2022-11-18, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Någon borde göra en App där med mobilt bankID godkänner sexuellt umgänge.
Man kunde ha olika val för vilka olika sexuella handlingar man går med på.
Borde räcka i en domstol som bevis.

Nej.
Man har rätt att ångra sig även efter en sådan underskrift.
Citera
2022-11-18, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Nej.
Man har rätt att ångra sig även efter en sådan underskrift.

Kvinnor har t.o.m. rätt att ändra sig efter sexet, de har ångervecka på sex och kan anmäla mannen om de kommer på att de nog inte ville ändå.
Citera
2022-11-18, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Kvinnor har t.o.m. rätt att ändra sig efter sexet, de har ångervecka på sex och kan anmäla mannen om de kommer på att de nog inte ville ändå.

Nej, det stämmer inte.
Citera
2022-11-18, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Nej, det stämmer inte.

Jo
Citera
2022-11-18, 04:46
Medlem
Dagens kvinnor fattar inte att de skapar incitament som så småningom kommer leda till att deras egen frihet begränsas. Snart kan man inte umgås med en kvinna på tu man hand om man inte har en förmyndare som kan intyga att man inte gjort några närmanden. Det var väl så här islams kvinnolagar kom till.
Citera
2022-11-18, 04:49
Medlem
Hmm märkligt fins det på något sätt statistik över hur många män som blivit dömda (inte bara anklagade) för våldtäkt oskyldiga. Förstår att det är svårt att få fram sådana siffror ( alla säger sig väll vara oskyldiga) men.....
Kollade upp lite i Statistiken och om jag fattat rätt (statistik är svårt) så anklagades 2021 27600 ca för Sexbrott och ungefär 3% dömdes. Man kan nog anta att dom 3% nog är rätt skyldiga. Men att bara bli anklagad är ju väldigt stigmatiserande.
Senast redigerad av rydsgubben 2022-11-18 kl. 05:02.
Citera
2022-11-18, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det verkar så ja, med tanke på hur många män här som verkar tycka att det är helt OK att ha analsex som ett överraskningsmoment.

Inte något friskt beteende i mina ögon. Vem har sex utan samtycke överhuvudtaget? Iaf inte vanliga människor utan folk som har sadistiska tendenser och inte förstår sig på empati samt lider utav moralbrist. De kan inte vara vid sina fulla sinnens bruk.
Citera
2022-11-18, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Inte något friskt beteende i mina ögon. Vem har sex utan samtycke överhuvudtaget? Iaf inte vanliga människor utan folk som har sadistiska tendenser och inte förstår sig på empati samt lider utav moralbrist. De kan inte vara vid sina fulla sinnens bruk.

Det är skillnad på att ha samtycke och kunna bevisa det i rätten.
Citera
2022-11-18, 05:00
Medlem
Vi behöver en ny yrkesgrupp och det är sexaktsvittnen. Oberoende individer som studerar och korrigerar oss när vi har sex och som sedan intygar att inget olagligt skedde. Så när lusten faller på bokar man ett vittne på nätet. För att inte lusten ska försvinna under väntetiden så får parterna förlusta sig på egen hand men givetvis i olika rum med låsta dörrar...
Citera
2022-11-18, 05:04
Medlem
Jag brukar fråga om jag fortfarande har ett samtycke vid varje nytt påbörjat juck. Visst det blir ju ett jävla frågande i slutfasen men bäst att vara på säkra sidan.
Citera
2022-11-18, 05:17
Medlem
MyJustices avatar
Advokaten har rätt .
jag har själv blivit utsatt för ett försök till våldtäktanklagelse .
kvinnan använde exakt sättet på advokaten beskriver .
Hon skyllde på att hon inte komihåg nåt för att slippa att komma ihåg sin lögn under vidare förhör
Målet var självfallet att få en ersättning .
Dvs anklagalserna är troligen i regel ett sätt att få pengar på .
Tursamt nog slutade det med att kvinnan blev anmäld av åklagaren för falsk angivelse och jag gick fri .
Nu vet ni .. samtyckelagens används för att pressa ut män på ersättninger för våldtäkter som aldrig har ägd rum ,
Citera
2022-11-18, 05:21
Medlem
WordWarriors avatar
Det här stämmer med vad jag hävdat hela tiden. Den repressiva, feministiska, rättsosäkra och mansfientliga sexuallagstiftningen har dödat all all spontanitet och glädje gällande sexualiteten. Innerst inne vill inte kvinnorna ha det så heller. Manligheten måste återupprättas, eftersom ett kvinnorstyrt samhälle går mot undergången. Stora andelar av normala svenska män duger inte för normala kvinnor och det har uppstått en fientlighet mellan könen. Cirka 1,6 barn per kvinna och en stor ensamhetsproblematik där läkemedelsföretagen drar i storkovan på att skriva ut antidepressiva till unga tjejer och kattkvinnor blir resultatet av mansdiskrimineringen.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: svenska män bör helt låta bli svenska kvinnor. De kan få dig inburad trots att du är helt oskyldig och därmed förstöra ditt liv. Men go your own way!

(FB) Dags att överge svenska kvinnor!
Senast redigerad av WordWarrior 2022-11-18 kl. 05:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in