2022-11-09, 22:18
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Han gör som han alltid gjort, hotas med sin fingertabbe och Alvz har införskaffat sig en glockfinger hon också, han pundar hejvilt även grisen har hittat till substanserna, men duschen har dom svårt att hitta! Dom är hemlös och vandrar på gbgs gator med deras vapendragare (☝️) anine. Och anine råkar ju även vara deras inkomst källa då han signat med dom som managers, och du frågar vem är anine, de gör alla, så inkomsten är nog inte på topp. Men dom har märkeskläder på sig under tiden iaf

Edit: även att dom stängde av kommentarerna på TikTok

Ja kommentarerna var BARA kritik mot dem. Inte en enda positiv. Jag trodde de skulle ta bort klippet som är så sjukt pinsamt istället. Fatta vinken. Men de verkar vara stolta och inte se vad folk menar.... Så kommentarerna är lättast att radera
Citera
2022-11-09, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Alltså sjukt rolig syn du målar upp! Så ser vi dem snart på Efterlyst

Jag tror fan inte de hämtar sig från detta. Med sin youtube-karriär alltså. Alex har lagt ribban nu och Alva vågar inte göra annat än att följa i hans spår. Det är knark som är nummer ett nu.

Tror många av deras följare tröttnat nu med. Ingen köper att det är problem med uppladdningen. Till och med de mest naiva ser hur nerpundade de båda är nu.

Hur länge har de råd att bo på hotell i Göteborg är frågan.. Vågar de försöka hota sig till en lägenhet där? Eller så kravlar de snart tillbaka till Stockholm. Varför är de ens i gbg så länge? Har han skaffat sig skulder/fiender?
Något är det....
Ja youtube är nog tvärslut😅 riktigt nerpundade. Kan tänka mig att dom ockuperat anines bostad😂 har en känsla att Alex börjar beckna snart och torskar nånstans inom en snar framtid.
Citera
2022-11-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Alltså sjukt rolig syn du målar upp! Så ser vi dem snart på Efterlyst

Jag tror fan inte de hämtar sig från detta. Med sin youtube-karriär alltså. Alex har lagt ribban nu och Alva vågar inte göra annat än att följa i hans spår. Det är knark som är nummer ett nu.

Tror många av deras följare tröttnat nu med. Ingen köper att det är problem med uppladdningen. Till och med de mest naiva ser hur nerpundade de båda är nu.

Hur länge har de råd att bo på hotell i Göteborg är frågan.. Vågar de försöka hota sig till en lägenhet där? Eller så kravlar de snart tillbaka till Stockholm. Varför är de ens i gbg så länge? Har han skaffat sig skulder/fiender?
Något är det....
Ja han har väl aldrig vistats i Stockholm mer än 4-5 dagar i streck. Han har nog feta problem där! Och jaaa, vad de gör i Gbg? Alex fick dra dit för att böta Annie, där ingick procent på intäkter, sovplats på antingen soffa eller golv. Inga rena kläder ingick dock! Alva fick stalka honom dit, fast först på avstånd o "kvarta" hos sin polare så länge. Tills hon insåg att Alex ger sig inte, så hon fick också hoppa på pundar tåget och hysa in sig på golvet hos Annie. Som i sin tur är på flykt från sin gravida brud. Även om han vill kan han inte gå tbx till henne nu, för Alex äger honom tills dess att det inte finns en krona mer att hämta där.
Så här är vi nu.

Har säkert missat en del i tidslinjen. Feel free to fill in people!
Senast redigerad av Vemvadet 2022-11-09 kl. 23:01.
Citera
2022-11-09, 22:32
Medlem
Jag har sen början av deras förhållande synat Alva hur fake hon är. Om det visar sig att jag har fel om att Alva är fullt medveten om vad hon gav sig in i med Alex, så äter jag hundbajs eller nåt, kom ihåg detta. Alva är offret utåt sett men Alex är det riktiga offret här.
Citera
2022-11-09, 22:37
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Skulle inte en video komma ?

Det är något fel på internet, eller Youtube
Citera
2022-11-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Jag har sen början av deras förhållande synat Alva hur fake hon är. Om det visar sig att jag har fel om att Alva är fullt medveten om vad hon gav sig in i med Alex, så äter jag hundbajs eller nåt, kom ihåg detta. Alva är offret utåt sett men Alex är det riktiga offret här.
Faktiskt så håller jag med om att Alex är offret, förstå själv att va muslim och din guzz är en gris?!
Citera
2022-11-09, 22:42
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Det är något fel på internet, eller Youtube

Just ja, brukar ju vara det varje vecka för dom. De har ju sån otur liksom....
Citera
2022-11-10, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Ja youtube är nog tvärslut😅 riktigt nerpundade. Kan tänka mig att dom ockuperat anines bostad😂 har en känsla att Alex börjar beckna snart och torskar nånstans inom en snar framtid.
Beckna blir det nog inte! Han får noll på krita då han blåst fööör många! Och para att köpa loss ngr hegge har han inte! Plus OM han hade fått loss ett parti hade han gått minus ändå iom han o grisens konsumtion! Annie får nog snällt betala för varje gram! Beckna är uteslutet! Kiosk rån, bedrägeri, misshandel el väsk ryckningar tippar jag på! Eller så råkar han skjuta huvudet av Alva med en finger pistol!
Lutar mest åt rån/blåsning! Ticket till Turkiet fort som fan igen , el får han ligga o skaka i en cell någonstans!
Citera
2022-11-10, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tyckte även denna var guld..

https://www.bildtagg.se/bild/45fund94bw9vv6fdqw7v9pbq

"Ni får 3 veckor på er" att vinna dom där trötta 5 laxen. Sådär lagom till lön 😏 men Alex Ceesay e klaaaar ekonomiskt 👍
Citera
2022-11-10, 00:44
Medlem
alva har även ändrat sin bio på instagram till "alva ceesay"
väntar just nu bara på att alex ska dumpa henne igen
Citera
2022-11-10, 02:45
Medlem
gronagubbens avatar
2 år gammal video där alva och en bög-neger(nej inte alex) Diskutera sex m.m VARNING Ta fram kräk-påsen om ni ska ska titta på den.

https://youtu.be/io33qet_qRg
Citera
2022-11-10, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
2 år gammal video där alva och en bög-neger(nej inte alex) Diskutera sex m.m VARNING Ta fram kräk-påsen om ni ska ska titta på den.

https://youtu.be/io33qet_qRg

Det där var fan inte ok att länka vid den här tiden.😅

Din varning var inte tillräcklig.

Förstår inte ungdomar att allt dom lägger ut på nätet stannar kvar?
Ett klipp som kanske var kul på fyllan, finns alltid någon som sparat ner det, finns alltid kvar på någons hårddisk..

Är det värt det?
Senast redigerad av Ixin 2022-11-10 kl. 03:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in