2022-11-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag kräver inget av dig stumpan, jag förklarar bara för dig att det inte är våldtäkt att inte stoppa andra från att begå våldtäkt.

Ok. Du läste alltså inte citaten från domen. Det var väntat.
Citera
2022-11-24, 17:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Alla som inte är oskulder vet att oralsex alltid är ett förspel till det som komma skall: ett hårt bett i kuken. Eller? Nej. Givetvis inte. Innan man gör något som eventuellt kan komma att göra ont, behöver man ha samtycke. Ett finger i rumpan gör inte ont. En kuk på samma ställe har stor risk att göra ont. Även om ett finger varit där innan. I övrigt så krävs det helst glidmedel. Och kvinnan kanske mycket hellre vill ha kuken i vaginan. En anal är inte bara något man slinker in i med kuken, bara för att man fått slinka in med ett finger där.

Man får inte slinka in med ett finger heller. Även det är våldtäkt utan samtycke. Det är ni som skapat en paradigm här som inte finns eftersom ni har så fel om allt i tråden. Om killen hade varit sadist och ville skada henne så hade han inte slutat direkt när hon bad om det.
Citera
2022-11-24, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Man får inte slinka in med ett finger heller. Även det är våldtäkt utan samtycke. Det är ni som skapat en paradigm här som inte finns eftersom ni har så fel om allt i tråden. Om killen hade varit sadist och ville skada henne så hade han inte slutat direkt när hon bad om det.

Det kanske fanns samtycke för fingret? Men inte för kuken, uppenbarligen.
Precis som det kan finnas samtycke till oralsex, men inte till ett bett i kuken.

Vill man trycka in kuken i analen, är det på sin plats att fråga. "Skulle vara skönt att få ta dig analt, vad tycker du om det?"
Citera
2022-11-24, 18:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det kanske fanns samtycke för fingret? Men inte för kuken, uppenbarligen.
Precis som det kan finnas samtycke till oralsex, men inte till ett bett i kuken.

Vill man trycka in kuken i analen, är det på sin plats att fråga. "Skulle vara skönt att få ta dig analt, vad tycker du om det?"

Det fanns lika mycket eller lite samtycke hur man nu vill se det för fingret som för kuken. Det är hon som är sär och är ok med analsex men inte allt analsex. Du är ju jävligt lustig nu för å ena sidan skall inget in i röven men ett finger i röven känns som det mesta naturliga ever och bara något alla gör??? För helvete människa. Jag kan förklara det igen då eftersom jag faktiskt knullat lite att dom tjejer som inte gillar analsex gillar inte ett finger där heller. Jag har aldrig varit med en kvinna som vill ha finger/buttplugg men sen inte vill ha kuk. Tjejen i ts är dock ung hon med så hon vet inte heller uppenbarligen hur hon skall bete sig.

Det du skall fråga är 1. Är du feminist. 2. Står du bakom samtyckeslagen. Svarar hon ja på en eller båda av dessa frågor så går du inte hem med henne. Var inte ung och dum och fall för crazy pussy. Undvik offerkofterskor med alla medel. Så skall unga grabbar bete sig om dom vill slippa få sina liv förstörda pga en sinnessjuk odemokratisk nazifeministisk lag. Jag har sagt det innan och kan säga det igen att det finns ingen fitta i världen som är värd ens en vecka i fängelset men så jag ju en vuxen man med som lärt mig ett och annat men jag kommer ihåg hur jag var när jag var 20.
Citera
2022-11-24, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är så vi normala samspelar.

Precis men det strider mot lagen. Det är just detta som är problemet, ingen har sex på det sätt lagen kräver.
Citera
2022-11-24, 20:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är en tickande bomb. Kvinnan kan närsomhelst få mannen dömd.

Okej, då säger vi så. Lycka till med lagen! (det lär behövas i ditt fall)
Citera
2022-11-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Okej, då säger vi så. Lycka till med lagen! (det lär behövas i ditt fall)

Nej jag berörs inte av lagen stumpan men svenska män i Sverige går på ett minfält. Har de sex med fel kvinna kan hon spärra in honom på flera års fängelse om hon bara vill det.
Citera
2022-11-24, 20:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det fanns lika mycket eller lite samtycke hur man nu vill se det för fingret som för kuken. Det är hon som är sär och är ok med analsex men inte allt analsex. Du är ju jävligt lustig nu för å ena sidan skall inget in i röven men ett finger i röven känns som det mesta naturliga ever och bara något alla gör??? För helvete människa. Jag kan förklara det igen då eftersom jag faktiskt knullat lite att dom tjejer som inte gillar analsex gillar inte ett finger där heller. Jag har aldrig varit med en kvinna som vill ha finger/buttplugg men sen inte vill ha kuk. Tjejen i ts är dock ung hon med så hon vet inte heller uppenbarligen hur hon skall bete sig.

Det du skall fråga är 1. Är du feminist. 2. Står du bakom samtyckeslagen. Svarar hon ja på en eller båda av dessa frågor så går du inte hem med henne. Var inte ung och dum och fall för crazy pussy. Undvik offerkofterskor med alla medel. Så skall unga grabbar bete sig om dom vill slippa få sina liv förstörda pga en sinnessjuk odemokratisk nazifeministisk lag. Jag har sagt det innan och kan säga det igen att det finns ingen fitta i världen som är värd ens en vecka i fängelset men så jag ju en vuxen man med som lärt mig ett och annat men jag kommer ihåg hur jag var när jag var 20.

De få kvinnor du har haft sex med är knappast representiva för kvinnor i allmänhet, du kan inte dra en enda slutsats på generell nivå utifrån dessa. Du verkar ju aningen speciell själv, så man kan fundera över vilka kretsat du rör dig i. Var det inte du som sprang på tyska bordeller? Kan eventuellt vara att jag blandar ihop dig med någon annan.
Citera
2022-11-24, 20:47
Avslutad
Citat:
Precis men det strider mot lagen. Det är just detta som är problemet, ingen har sex på det sätt lagen kräver.
Nej det strider inte mot lagen.

Framhärdar du får du citera den lagen.
Citera
2022-11-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej det strider inte mot lagen.

Framhärdar du får du citera den lagen.

Jo du måste ha samtycke för varje sexhandling du utför, förstår du inte det?
Du får inte utföra en handling och avvakta hans reaktion på den för att avgöra om han gillar det eller inte, du måste ha samtycket innan handlingen utförs.
Citera
2022-11-24, 20:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har aldrig ens anklagats för något men så är jag inte ett soft target och någon som kvinnor skulle försöka med och jag säger då igen att vi pratar om osäkra unga vuxna här för jag skulle inte erkänna ett skit och jag skulle inte åka dit. Om vi skall tala om "problem" då så anser jag att kvinnor som inte förstår vad jag menar har problem med fittan, det är något som felar i hennes sexualitet så hon är ängslig istället för kåt. Hon är dominant istället för undergiven. Hon har antagligen aldrig kommit för så brukar det bli för alla kontrollfreaks till kvinnor. Jag låter även ONS veta att ligger hon i min säng är hon min sexslav och mycket har jag blivit kallad i livet men aldrig ett dåligt knull.

Allt är osexigt eftersom du helt plockar bort passion. Du beskriver 2 döda fiskar. Jag brukade trycka upp ONS mot väggen i hallen så börjar vi redan där. Hon har antagligen sugit redan på vägen hem. Jag hade 2 fingrar i henne redan på krogen. Så jag vet inte hur du knullar men det är riktigt jävla långt ifrån något jag har varit med om. Kommer tant ihåg hur hon var på 40-talet när hon var 19? Alla verkar ju nämligen såinihelvete snusförnuftiga nu som vuxna och det är inte särskilt relevant för tråden....

DU är vad som inte är relevant för tråden. Dina fantasier kan du hålla för dig själv. Att köra fingrar i någon på krogen är bara sjaskigt, ingenting annat. Sjaskig kille och sjaskig tjej, så vilka referenser skulle ni utgöra?
Citera
2022-11-24, 20:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
De få kvinnor du har haft sex med är knappast representiva för kvinnor i allmänhet, du kan inte dra en enda slutsats på generell nivå utifrån dessa. Du verkar ju aningen speciell själv, så man kan fundera över vilka kretsat du rör dig i. Var det inte du som sprang på tyska bordeller? Kan eventuellt vara att jag blandar ihop dig med någon annan.

Jag förklarar bara hur sex fungerar det är du som vill göra det personligt. Nej jag har aldrig och skulle aldrig betala för fitta, sluta tro så gott om dig själv och din lilla köttgrotta.

Citat:
DU är vad som inte är relevant för tråden. Dina fantasier kan du hålla för dig själv. Att köra fingrar i någon på krogen är bara sjaskigt, ingenting annat. Sjaskig kille och sjaskig tjej, så vilka referenser skulle ni utgöra?

Hahaha varför blev du så jävla butthurt? Ja det är rätt sjaskigt men då skulle tant höra om skumfester på Kos och då hade du fan trillat av stolen. Lite petting på krogen innan ONS är dock jävligt långt ifrån ovanligt. Igen då så jag hade inte betett mig sådär idag som vuxen man, jag känner ju mannen som äger puben så det vore rätt pinsamt att bete sig som en fjortis men tråden handlar ju som bekant inte om äldre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in