2022-11-18, 06:26
Medlem
Skulle det vara olagligt att spela in sexakten med en dold kamera i bevissyfte för att försvara sig?
Citera
2022-11-18, 06:30
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Jag brukar fråga om jag fortfarande har ett samtycke vid varje nytt påbörjat juck. Visst det blir ju ett jävla frågande i slutfasen men bäst att vara på säkra sidan.

"fan vad konstigt, dom senaste 4:a killarna jag träffat har stammat allihop!"
Citera
2022-11-18, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
ONS och liknande vidrigheter förstör unga män, och kvinnor. Hela den kulturen har frodats och främjats av populärkulturen och ”eliten”.

Det ”kungen” verkligen inte vill är att kreti och pleti håller en hög moralisk standard, gifter sig och skaffar barn.

Konflikter skapar aktiviteter som snurrar hjulet inom den offentliga sektorn och gynnar entreprenörer som fördjupar konflikterna tex advokater. Människor och deras grundläggande behov har blivit handelsvara för ett gäng ondsinta yrkesgrupper. Det röda guldet.
Citera
2022-11-18, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Skulle det vara olagligt att spela in sexakten med en dold kamera i bevissyfte för att försvara sig?

Tjejen som försökte sätta dit den fd överhuvud vid Justitiekanslern hade inspelning som medel.
Citera
2022-11-18, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Konflikter skapar aktiviteter som snurrar hjulet inom den offentliga sektorn och gynnar entreprenörer som fördjupar konflikterna tex advokater. Människor och deras grundläggande behov har blivit handelsvara för ett gäng ondsinta yrkesgrupper. Det röda guldet.

Mycket sant. Ett konfliktfritt samhälle är inte att föredra för dessa yrkesgrupper.

Det svenska män kan göra för att svälta ut dessa parasiter är att börja anamma en hög moralisk standard. Och äktenskap är grundpelaren för att motverka en stor del av samhällsproblemen.
Citera
2022-11-18, 06:40
Medlem
Chingchonglings avatar
Vad fan har hänt i detta jävla land , från rejält kompetenta folk ,och smarta , till helt dumma i huvudet, imkompeta, verkligheten frånvarande, oerhört mycket dumheter, imkompeta lagstiftare, lätt kränkt folk , svenska folk ibland känns att älskar att vara självdestruktiva. Gamla generationer hade sett detta säkert hade dom inte ansträng sig för oss
Citera
2022-11-18, 06:42
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Någon borde göra en App där med mobilt bankID godkänner sexuellt umgänge.
Man kunde ha olika val för vilka olika sexuella handlingar man går med på.
Borde räcka i en domstol som bevis.

Tack.
Citera
2022-11-18, 06:44
Medlem
Kebbabturkens avatar
Tramslag. Gäller såklart inte för snygga alpha män. Det är bara rape om du är ful.
Citera
2022-11-18, 06:50
Medlem
[quote=Separatisten|82445201]Bra idé!/QUOTE]

Produktide från Nord Korea

Kvinnan får bör en tagg som sätts fast på hennes kropp innan hon kommer in genom dörren. Taggen reagerar på blodtryck, andning och Neeeeeeej. Taggen innehåller en smart contract feature som är kopplad till nätet. Allt kan övervakas av myndigheterna i realtid.
Citera
2022-11-18, 06:51
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Någon borde göra en App där med mobilt bankID godkänner sexuellt umgänge.

Vi borde verkligen inte det - tvärtom behöver vi sluta med appar och att registrera och administrera varenda sak vi gör i IT-system. Vi behöver ha mindre IT, mindre reglering av varenda moment och en friare befolkning. Jag tror inte att man förstått vad man som samhälle gett sig in på. Precis som någon annan skribent resonerade så leder detta (tillsammans med många andra kulturella, juridiska, systemkniska osv reformer) till att människor drar sig undan, blir mer ensamma, mår sämre, har mindre sex, föder färre barn, njuter mindre av livet och så vidare.

Jag tycker för övrigt att one night stands är ett förkastligt och vidrigt beteende, så just det i sig bryr jag mig inte om. Men vi behöver inte lagstiftning som gör det svårare för män och kvinnor att vara nära varandra.
Senast redigerad av Stig-Britt 2022-11-18 kl. 07:16.
Citera
2022-11-18, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Tjejen som försökte sätta dit den fd överhuvud vid Justitiekanslern hade inspelning som medel.

Jo, fast bara ljud. Jag tänkte rigga upp en 4k kamera i sovrummet.
Citera
2022-11-18, 07:03
Medlem
Amors avatar
Ett ganska gott råd utifrån hur Sverige ser ut. Det är tufft som ung man att orientera sig i detta.

Försöka ta hand om sig själv är det viktigaste, man måste vara medveten om att hela samhället som sådant kommer lyfta fram kvinnor och invandrare och alltid ge dem rätten på sin sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in