2022-11-22, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sminket på, pulvret i näsan, vart bär det av denna måndag, någon flashig hotellfest igen?

100% Ghetto bitch

http://www.bilddump.se/bilder/20221121232317-
2001:2043:dc00:b200:84fc:5d83:d4c:2690.jpg

Hon är så jäkla motbjudande. Med eller utan Alex.
Citera
2022-11-22, 08:00
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hon är så jäkla motbjudande. Med eller utan Alex.
Ja hon är inte vacker, Hennes bilder är filtrade till tusen...
Citera
2022-11-22, 08:01
Medlem
Indos avatar
Är det någon som har alla videor från klädbutiken i Turkiet? När han säger "Walla vi är mördare"
Citera
2022-11-22, 08:07
Medlem
Syljens avatar
Vem bryr sig hur han lever,en gång i tiden gjorde han bra musik.så Alex läser du här bli den du var förut! bara flashback trackar ner dig och det betyder ingenting.data nördar
Citera
2022-11-22, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Orkar inte skriva något längre utlägg just nu, men håller helt med i ditt resonemang.
Tycker det blir äckligt att sitta och heja fram någon till döden. Med respekt för Alex alla offer. Det är inget försvartal för hans vidriga våldsdåd. Men vad gör er bättre som sitter och önskar livet ur folk på internet?

I ärlighetens namn så är det sådana som Ni som bidrar till Alex beteende, Ni stjälper mer än hjälper.

Alex är omgiven av JA-säger och andra människor med mycket låg intelligensnivå. Om man inte förstår att Alex har x antal diagnoser/störningar så vet jag inte vad. Det sista han behöver är någon som boostar hans skruvade verklighetsuppfattning. Varför tror ni att Alex byter vänner varje månad? Det finns helt enkelt ingen som vill umgås med honom förr eller senare för att han är totalt genomrutten. Det absolut sista han behöver är er fanboys som tycker synd om honom eller fnissar med när han stolt som en Nobelpristagare berättare sina våldshandlingar. Det absolut bästa för honom vore att hamna i den absoluta kylan under ett träd utskrattad där inte ens han kan ljuga ihop något inför sig själv.

Det finns få människor som fått så många chanser som Alex av både vänner och samhället, helt obegripligt egentligen. Glöm heller inte att Alex är precis där han vill vara! Alex är ingen klassisk pundare som sitter och gråter över hur hemskt det är den dagen han är nykter. Tvärtom, han drömmer tillbaka och romantiserar ”festen” (misären) och de inför barn tom. Han gör inte den minsta ansats till att sluta, lika lite visar han ånger inför sina brottsoffer till vänner han blåst. Just därför behöver han gå på världens största mina istället för att få mer ömkan. När tom hans egen morsa givit upp på honom, nog fan är det rimligt om Du också gör det då.
Senast redigerad av AMSRDM 2022-11-22 kl. 08:42.
Citera
2022-11-22, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Orkar inte skriva något längre utlägg just nu, men håller helt med i ditt resonemang.
Tycker det blir äckligt att sitta och heja fram någon till döden. Med respekt för Alex alla offer. Det är inget försvartal för hans vidriga våldsdåd. Men vad gör er bättre som sitter och önskar livet ur folk på internet?

Exakt min poäng! Tack.
Citera
2022-11-22, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
I ärlighetens namn så är det sådana som Ni som bidrar till Alex beteende, Ni stjälper mer än hjälper.

Alex är omgiven av JA-säger och andra människor med mycket låg intelligensnivå. Om man inte förstår att Alex har x antal diagnoser/störningar så vet jag inte vad. Det sista han behöver är någon som boostar hans skruvade verklighetsuppfattning. Varför tror ni att Alex byter vänner varje månad? Det finns helt enkelt ingen som vill umgås med honom förr eller senare för att han är totalt genomrutten. Det absolut sista han behöver är er fanboys som tycker synd om honom eller fnissar med när han stolt som en Nobelpristagare berättare sina våldshandlingar. Det absolut bästa för honom vore att hamna i den absoluta kylan under ett träd utskrattad där inte ens han kan ljuga ihop något inför sig själv.

Det finns få människor som fått så många chanser som Alex av både vänner och samhället, helt obegripligt egentligen. Glöm heller inte att Alex är precis där han vill vara! Alex är ingen klassisk pundare som sitter och gråter över hur hemskt det är den dagen han är nykter. Tvärtom, han drömmer tillbaka och romantiserar ”festen” (misären) och de inför barn tom. Han gör inte den minsta ansats till att sluta, lika lite visar han ånger inför sina brottsoffer till vänner han blåst. Just därför behöver han gå på världens största mina istället för att få mer ömkan. När tom hans egen morsa givit upp på honom, nog fan är det rimligt om Du också gör det då.
Snälla nån bara för vi är några få människor som väljer att inte sparka på en person som redan ligger så rättfärdigar vi inte inte hans handlingar och Alex är förövrigt en vuxen människa och några anonyma fb använder kommer inte ändra hans beteende. Men för att vi slutar klanka ner på han betyder det inte att vi helt plötsligt tkr om han beteende och vi(jag iaf) tycker inte synd om han, men jag är lite för gammal och lite för mänsklig för att önska livet ur något på ett forum
Citera
2022-11-22, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ja, det där med att han kapitaliserat på en annan människas död - som han ansvarat för dessutom. Det oförlåtligt, och bara genomäckligt.

Hur han även kapitaliserat på Islam stör mig också. Mer "haram" går inte att bli, än dessa två huvudrollsinnehavare.

Och jag tycker inte synd om Alex eller inte ens Alva - längre. Jag lider med deras anhöriga. Med dom små barnen som säkert ser upp till någon som sakta tar sitt liv framför öppna ridåer. Det skaver i mig.

Jag vill ju så gärna tro att även den sjukaste jäveln kan bli bra - med rätt hjälp.

Och nej - till änglarna som bölar om anhöriga till den avlidna. Jag kommer inte hälpa dom. Om dom inte håller på att dö framför mig. Men det betyder inte att jag tycker att det är Förjävligt det som hänt dom.

Testa två tankar i huvudet samtidigt. Det är en skön balans - jag lovar...

Om du nu är så bra på att ha ”två tankar i huvudet samtidigt” så uppmanar jag dig till det också.

Fast det är ju fint att se så många eldsjälar här..
Så kanske skulle ni gå ihop och stå för mat, husrum och fickpengar nästa månad till Alex? För jag gissar att A9 och K4RO snart kommer vara klara. Så får vi se vad eran gärning leder till för förändring.
Samt hur ni känner när han våldfört sig på er och slutligen utnyttjat er godhet och blåst er. För det kommer han göra. Jag gissar att det kommer vara annat ljud i skällan då..
Citera
2022-11-22, 09:35
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Är det någon som har alla videor från klädbutiken i Turkiet? När han säger "Walla vi är mördare"

Absolut varsågod:

https://youtu.be/Zo8eD0UxKM8

Och IMO så här snackar inte en oskyldig, schlajf or not...
Citera
2022-11-22, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Om du nu är så bra på att ha ”två tankar i huvudet samtidigt” så uppmanar jag dig till det också.

Fast det är ju fint att se så många eldsjälar här..
Så kanske skulle ni gå ihop och stå för mat, husrum och fickpengar nästa månad till Alex? För jag gissar att A9 och K4RO snart kommer vara klara. Så får vi se vad eran gärning leder till för förändring.
Samt hur ni känner när han våldfört sig på er och slutligen utnyttjat er godhet och blåst er. För det kommer han göra. Jag gissar att det kommer vara annat ljud i skällan då..
det är ingen på fb som bidrar till något beteende alls, jag skrev att jag inte känner för att sparka nån som ligger och på något vis fick ni det till att vi ger han en andra chans? Jag tycker inte synd om han alls och jag önskar inte han något gott, han förtjänar allt som händer honom. men jag känner inte att ja behöver bidra eller heja på hans downfall för kolla vad karma gör med han killen, han fick ifrån tv4 med Malou till ett fattigt vandrar hem i Gbg med Alva anine och Karo😂
Senast redigerad av Bannad4now 2022-11-22 kl. 10:37.
Citera
2022-11-22, 09:42
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Ja hon är inte vacker, Hennes bilder är filtrade till tusen...

Jag tycker personligen inte vi ska racka ner på hur någon ser ut naturligt. Utan det blir värre med alla filter, löshår, läppinjektioner, fejkkläder och spackel. Hade hon bara vågat vara sig själv och inte spelat gangsterbitch så hårt så hade nog ingen sagt så mycket.

Hemskt egentligen, hon känner nog inte att hon duger som hon är. Så hon försöker likna de som Alex flirtar och ligger runt med. Fan vad han förstört henne.

Undrar hur det är mellan dem nu. De där smsen som läckte när han fyllde år var ju brutala för Alva att se.
Citera
2022-11-22, 09:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Eller hur, psykiska ohälsan som bortblåst!
"Flashig" 🤣
Den senaste hotellfesten tog priset just för dom var såååå nöjda över sin tillvaro. Ett hotellrum för 700 kr, två luder, två pundare, en prosecco och en påse tjack. Woooohooooo
Lika kul var det när Alex var tvärnöjd och visade upp ett vandrarhem och sa "vi har caaash" framför ett fnittrande whitetrash med utväxta extensions 😅 #verklighetsuppfattningen

Haha det är så flashigt ja

Ja undrar om Alva bara ignorerade den bruden också. Det börjar bli en del brudar nu alltså Varför stannar hon med honom? Hon hade ju chansen att starta nåt eget bra. Nu är det tveksamt om någon av dem kan satsa på youtube igen. Känns som de gjort bort sig för mycket. Allt är genomskådat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in