2022-11-10, 19:06
Medlem
Axbrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Absolut, GW:s åsikter om Lasermannen är vida kända men vad har det med personen Haveristerna talar om att göra?

Det är inte lasermannen som Axel och Henko har förtalat och blivit dömda att betala skadestånd till, spela inte dum. Skulle Leif GW önska att lasermannen aldrig blev gripen och gick fri från straff menar du? Du är blåst eller säkerligen ett troll och jag är inte intresserad av att leka med i dina troll-lekar.
Senast redigerad av Axbrink 2022-11-10 kl. 19:15.
Citera
2022-11-10, 20:00
Medlem
covid19sarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axbrink
Det finns mängder av kriminella i landet och det skjuts folk nästan varje dag. En dömd person har Leif GW sagt att om det hade funnits någon gudomlig rättvisa så skulle just han slippa undan straff. Personen satt av sitt straff för många år sedan. Just denna person väljer Haveristerna att gå ut och förtala och smutskasta offentligt, och blir dömda för det. Det torde väl i sig vara bevis för att det är någon eller några kompasser trasiga hos Haveristerna? Mysterium hur man kan vara så där felutvecklad och få för sig att göra såna saker och samtidigt vara ganska funktionell i övrigt
Det är ju så de förtalsdömda Henko och Axel arbetar. De verkar tro att de som de kallar för nazister därmed inte har möjlighet att få rättssamhället på sin sida. Det är därför som de inte namnger Magn*s F*rnström, för han kan inte kallas för nazist och därför vågar de inte förtala honom.

Axel och Henko är totala superfegisar och ger sig bara på de som de tror inte kan försvara sig.

Nu gav de sig på en person som valde att stå upp för sig själv och alla andra som fallit offer för fegisen Henko och fjanten Axel. Det finns bara ett dödande någonsin där Leif GW önskat med hela sitt hjärta att gärningsmannen ska komma undan och det var den här mannen som Henko och Axel förtalade. Skälet till Leif GW Perssons åsikt? Mannen som dödades var en grov återfallspedofil som lämnade efter sig mängder med offer.

Det är också fint att se hur tingsrätterna nästan skrattat bort Axel och Henkos bortförklaringar. Domaren i rättegången mot Axel dumförklarade honom totalt och på slutet talade han till Axel som att Axel var förståndshandikapppad.

En fågel har viskat i mitt öra att 2023 kommer bli rättegångarnas år för förtalstrollen Axel och Henko!
Citera
2022-11-10, 22:02
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Det är inte lasermannen som Axel och Henko har förtalat och blivit dömda att betala skadestånd till, spela inte dum. Skulle Leif GW önska att lasermannen aldrig blev gripen och gick fri från straff menar du? Du är blåst eller säkerligen ett troll och jag är inte intresserad av att leka med i dina troll-lekar.
Jag skojade. Ta det lugnt. Hur många domar har herrarna emot sig nu? 3 lika? Vem kommer först till 5?
Citera
2022-11-11, 01:22
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars
Det är ju så de förtalsdömda Henko och Axel arbetar. De verkar tro att de som de kallar för nazister därmed inte har möjlighet att få rättssamhället på sin sida. Det är därför som de inte namnger Magn*s F*rnström, för han kan inte kallas för nazist och därför vågar de inte förtala honom.

Axel och Henko är totala superfegisar och ger sig bara på de som de tror inte kan försvara sig.

Nu gav de sig på en person som valde att stå upp för sig själv och alla andra som fallit offer för fegisen Henko och fjanten Axel. Det finns bara ett dödande någonsin där Leif GW önskat med hela sitt hjärta att gärningsmannen ska komma undan och det var den här mannen som Henko och Axel förtalade. Skälet till Leif GW Perssons åsikt? Mannen som dödades var en grov återfallspedofil som lämnade efter sig mängder med offer.

Det är också fint att se hur tingsrätterna nästan skrattat bort Axel och Henkos bortförklaringar. Domaren i rättegången mot Axel dumförklarade honom totalt och på slutet talade han till Axel som att Axel var förståndshandikapppad.

En fågel har viskat i mitt öra att 2023 kommer bli rättegångarnas år för förtalstrollen Axel och Henko!
Axel har kallat den ortodoxa rabbinen Dan Korn för nazist, vilket gör det än mer obegripligt att den där Daniel Vergara verkar så angelägen om att springa de här poddarnas ärenden och ständigt skriver ner mig i sitt pekoral på Expo och Syre. De försvarar poddare som förtalat en judisk man genom att hävda han är något som tog död på hans släktingar. Det säger allt om dels Haveristerna men också dels om Expos krav på skiten de pumpar ut och visar tydligt att de försvarar vilken dåre som helst så länge de fortfarande hävdar de jobbar för något gott.

Intressant att just Syre publicerar Vergaras försvar av Henko som person förresten, med tanke på att Myra skriver eller iallafall skrev för tidningen. Inte alls osmakligt av fittan Lennart som jag skäms över att dela efternamn med att låta Vergara suga Henkos bollar öppet och tro på varenda ord som kommer ur hans käft, med tanke på vilka vedervärdiga påstående han kommit med i sin podd tillsammans med Axel om just Myra. Det var inte mycket till vänstersolidaritet hos honom när han inför alla som lyssnade berättade hur usel Myra hade varit på sitt jobb. Lustigt att han fortsatte samarbeta med henne, och ännu lustigare att denna kritik av en arbetsgivare/kollega skulle vara relevant så här flera år efter att hon brutit med podden. Jag hävdar att det snarare tyder på att Henko är en idiot till "arbetsledare" som behåller en odugling i flera år och inte klagar förrän hon väljer att gå vidare.

Eller så är han ett kvinnohatande svin.

Då har jag inte ens gått in på det faktum att han är så pass feg att han inte ens kan stå för sitt val att vara otrogen med en person som för tillfället var singel, utan på något plan beskyller Myra för att han fick dumparna om sin otrohet läckta av en person han gjort sitt bästa för att "fuck over" de senaste fem åren tror jag det blir nu.

Precis som Henko inte gjort sig skyldig till förtal, har han säkert inte heller varit otrogen enligt sig själv. Det är Myras fel att han blev ertappad efter att hon kommunicerat om det hela med en person som i vad jag förmodar var preventivt syfte sparade dumparna för hon var väl medveten vilket fegt kräk Henko är.

Det komiska är att denna person hade, så vitt jag vet, med största sannolikhet hållit käft om att Henko är en otrogen kåtbock eftersom det verkar ingå i hennes hederskodex (Henko behöver inte googla för han kommer inte förstå konceptet ändå). Om det inte varit för att Henko gör allt i sin makt för att verkligen sparka på den han redan förnedrat/sänkt/vunnit över/försatt i försvarslöst läge hade han kunnat fortsatt knulla bakom sin nuvarande frus rygg frekvent.

Men han var tvungen att sänka personen gång på gång och spred känsliga uppgifter från domar han fick bland annat av mig som jag hämtade från Acta Publicas databas. Skälet var att Erik Stenhammar hävdade att han var livrädd för den här personen som stalkade honom också, och jag kikade då efter domen han menade fanns och hittade den. Han spred den vidare till Henko och visade till och med printscreens på detta.

Jag hade dock, innan jag fattade att han är en uppviglare och lögnare av rang, lovat honom att ta på mig skulden för spridningen av domen -- trots att jag uttryckligen bett honom ge fan i att sprida den så den blir ett vapen i deras smutsiga krig. Vad som skedde därefter var helt enligt Henkos regler kring krishantering, och Erik skyllde att faran han menar att hans barn var utsatt förvar mitt fel.

Jag har berättat för personen som blev uthängd om att det var Erik Stenhammar som var läckan. Jag kollade till och med med honom om inlägget jag senare postade när jag fick frågan här i tråden om vem som läckt den var okej, just för att ett löfte är ett löfte och också för att jag inte visste då vad jag idag vet.

En chatt ingen förutom de som haft med ormen Stenhammar att göra kommer att bry sig om. Det är sunt som fan att offra sina barns säkerhet för att få "skoja" lite på Twitter genom att pedofilanklaga andra. Ungefär som Henko i förhör angav att motivet till att jag är arg på honom är för att jag inte gillar att han "pysslar" eller vad fan det var.

Citera
2022-11-11, 04:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars

Jag vet att det är Erik. Om Erik inte varit så fruktansvärt aktiv på nätet hade Henko och Myras otrohet inte kommit i dagen och Myra suttit kvar. Kanske Bard hade tittat in, vem vet.

Apropå vem som i längden ansvarar för att Henko kommer åka på riktiga problem. Smart kille den där Erik. Mindre smart att lägga alla misstankar på Henko kanske eftersom han var den som fick/får äta bajset. Bussigt.

Bra att du kom clean med det där. Kan vi släppa det.

Henko kan lösa sina problem med mig snabbt och smidigt. Bara säga att han blev vilseledd och hade fel angående mig. Det kan hända den bästa att man agerar på felaktig information. Jag kräver inga ursäkter. Så är den konflikten desarmerad genom ett par ord. Upp till honom såklart.
Senast redigerad av 43dz 2022-11-11 kl. 04:50.
Citera
2022-11-11, 05:57
Avslutad
OffTopic: börja jobba på hur livet efter muck ska se ut. Men lägg en post när du ska in får jag skicka en tårta med en fil i till dig och boysen.
Citera
2022-11-11, 07:13
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Jag vet att det är Erik. Om Erik inte varit så fruktansvärt aktiv på nätet hade Henko och Myras otrohet inte kommit i dagen och Myra suttit kvar. Kanske Bard hade tittat in, vem vet.

Apropå vem som i längden ansvarar för att Henko kommer åka på riktiga problem. Smart kille den där Erik. Mindre smart att lägga alla misstankar på Henko kanske eftersom han var den som fick/får äta bajset. Bussigt.
Jag släpper aldrig medvetna svek, men ja det är ett avslutat kapitel egentligen. Jag ville mest bara att de som önskade skulle få se vilken inställsam feg liten fitta Stenhammar är som kör samma skit som Henko och slänger in ungarna stup i kvarten i syfte att framkalla skuldkänslor hos folk de stalkar -- enbart för att kunna fortsätta stalka.

Det är sinnessjukt att göra det såsom uppviglare i bakgrunden till mycket av skiten han ställt till med, med vad man själv konstaterar är på barnens säkerhets bekostnad. Nu är givetvis "hoten mot barnen" som allt annat från det där lägret numera en ren lögn. Stenhammar har mest otur enligt Haverist-logik att han inte fann en kvinna med skyddad identitet, då hade vi garanterat fått höra mer från honom såsom offret Stenhammar istället för som "Kattluckevakten" och allt vad han kallar sig på Twitter.

Citat:
Bra att du kom clean med det där. Kan vi släppa det.
Bra och bra, jag hade dåligt samvete och förstod sakta men säkert vad som var vad och vem som var vem i deras skit som Stenhammar kallar att "retas lite".

Det är släppt från mitt samvete dagen du accepterade min ursäkt. I och med din önskan är det nu även släppt som ämne från min sida framöver i alla former av diskussioner.

Citat:
Henko kan lösa sina problem med mig snabbt och smidigt. Bara säga att han blev vilseledd och hade fel angående mig. Det kan hända den bästa att man agerar på felaktig information. Jag kräver inga ursäkter. Så är den konflikten desarmerad genom ett par ord. Upp till honom såklart.
Det har lustigt nog varit fallet hela tiden mellan mig och Henko också. Hela tramset han försöker få till startskottet såsom kränkning i form av en jävla hund-GIF bad jag om ursäkt för i en voice så fort det uppdagades att han blivit kränkt av det, även om jag tyckte det lät lite väl tunnhudat av någon som gör det Henko gör. Numera förstår jag givetvis att det bara var spelad kränkthet för att motivera starten på sitt krig mot mig.

Men Henko tror inte på försoning, det enda han ser är förlust eller vinst av prestige och i hans värld är både ånger och att be om ursäkt något svagt. De har gapat om att spräcka min skalle med vapen men det enda hotet som tingsrätten tyckte höll var alltså en flera år gammal bild gjort av en annan person och som Henko själv postat på sin wall.

Jag kan med det sagt nästan köpa att ett fackförbund till en början tyckte han var effektiv eftersom försoning kanske inte är ett alternativ när det kommer till översittande fittor som tar ut det på folk utan röst.

När tjackpundande autister som ska in i fängelse blev till att "sparka uppåt" är svårt att pinpointa exakt i den här soppan, men nu tycker Fastighets han är en sån jävla pain in the ass med sitt skit till vendettor att de inte ens kan ha kvar honom på orten utan flyttar honom till Västerås. Men att Henko gått och blivit den översittande fittan är oklart om han själv förstår, eller vet men bara struntar i det för det får ju ändå aldrig påföljder för honom. Glöm inte att Henko ju mår bra av att göra detta.

Men för att använda sig av ett uttryck som blivit ett skämt här i Tranås: "jag kommer när jag kommer". Jag har inte bråttom, det har dock Henko trott från dag ett. Hans förutfattade meningar om oss dampisar som impulsiva och lätta att lura in i bråk för att slå först med honom lipandes mot en bakom sin mamma/fru knullade honom i slutändan.

Citat:
OffTopic: börja jobba på hur livet efter muck ska se ut. Men lägg en post när du ska in får jag skicka en tårta med en fil i till dig och boysen.

Nu gav du Henko nästa veckas content på Twitter.

"Nu har mannen som trakasserat mig och min familj i flera år gått ihop med en av de andra som slumpmässigt valt mig som offer för terror mot mitt hem och planerar en rymning så att tjackpundaren ska kunna skada min familj och mina barn. Givetvis är polisen och kriminalvården informerade, nu lämnar jag denna konflikt till dessa för att sköta.

Imorgon lägger jag dock upp en serie på 28 tweets om Tjackpundarfen från Tranås i syfte att provocera den äckliga jävla tjackisen med bland annat domar som innehåller pinsam information så han blir riktigt arg, men först ska vi spela in tre timmar skitsnack om honom och lägga bakom betalvägg. Där kan ni även se bilder på kadavret av min jävla byracka han hotade och skulle döda när han kom beväpnad till min lilla by i grannkommunen, men polisen samarbetar med honom så de undanhöll vapeninnehaven och släppte honom bara efter en timmes förhör!"

Citera
2022-11-11, 07:43
Avslutad
Jajaja men släpp det där nu. Alltså mitt bråk med det här folket är inte ditt bråk. Du lämnade ut en grej utanför jobbet och du fick sota för det lite mer än normalt pga konstiga uppdragsgivare. Sånt händer.

Jag vet inte vem det är som sitter och försöker få reacts av mig, kan vara någon som absolut vill se mig förstöra livet för två småtjejer som inte har med saken att göra. Det enda jag pekar på är en väg ur den här loopen för masen för det är inte bra att folk som inte har med saken att göra får jobbigt.
Citera
2022-11-11, 11:59
Medlem
Axbrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Axel har kallat den ortodoxa rabbinen Dan Korn för nazist, vilket gör det än mer obegripligt att den där Daniel Vergara verkar så angelägen om att springa de här poddarnas ärenden och ständigt skriver ner mig i sitt pekoral på Expo och Syre. De försvarar poddare som förtalat en judisk man genom att hävda han är något som tog död på hans släktingar. Det säger allt om dels Haveristerna men också dels om Expos krav på skiten de pumpar ut och visar tydligt att de försvarar vilken dåre som helst så länge de fortfarande hävdar de jobbar för något gott.

Intressant att just Syre publicerar Vergaras försvar av Henko som person förresten, med tanke på att Myra skriver eller iallafall skrev för tidningen. Inte alls osmakligt av fittan Lennart som jag skäms över att dela efternamn med att låta Vergara suga Henkos bollar öppet och tro på varenda ord som kommer ur hans käft, med tanke på vilka vedervärdiga påstående han kommit med i sin podd tillsammans med Axel om just Myra. Det var inte mycket till vänstersolidaritet hos honom när han inför alla som lyssnade berättade hur usel Myra hade varit på sitt jobb. Lustigt att han fortsatte samarbeta med henne, och ännu lustigare att denna kritik av en arbetsgivare/kollega skulle vara relevant så här flera år efter att hon brutit med podden. Jag hävdar att det snarare tyder på att Henko är en idiot till "arbetsledare" som behåller en odugling i flera år och inte klagar förrän hon väljer att gå vidare.

Eller så är han ett kvinnohatande svin.

Då har jag inte ens gått in på det faktum att han är så pass feg att han inte ens kan stå för sitt val att vara otrogen med en person som för tillfället var singel, utan på något plan beskyller Myra för att han fick dumparna om sin otrohet läckta av en person han gjort sitt bästa för att "fuck over" de senaste fem åren tror jag det blir nu.

Precis som Henko inte gjort sig skyldig till förtal, har han säkert inte heller varit otrogen enligt sig själv. Det är Myras fel att han blev ertappad efter att hon kommunicerat om det hela med en person som i vad jag förmodar var preventivt syfte sparade dumparna för hon var väl medveten vilket fegt kräk Henko är.

Det komiska är att denna person hade, så vitt jag vet, med största sannolikhet hållit käft om att Henko är en otrogen kåtbock eftersom det verkar ingå i hennes hederskodex (Henko behöver inte googla för han kommer inte förstå konceptet ändå). Om det inte varit för att Henko gör allt i sin makt för att verkligen sparka på den han redan förnedrat/sänkt/vunnit över/försatt i försvarslöst läge hade han kunnat fortsatt knulla bakom sin nuvarande frus rygg frekvent.

Men han var tvungen att sänka personen gång på gång och spred känsliga uppgifter från domar han fick bland annat av mig som jag hämtade från Acta Publicas databas. Skälet var att Erik Stenhammar hävdade att han var livrädd för den här personen som stalkade honom också, och jag kikade då efter domen han menade fanns och hittade den. Han spred den vidare till Henko och visade till och med printscreens på detta.

Jag hade dock, innan jag fattade att han är en uppviglare och lögnare av rang, lovat honom att ta på mig skulden för spridningen av domen -- trots att jag uttryckligen bett honom ge fan i att sprida den så den blir ett vapen i deras smutsiga krig. Vad som skedde därefter var helt enligt Henkos regler kring krishantering, och Erik skyllde att faran han menar att hans barn var utsatt förvar mitt fel.

Jag har berättat för personen som blev uthängd om att det var Er*k Stenhamm*r som var läckan. Jag kollade till och med med honom om inlägget jag senare postade när jag fick frågan här i tråden om vem som läckt den var okej, just för att ett löfte är ett löfte och också för att jag inte visste då vad jag idag vet.

En chatt ingen förutom de som haft med ormen Stenhamm*r att göra kommer att bry sig om. Det är sunt som fan att offra sina barns säkerhet för att få "skoja" lite på Twitter genom att pedofilanklaga andra. Ungefär som Henko i förhör angav att motivet till att jag är arg på honom är för att jag inte gillar att han "pysslar" eller vad fan det var.

Jag känner inte till vem Erik är och hänger inte heller med på vad det är han har läckt och till vem och i vilket syfte men en sak kan jag medge och det är hur plågsamt det var att läsa i skärmdumparna vad och hur han skriver. Vilket lismande äckel som konstant försöker ge andra dåligt samvete för något som han själv uppfattar som hot mot hans barn? Jag pallar inte med såna människor, hur kan folk ens fortsätta hålla kontakt med honom? Vad är meningen och vad får man ut av vänskap med honom?

Är medveten om att jag har för mycket bakgrund att ta igen om jag ska förstå allt det här, så jag tänker inte börja efterfråga detaljer, men min magkänsla efter att ha läst det där är att du gör helt rätt i att lägga ut det och att jag skulle nog inte ha väntat så länge som du och hålla honom om ryggen så länge, det är ganska tydligt i era konversationer vad han är för typ av person. Men jag är inte i dina kläder och kan inte sätta mig in i din situation så kommer inte att döma någon här. Känslan är att det handlar om en person som man får offra mer än det är värt när skyddar eller på annat sätt tar parti för honom. Det där med hans barn verkar för honom bara vara en hållhake, ett frikort, att få göra lite som han vill.
Citera
2022-11-11, 14:01
Medlem
Axbrinks avatar
Det har nu kommit mig tillrätta info om att den man som för hur länge sedan som helst dog, inte mördades utan dråp efter bråk, var en sadistisk våldtäktsman som våldtog minderåriga, så att GM räddade många minderåriga. Samma GM som Leif GW önskade kom undan, och som Henko och Axel återkommande förtalar. Lite konstigt att haveristerna aldrig nämner den detaljen om BO när det verkar vara den viktigaste händelsen i landets historia (enligt Haveristerna) så ofta de skriver om den och till och med är beredda att bli dömda för förtal för att få berätta om det hela?

Haveristerna som lägger mycket energi på att prata om detta så många år i efterhand måste ha gillat den sadistiska våldtäktsmannen som våldtog minderåriga väldigt mycket. Var han en vän till någon i haveristerna, någon som vet?
Senast redigerad av Axbrink 2022-11-11 kl. 14:10.
Citera
2022-11-11, 15:07
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Jajaja men släpp det där nu. Alltså mitt bråk med det här folket är inte ditt bråk. Du lämnade ut en grej utanför jobbet och du fick sota för det lite mer än normalt pga konstiga uppdragsgivare. Sånt händer.

Jag vet inte vem det är som sitter och försöker få reacts av mig, kan vara någon som absolut vill se mig förstöra livet för två småtjejer som inte har med saken att göra. Det enda jag pekar på är en väg ur den här loopen för masen för det är inte bra att folk som inte har med saken att göra får jobbigt.
Uppgiften om dig var egentligen lika konstig som uppgiften om Henko. "Utanför jobbet" är inte heller sant, jag hade full tillåtelse att göra slagningar fritt i databasen av Acta Publica och jag gjorde åtskilliga mindre researcharbeten åt folk de gånger Acta Publica inte hade något jobb åt mig. Det kunde handla om allt mellan att ta hem underlaget till Ann Heberleins bok om våldtäktsdomar, till att nån polare pyntade ett par hundra spänn för att kolla upp nån som stött olämpligt på hans ex.

Acta Publica försörjer sig på att samla och tillhandahålla domar och i sig är en sökning på dig eller Henkos lika kontroversiellt som vilken annan sökning som helst. Om man nu skall klandra mig för att ha använt det utanför någon form av journalistisk verksamhet gör man bäst i att ifrågasätta var materialet Henko använder sig av i podden kommer ifrån. Eller den Martin själv lägger upp i hånande syfte på sin Twitter.

Detta gäller ju även som du givetvis vet i valfri domstol där man är fri att slå bland målen, dock en kortare tid tillbaks på grund av gallringsregler, men har man bara hyfsad info om datum för dom och dylikt går alla domar som avkunnats att gräva fram i domböckerna.

Det olyckliga är givetvis att det i ena fallet användes mot Henko efter att spridits till Avmaskerat i jag vet inte hur många led, och i det andra fallet mot dig av en sadistisk fitta till ombudsman som poddar och skriver om det inför tiotusentals människor i syfte att profitera på det och vinna sina jävla fighter med allt och alla han bara av en slump råkar hamna i. I båda fallen "kollade jag upp någon åt en vän" och det gjorde jag senast igår igen. Det är mest tur att de flesta inte är ute efter vad Henko är ute efter och använder skiten på det sättet han gör.

Din fight är mycket riktigt din och inte min, men det blir samtidigt omöjligt att tala om den ena fighten utan att ibland faktiskt nämna den andra utan att för den sakens skulle göra "anspråk" på den fighten som sin egna. Det är inte heller menat som något respektlöst mot den som helst kanske vill gå vidare och glömma. Inte minst när det gäller ditt fall där likheterna kring varför Henko hatar mig och varför du åtminstone hatade honom.

Det viktiga att komma ihåg är dock att han gjorde faktiskt det han anklagar mig för att göra mot honom med hans dom, det vill säga spred den enbart i syfte att förstöra för en annan person. När jag letade upp dessa två domar tillsammans med de tusentals andra domar jag hämtade hem från Acta Publica, fanns liksom ingen illvilja varken mot dig, Henko eller någon annan som jag sökte på. Nyfikenhet fanns absolut, och jag hävdar att det är ganska nära besläktat med researchyrket i sig så det ser jag heller inte som särskilt kontroversiellt.

Jag sitter inte och är förbannad på domstolen i detta nu för att de måste följa offentlighetsprincipen och att hela min rättegång ligger utlagd i ljudform. Det är än en gång hur materialet används, av vem det används och i vilket syfte det används. Detta är nästan lite som att vara störd över att IKEA säljer knivar för att nån jävla dåre högg ner folk med en av dem på IKEA en gång. De flesta lyckas hantera känslig information, och hantera köksknivar, utan större problem.

Det är i efterhand när man dock vet vilket kräk Henko är extremt roligt att Martins datasamlande som sagt kom att bita honom själv i arslet, för det målnumret var så pass gammalt att det bara gick att finna såsom sökbart på ett enda ställe -- Acta Publica. Idioten pratade ofta om sin dom för olaga hot och jag har förstått att det har legat ungefär exakt i tid med att han visste om att det efter tio år var gallrat och därför inte tas med i ett belastningsregisterutdrag vilket ju alltid begärs av tingsrätten innan en domstolsförhandling och ligger kvar som aktbilaga i fem år oavsett om man frias eller fälls. Det var ännu en sån där "säker" grej han visste han kunde tala om (trodde han), precis som skälen till sin skyddade identitet, för det är närmast omöjligt att hitta dessa om man helt enkelt inte får det läckt till sig på olagligt vis.

Eller om man har tillgång till Acta Publica förstås ...

Att peka på en väg ut för idiotmasen är snarare kontraproduktivt då det signalerar svaghet och han vittrar seger, vilket vi ju historiskt sett vet bara gör honom ännu jävligare mot personen i fråga för han tycker det är mer underhållande att sparka på någon som ligger ner utan att kämpa emot än någon som inte gör det.
Citera
2022-11-11, 15:08
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Det har nu kommit mig tillrätta info om att den man som för hur länge sedan som helst dog, inte mördades utan dråp efter bråk, var en sadistisk våldtäktsman som våldtog minderåriga, så att GM räddade många minderåriga. Samma GM som Leif GW önskade kom undan, och som Henko och Axel återkommande förtalar. Lite konstigt att haveristerna aldrig nämner den detaljen om BO när det verkar vara den viktigaste händelsen i landets historia (enligt Haveristerna) så ofta de skriver om den och till och med är beredda att bli dömda för förtal för att få berätta om det hela?

Haveristerna som lägger mycket energi på att prata om detta så många år i efterhand måste ha gillat den sadistiska våldtäktsmannen som våldtog minderåriga väldigt mycket. Var han en vän till någon i haveristerna, någon som vet?
Axel kan nog berätta mer om det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in