Citat:
Ursprungligen postat av
43dz
Jag vet att det är Erik. Om Erik inte varit så fruktansvärt aktiv på nätet hade Henko och Myras otrohet inte kommit i dagen och Myra suttit kvar. Kanske Bard hade tittat in, vem vet.
Apropå vem som i längden ansvarar för att Henko kommer åka på riktiga problem. Smart kille den där Erik. Mindre smart att lägga alla misstankar på Henko kanske eftersom han var den som fick/får äta bajset. Bussigt.
Jag släpper aldrig medvetna svek, men ja det är ett avslutat kapitel egentligen. Jag ville mest bara att de som önskade skulle få se vilken inställsam feg liten fitta Stenhammar är som kör samma skit som Henko och slänger in ungarna stup i kvarten i syfte att framkalla skuldkänslor hos folk de stalkar -- enbart för att kunna fortsätta stalka.
Det är sinnessjukt att göra det såsom uppviglare i bakgrunden till mycket av skiten han ställt till med, med vad man själv konstaterar är på barnens säkerhets bekostnad. Nu är givetvis "hoten mot barnen" som allt annat från det där lägret numera en ren lögn. Stenhammar har mest otur enligt Haverist-logik att han inte fann en kvinna med skyddad identitet, då hade vi garanterat fått höra mer från honom såsom offret Stenhammar istället för som "Kattluckevakten" och allt vad han kallar sig på Twitter.
Citat:
Bra att du kom clean med det där. Kan vi släppa det.
Bra och bra, jag hade dåligt samvete och förstod sakta men säkert vad som var vad och vem som var vem i deras skit som Stenhammar kallar att "retas lite".
Det är släppt från mitt samvete dagen du accepterade min ursäkt. I och med din önskan är det nu även släppt som ämne från min sida framöver i alla former av diskussioner.
Citat:
Henko kan lösa sina problem med mig snabbt och smidigt. Bara säga att han blev vilseledd och hade fel angående mig. Det kan hända den bästa att man agerar på felaktig information. Jag kräver inga ursäkter. Så är den konflikten desarmerad genom ett par ord. Upp till honom såklart.
Det har lustigt nog varit fallet hela tiden mellan mig och Henko också. Hela tramset han försöker få till startskottet såsom kränkning i form av en jävla hund-GIF bad jag om ursäkt för i en voice så fort det uppdagades att han blivit kränkt av det, även om jag tyckte det lät lite väl tunnhudat av någon som gör det Henko gör. Numera förstår jag givetvis att det bara var spelad kränkthet för att motivera starten på sitt krig mot mig.
Men Henko tror inte på försoning, det enda han ser är förlust eller vinst av prestige och i hans värld är både ånger och att be om ursäkt något svagt. De har gapat om att spräcka min skalle med vapen men det enda hotet som tingsrätten tyckte höll var alltså en flera år gammal bild gjort av en annan person och som Henko själv postat på sin wall.
Jag kan med det sagt nästan köpa att ett fackförbund till en början tyckte han var effektiv eftersom försoning kanske inte är ett alternativ när det kommer till översittande fittor som tar ut det på folk utan röst.
När tjackpundande autister som ska in i fängelse blev till att "sparka uppåt" är svårt att pinpointa exakt i den här soppan, men nu tycker Fastighets han är en sån jävla pain in the ass med sitt skit till vendettor att de inte ens kan ha kvar honom på orten utan flyttar honom till Västerås. Men att Henko gått och blivit den översittande fittan är oklart om han själv förstår, eller vet men bara struntar i det för det får ju ändå aldrig påföljder för honom. Glöm inte att Henko ju mår bra av att göra detta.
Men för att använda sig av ett uttryck som blivit ett skämt här i Tranås: "jag kommer när jag kommer". Jag har inte bråttom, det har dock Henko trott från dag ett. Hans förutfattade meningar om oss dampisar som impulsiva och lätta att lura in i bråk för att slå först med honom lipandes mot en bakom sin mamma/fru knullade honom i slutändan.
Citat:
OffTopic: börja jobba på hur livet efter muck ska se ut. Men lägg en post när du ska in får jag skicka en tårta med en fil i till dig och boysen.
Nu gav du Henko nästa veckas content på Twitter.
"Nu har mannen som trakasserat mig och min familj i flera år gått ihop med en av de andra som slumpmässigt valt mig som offer för terror mot mitt hem och planerar en rymning så att tjackpundaren ska kunna skada min familj och mina barn. Givetvis är polisen och kriminalvården informerade, nu lämnar jag denna konflikt till dessa för att sköta.
Imorgon lägger jag dock upp en serie på 28 tweets om Tjackpundarfen från Tranås i syfte att provocera den äckliga jävla tjackisen med bland annat domar som innehåller pinsam information så han blir riktigt arg, men först ska vi spela in tre timmar skitsnack om honom och lägga bakom betalvägg. Där kan ni även se bilder på kadavret av min jävla byracka han hotade och skulle döda när han kom beväpnad till min lilla by i grannkommunen, men polisen samarbetar med honom så de undanhöll vapeninnehaven och släppte honom bara efter en timmes förhör!"