Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Och nu sitter alex på sin instgram och sluddrar med sin nya värd I guess... Alva sluddrar också lite på ett hörn. Inte ens hon är nykter nog att stoppa att storyn läggs ut.
Så det verkar som en ny "fan" öppnat dörren för dem. Så klarar de snylta runt ett tag till. Vart ska detta sluta.. Hennes föräldrar, vart är dem? Jag hade satt mig i bilen och hämtat hem min dotter för länge sedan. Han slår henne för fan.
Det tar nya nivåer igen! Nu verkar han vara inhyst i ngn gravt handikappads lgh då, som han samtidigt passar på att trycka ner, göra sig lustig över. Sittandes i den enda tröja han äger, den som hans förra hyresvärd köpte till honom!
Alva verkar bortom räddning. Även hennes mamma antagligen som i sin tur är medberoende till Alva! Antagligen har det satts upp nån form av regler/avståndstagande från pappan. Ngt måste det vara. Alex gör Shout outs till mamman titt som tätt hur underbar hon är, men nämner aldrig Alvas pappa. Trots Alva vid flertalet tillfällen sagt att föräldrarna lever ihop. Och nån gång nämnt att hon älskar sin pappa, men inte hälften så mycket som hon nämner sin kärlek för mamman! Hon verkar ha varit välkommen hem när det va slut med Alex. Men när han skulle in och sitta av den korta voltan, och hon skulle vänta på honom. Fick hon minsann hyra in sig i Alex ( mammas? ) stuga. Dock tror jag att där är ngn grundproblematik i hemmet, som inte alls har med Alex att göra. Hon verkar inte trivas/ha trivts där av vissa orsaker. Och det gör ju det ännu lättare för henne att trilla rakt in i Alex äckliga liv. Förmodligen otrygg som hon är i grunden.
Kanske hennes mamma går igenom samma sak som Alva? Vad vet jag, men något shady är det med föräldrarna. Och där steppar mitt lilla samvete in och tycker lite synd om henne för hon verkar inte ha en enda vän eller riktig person i sitt liv som vill henne väl. Allra minst hennes man!