2022-12-05, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Han är inte habbad ett dugg! Han är gittad/koksad/tjackad! Vaknat och dragit morgon linorna med en cider, kalla det va du vill, den viben känner man mycket väl igen! Kolla käk spelet. Totalt uppåt! Har alldrig nånsin sett han röra Alva någonsin förut!
Men Alva däremot, både habbar och alkohol.
Vad får dig att tro att Alva knaprar piller också? Ser inte ut som hon tagit nå mer än alkohol, och är då inte ens speciellt påverkad.
Citera
2022-12-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zepozatanop
Vad får dig att tro att Alva knaprar piller också? Ser inte ut som hon tagit nå mer än alkohol, och är då inte ens speciellt påverkad.
Jag ser ju hennes totala personlighets förändring. Finns liksom gamla videos att gemföra med! Dessutom är jag mycket bekant med kombinationen alkohol och läkemedel tyvärr. Det är tydligt för mig helt enkelt.
Innan höll hon sig till alkohol och va periodare. Nu har hon fått steppa upp gamet med droger om hon vill va med på hemlöse turnen! Vet inte hur länge du följt dessa 2 men hon är som en helt annan person numera. Dessutom har hon inte varit främmande för droger förr (om hon nånsin varit det ?) Då hon blivet gripen med både droger I KROPPEN, och innehav.
Citera
2022-12-05, 21:43
Medlem
Snaskalasets avatar
Laddar upp AC:s nya video här för er som inte vill ge han views på youtube

https://easyupload.io/3fff0f
Senast redigerad av Snaskalaset 2022-12-05 kl. 21:46.
Citera
2022-12-05, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snaskalaset
Laddar upp AC:s nya video här för er som inte vill ge han views på youtube

https://easyupload.io/3fff0f
Tack bror
Citera
2022-12-05, 22:00
Medlem
Snaskalasets avatar
Helvete vad man cringar i slutet när Alex håller på att börja gråta och snackar om hur han lämnat kriminaliteten. Sen kommer han lägga upp en instagram story om några dagar där han är helt borta
Citera
2022-12-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaskalaset
Helvete vad man cringar i slutet när Alex håller på att börja gråta och snackar om hur han lämnat kriminaliteten. Sen kommer han lägga upp en instagram story om några dagar där han är helt borta
Hahah aa snubben verkar onekligen labil
Citera
2022-12-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Hahahah 😂
skillnaden är väl att Mark har samma outfit men nya kläder 😅

eller hur finner fan inga ord, blir typ arg av att se hon, kisar med ögonen så hon ser hög ut och nå äcklig min med munnen, hoppas Alex upprepat friggebods incidenten

Nja alltså dom behöver absolut inte sluta punda, det som folk lackar över vad jag tror är lögnerna och löften dom ger varje video är problemet. Sen sluta knarka bör dom göra för sin egen skull😅

Nej, menade "rädda dom" som i rädda deras liv och någon typ av värdighet, inte deras youtubekanal. Den har dom bränt för längesedan.
Citera
2022-12-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag ser ju hennes totala personlighets förändring. Finns liksom gamla videos att gemföra med! Dessutom är jag mycket bekant med kombinationen alkohol och läkemedel tyvärr. Det är tydligt för mig helt enkelt.
Innan höll hon sig till alkohol och va periodare. Nu har hon fått steppa upp gamet med droger om hon vill va med på hemlöse turnen! Vet inte hur länge du följt dessa 2 men hon är som en helt annan person numera. Dessutom har hon inte varit främmande för droger förr (om hon nånsin varit det ?) Då hon blivet gripen med både droger I KROPPEN, och innehav.

Preach! Du har helt rätt. Att Alva "aldrig rört droger" är BS. Hon pissade positiv och är dömd/fått strafföreläggande för detta. Domen finns i tråden långt tillbaka. Att hon senaste tiden tagit droger är, som du skriver, helt uppenbart. Så som hon sett ut och betett sig är absolut inte enbart fylla.
Citera
2022-12-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Preach! Du har helt rätt. Att Alva "aldrig rört droger" är BS. Hon pissade positiv och är dömd/fått strafföreläggande för detta. Domen finns i tråden långt tillbaka. Att hon senaste tiden tagit droger är, som du skriver, helt uppenbart. Så som hon sett ut och betett sig är absolut inte enbart fylla.
Thank you
Som sagt har man följt dessa två ett tag och har någorlunda koll på missbruks problematik, så är det inte svårt att se förändringen hon gjort. Hela kroppsspråket skriket nybörjar pundare! Det är på daglig basis nu o varit ett tag, bara utgår jag ifrån helt enkelt.
På samma sätt som man kan se att Alex "perioder" blir tyngre och värre och hur hans kropp och skalle inte hanterar det alls, han är svårt sjuk och på väg rakt utför i snabb takt. Hon förstår nada av detta, fast hon försöker att sitta o föreläsa om missbruks sjukdomen på Youtube, har hon inte en jävla aning, hon är bara barnet! Förnedrande för människor som kämpar på riktigt att lyssna på henne. En skam!
Kom igen hon är 22 år och dem sitter över spisen och röker crack. Det är illa!
Citera
2022-12-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
https://imgur.com/a/zf6WoZW

Haha jag var tvungen.

Låter som det är shady shit om ni frågar mig.

No shit att det är shady när han först säger att han inte vet vad scammen handlar om, för att sen säga att han inte vill ha en bit av kakan för att han jobbar ärligt (vilket vi dessutom vet att han inte gör). Andreas vet precis vad detta gäller och får garanterat en bit av kakan, i annat fall är han dum som smutsar ner både sitt namn och företagets.
Citera
2022-12-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345

Här är en dom jag hittade snabbt, https://anonfiles.com/D7E0H9l8yd/Alva_Frykholm_PDF
Citera
2022-12-06, 01:48
Avstängd
KungPungPats avatar
Kollade just på nya videon.

Alex vill inte langa kokain och mörda igen.. och tackar därför tittarna för hans youtubekarriär.

Jag hade misstankar om att han mördade den där snubben innan han gjorde en låt om att han klarade sig undan en mordutredning.

Svårt att inte se Alex som en mördare som nog mår lite illa över morden som han har utfört.. men såklart inte så illa att han kan avstå från att skryta om att vara en mördare.. för att visa barnen lixom att det är häftigt att vara en mördare och skryta om det genom musik och videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in