2022-11-23, 10:51
Medlem
Hon går alltså och förlovar sig med en Tramadol/kokain/hash pundare utan framtidsutsikter?

Herregud vad dessa två människor är low lifes som köper Fakekläder i turkiet, och dom köper fake kläder som inte ens finns i kollektionen på dom äkta märkena haha
Citera
2022-11-23, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Och nu sitter alex på sin instgram och sluddrar med sin nya värd I guess... Alva sluddrar också lite på ett hörn. Inte ens hon är nykter nog att stoppa att storyn läggs ut.

Så det verkar som en ny "fan" öppnat dörren för dem. Så klarar de snylta runt ett tag till. Vart ska detta sluta.. Hennes föräldrar, vart är dem? Jag hade satt mig i bilen och hämtat hem min dotter för länge sedan. Han slår henne för fan.
Det tar nya nivåer igen! Nu verkar han vara inhyst i ngn gravt handikappads lgh då, som han samtidigt passar på att trycka ner, göra sig lustig över. Sittandes i den enda tröja han äger, den som hans förra hyresvärd köpte till honom!

Alva verkar bortom räddning. Även hennes mamma antagligen som i sin tur är medberoende till Alva! Antagligen har det satts upp nån form av regler/avståndstagande från pappan. Ngt måste det vara. Alex gör Shout outs till mamman titt som tätt hur underbar hon är, men nämner aldrig Alvas pappa. Trots Alva vid flertalet tillfällen sagt att föräldrarna lever ihop. Och nån gång nämnt att hon älskar sin pappa, men inte hälften så mycket som hon nämner sin kärlek för mamman! Hon verkar ha varit välkommen hem när det va slut med Alex. Men när han skulle in och sitta av den korta voltan, och hon skulle vänta på honom. Fick hon minsann hyra in sig i Alex ( mammas? ) stuga. Dock tror jag att där är ngn grundproblematik i hemmet, som inte alls har med Alex att göra. Hon verkar inte trivas/ha trivts där av vissa orsaker. Och det gör ju det ännu lättare för henne att trilla rakt in i Alex äckliga liv. Förmodligen otrygg som hon är i grunden.
Kanske hennes mamma går igenom samma sak som Alva? Vad vet jag, men något shady är det med föräldrarna. Och där steppar mitt lilla samvete in och tycker lite synd om henne för hon verkar inte ha en enda vän eller riktig person i sitt liv som vill henne väl. Allra minst hennes man!
Senast redigerad av johannajack 2022-11-23 kl. 10:58.
Citera
2022-11-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det tar nya nivåer igen! Nu verkar han vara inhyst i ngn gravt handikappads lgh då, som han samtidigt passar på att trycka ner, göra sig lustig över. Sittandes i den enda tröja han äger, den som hans förra hyresvärd köpte till honom!

Alva verkar bortom räddning. Även hennes mamma antagligen som i sin tur är medberoende till Alva! Antagligen har det satts upp nån form av regler/avståndstagande från pappan. Ngt måste det vara. Hon verkar ha varit välkommen hem när det va slut med Alex. Men när han skulle in och sitta av den korta voltan, och hon skulle vänta på honom. Fick hon minsann hyra in sig i Alex ( mammas? ) stuga. Dock tror jag att där är ngn grundproblematik i hemmet, som inte alls har med Alex att göra. Hon verkar inte trivas/ha trivts där av vissa orsaker. Och det gör ju det ännu lättare för henne att trilla rakt in i Alex äckliga liv. Förmodligen otrygg som hon är i grunden.
Kanske hennes mamma går igenom samma sak som Alva? Vad vet jag, men något shady är det med föräldrarna. Och där steppar mitt lilla samvete in och tycker lite synd om henne för hon verkar inte ha en enda vän eller riktig person i sitt liv som vill henne väl. Allra minst hennes man!
Hon plockar ju bort alla som vill henne väl. Det är inte synd om henne längre
Citera
2022-11-23, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Hon plockar ju bort alla som vill henne väl. Det är inte synd om henne längre
Hur ska hon kunna veta om någon vill henne väl, om hon inte vet hur det känns att vara älskad och trygg överhuvudtaget? Jag tycker synd om henne när jag ser den stora bilden.
Samtidigt som det gör mig så jävla förbannad att hon väljer att vara mer korkad än vad hon är, och hon vet mycket väl vad rätt och fel är!
Det krävs mycket för att ta det stora klivet, man är livrädd, och har man ingenting att falla tbx på så går man ju gärna in i den Bubblan man känner till. Hon är för ung och oerfaren helt enkelt! Och det utnyttjar Mr Cessay
Citera
2022-11-23, 11:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Alva verkar bortom räddning. Även hennes mamma antagligen som i sin tur är medberoende till Alva! Antagligen har det satts upp nån form av regler/avståndstagande från pappan. Ngt måste det vara. Alex gör Shout outs till mamman titt som tätt hur underbar hon är, men nämner aldrig Alvas pappa. Trots Alva vid flertalet tillfällen sagt att föräldrarna lever ihop. Och nån gång nämnt att hon älskar sin pappa, men inte hälften så mycket som hon nämner sin kärlek för mamman! Hon verkar ha varit välkommen hem när det va slut med Alex. Men när han skulle in och sitta av den korta voltan, och hon skulle vänta på honom. Fick hon minsann hyra in sig i Alex ( mammas? ) stuga. Dock tror jag att där är ngn grundproblematik i hemmet, som inte alls har med Alex att göra. Hon verkar inte trivas/ha trivts där av vissa orsaker. Och det gör ju det ännu lättare för henne att trilla rakt in i Alex äckliga liv. Förmodligen otrygg som hon är i grunden.
Asg Om en månad sitter han där med tröjan ut och in, fläckig och jävlig jag e klaaar brushan ja e klar!

Har jag missat något, har han hotat in sig i något mongos lss-bostad?
Citera
2022-11-23, 15:00
Medlem
Kaktusmongos avatar
https://www.tiktok.com/@gankanator/video/7169036902908185861?_r=1&_t=8XaTnM7d7NW&is_from_we bapp=v1&item_id=7169036902908185861

Vad tusan har de tagit nu...? Habbar + alkohol va? Alt. tram + alkohol... slirigt som faaan.... aldrig sett Alva SÅ slirig att hon inte kan prata...

Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Killen knarkade under dessa månader också. Han var bättre på att dölja det dock

Nej jag tror inte det, det är för stor skillnad på honom när han är nykter på alla sätt och vis!

Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det är mamma Jeanette som bör granska sitt moderskap egentligen.

Detta är väldigt mystiskt... kan det vara så att det finns ett dolt beroende inom familjen som ligger till grund för de extrema medberoende/beroende-tendenserna? Ett sätt som detta hade gått ihop på hade varit om Alvas far är alkad och mamman själv är i en medberoende-relation som Alva ärvt...
Citera
2022-11-23, 15:40
Medlem
HAHAH, Alex är lika intresserad av Alvas tillkortakommanden i vanlig ordning när hon säger något!
Citera
2022-11-23, 16:10
Medlem
Kaktusmongos avatar
Ah det är lustgas Alva drar i bakgrunden! Got it!
Citera
2022-11-23, 16:25
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Ah det är lustgas Alva drar i bakgrunden! Got it!

Undrade vad/vem det var som flåsade i bakgrunden....
Citera
2022-11-23, 16:46
Medlem
se8035s avatar
Nån som sett Alex utan mössa?
Snubben har inte ens råd med en fade, broke ass nigga
Citera
2022-11-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Asg Om en månad sitter han där med tröjan ut och in, fläckig och jävlig jag e klaaar brushan ja e klar!

Har jag missat något, har han hotat in sig i något mongos lss-bostad?
Hahahahaha ja det är faktiskt jätte komiskt allt! Att dem utsätter sig själv för denna misär offentligt, helt otroligt! Inget bekräftat, men gissar att de har ngn hållhake på det nya påtända ansiktet som ligger o myser med Alex! Ny förmåga, och han ser inte ut som att han kan ta för sig direkt, halvt i koma. Då är Alex där o hugger direkt, som den manipulativa narcissist han är!
Citera
2022-11-23, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
https://www.tiktok.com/@gankanator/video/7169036902908185861?_r=1&_t=8XaTnM7d7NW&is_from_we bapp=v1&item_id=7169036902908185861

Vad tusan har de tagit nu...? Habbar + alkohol va? Alt. tram + alkohol... slirigt som faaan.... aldrig sett Alva SÅ slirig att hon inte kan prata...

Nej jag tror inte det, det är för stor skillnad på honom när han är nykter på alla sätt och vis!

Detta är väldigt mystiskt... kan det vara så att det finns ett dolt beroende inom familjen som ligger till grund för de extrema medberoende/beroende-tendenserna? Ett sätt som detta hade gått ihop på hade varit om Alvas far är alkad och mamman själv är i en medberoende-relation som Alva ärvt...
Håller helt med! Måste helt klart vara ngn problematik i familjen, långt innan Alva träffade Alex! Finns ingen annan förklaring till Alvas undergivna beteende!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in