2022-11-23, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Nej, jag är inte bäng. Men frågan är om du ens gått ut grundskolan med godkända betyg. Vart någonstans drar du slutsatsen att jag gillar människor som beter sig som grisar, speciellt i det verkliga livet?

Just därför jag önskar det värsta för Alex som jag vet är portad från alla respekterade kriminella kretsar. Dra dina egna slutsatser av det men uppenbarligen kan han inte ens bete sig på den lägsta nivån. Som också är en mördare, kvinnomisshandlare och psykopat av guds nåde. Världen är en bättre plats utan sådana människor.

Finns inget fel i att tycka det, tyvärr. Däremot tvivelaktigt att tycka att mördare ska få chans på chans. Nästa gång kanske det är någon i din närhet som blir rånad eller något ännu värre. Jag vill se dig bete dig lika ädelt då!

Du gör exakt samma sak själv, jag speglade bara din retorik. Du väljer att misstolka genom påstå att jag och flera här skulle ömka Alex och stryka hans ego. När det helt uppenbart inte är så.
Jag kommer aldrig att tangentbordshetsa och önska honom en överdos ändå.
Alex får stå för sina handlingar och jag tror dom plågar honom innerst inne, det är därför han pundar, det räcker så för mig. Han mår som han förtjänar. Dina billiga försök till att få det att se ut som att jag och andra här i tråden skulle gilla kvinnoboxare och mördare är bara patetiskt. Ska du argumentera så gör det med vuxna och sakliga argument.

Jag tänker inte leka gud och befalla död åt folk jag inte gillar, det handlar inte om att bete sig ädelt. Jag tycker lätt han kunde suttit livstid för mordet om han nu var skyldig (inte läst fup) och att han är fruktansvärt jävla respektlös mot sina offer när han töntar sig och säger att han har liv på sitt samvete osv.

Men det sagt hoppas jag ändå att han kan vända sitt liv och börja göra rätt sig istället.
Citera
2022-11-23, 03:13
Medlem
Nicole, trashbruden han va med under uppehållet med Alva hade en Q&A på sin instagram idag där hon tydligt skrev att hon inte vill svara på frågor om "kvinnomisshandlaren", och fick sedan frågan "blev du någonsin slagen av du vet vem??" Och svarade "ja tyvärr".
Citera
2022-11-23, 03:17
Medlem
MrsLibras avatar
Whoa, nu på N*coles instagramstory. Folk fick ställa frågor. Verkar som han hann slå även henne.. Då kan ni alla vad Alva får uppleva. Då de är som snällast i början av en relation.

En person frågar "blev du slagen av du vet vem?" och hon svarar "ja tyvärr"

Knappast att det syftas på någon annan.
Hon säger också att hon inte vill svara mer på frågor om kvinnomisshandlare.

Hoppas karman kommer ordentligt nu Alex, tvi! Det man hört att han utsätter Alva för får mer och mer tyngd. Vilket fegt as han är!
Citera
2022-11-23, 03:35
Medlem
MrsLibras avatar
Och nu sitter alex på sin instgram och sluddrar med sin nya värd I guess... Alva sluddrar också lite på ett hörn. Inte ens hon är nykter nog att stoppa att storyn läggs ut.

Så det verkar som en ny "fan" öppnat dörren för dem. Så klarar de snylta runt ett tag till. Vart ska detta sluta.. Hennes föräldrar, vart är dem? Jag hade satt mig i bilen och hämtat hem min dotter för länge sedan. Han slår henne för fan.
Citera
2022-11-23, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Whoa, nu på N*coles instagramstory. Folk fick ställa frågor. Verkar som han hann slå även henne.. Då kan ni alla vad Alva får uppleva. Då de är som snällast i början av en relation.

Hoppas karman kommer ordentligt nu Alex, tvi! Det man hört att han utsätter Alva för får mer och mer tyngd. Vilket fegt as han är!

lägg upp då! Inte många som följer henne.
Citera
2022-11-23, 04:03
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whaddup
lägg upp då! Inte många som följer henne.

Går snabbare för dig att trycka följ. Har inte ens sagt att jag följer henne själv. Plus att official_blackghost har lagt upp bilden på sin story också. Där kan du kolla.
Citera
2022-11-23, 05:46
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Och nu sitter alex på sin instgram och sluddrar med sin nya värd I guess... Alva sluddrar också lite på ett hörn. Inte ens hon är nykter nog att stoppa att storyn läggs ut.

Så det verkar som en ny "fan" öppnat dörren för dem. Så klarar de snylta runt ett tag till. Vart ska detta sluta.. Hennes föräldrar, vart är dem? Jag hade satt mig i bilen och hämtat hem min dotter för länge sedan. Han slår henne för fan.

Kan du lägga upp?
Citera
2022-11-23, 06:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Kan du lägga upp?

Yes ca kl 03 inatt:

https://vm.tiktok.com/ZMFHWyreG/
Citera
2022-11-23, 07:32
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Att han är en kvinnomisshandlare är inget nytt, han är dömd för kvinnomisshandel. Han är precis, som alla andra osäkra "gangstrar" som har så uppblåst ego att det är pinsamt.

Våld mot kvinnor är hemsk, det är verkligen det. Men vid något tillfälle så slutar offret att vara ett offer, och det är precis som händer med Alva nu. Först var hon ett offer och det var synd om henne, det hade varit bäst ifall hon valde att hålla sig borta från honom. Men nej. Hon. VÄLJER. Att. Gå. Tillbaks.
Det gör fysiskt ont i min kropp att se när kvinnor gör en 180 och PISSAR på vad alla säger, tycker och logiken och slickar sin förövare så långt upp i tarmarna asså. Fyfan. Ja Alex är en förövare, han är en äcklig kvinnomisshandlare. Men Alva har haft sin chans, många gånger, det är inte synd om henne så som hon håller på nu.
Citera
2022-11-23, 07:35
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Sanning. Men du får inte glömma bort att Alvas mamma är så ÄCKLIGT jävla medberoende så det är skrämmande. Hon verkar helt jävla blind för vad som är bra för sin dotter eller så bryr hon sig bara inte kanske. Dom är ju WT
Citera
2022-11-23, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syljen
Vem bryr sig hur han lever,en gång i tiden gjorde han bra musik.så Alex läser du här bli den du var förut! bara flashback trackar ner dig och det betyder ingenting.data nördar

Aj satan vad vi på FB tog åt oss hårt av den kommentaren !
Varför slickar du inte röven ren på han via Instagram istället?
Komma här och fylla på kommentarer i datanördarnas skvaller tråd?
Fy dig!
Citera
2022-11-23, 10:50
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Yes ca kl 03 inatt:

https://vm.tiktok.com/ZMFHWyreG/

Fy fan vilken jävla tragedi😅😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera