Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
De få kvinnor du har haft sex med är knappast representiva för kvinnor i allmänhet, du kan inte dra en enda slutsats på generell nivå utifrån dessa. Du verkar ju aningen speciell själv, så man kan fundera över vilka kretsat du rör dig i. Var det inte du som sprang på tyska bordeller? Kan eventuellt vara att jag blandar ihop dig med någon annan.
Jag förklarar bara hur sex fungerar det är du som vill göra det personligt.

Nej jag har aldrig och skulle aldrig betala för fitta, sluta tro så gott om dig själv och din lilla köttgrotta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
DU är vad som inte är relevant för tråden. Dina fantasier kan du hålla för dig själv. Att köra fingrar i någon på krogen är bara sjaskigt, ingenting annat. Sjaskig kille och sjaskig tjej, så vilka referenser skulle ni utgöra?
Hahaha varför blev du så jävla butthurt?

Ja det är rätt sjaskigt men då skulle tant höra om skumfester på Kos och då hade du fan trillat av stolen. Lite petting på krogen innan ONS är dock jävligt långt ifrån ovanligt. Igen då så jag hade inte betett mig sådär idag som vuxen man, jag känner ju mannen som äger puben så det vore rätt pinsamt att bete sig som en fjortis men tråden handlar ju som bekant inte om äldre.