gör det med vuxna och sakliga argument.
Jag tänker inte leka gud och befalla död åt folk jag inte gillar, det handlar inte om att bete sig ädelt. Jag tycker lätt han kunde suttit livstid för mordet om han nu var skyldig (inte läst fup) och att han är fruktansvärt jävla respektlös mot sina offer när han töntar sig och säger att han har liv på sitt samvete osv.
Men det sagt hoppas jag ändå att han kan vända sitt liv och börja göra rätt sig istället.