Medveteommycketxx svarar Gräsflyttaren:
Citat:
Ursprungligen postat av
Medvetenommycketxx
Om alla förstår att mamman är det viktigast i världen för sina små barn (spelar ingen roll hur gammal barnet är) så varför förstod inte C att B som mamma var det allra viktigaste i världen för deras son O ?
Nä istället mördar C sin älskade sons mamma så sonen blir för alltid utan sin mamma. O får aldrig mer träffa sin mamma. Pappa mördade min mamma blir O's svar när kompisarna frågar var hans mamma är.
Kan bara beklaga din egen uppväxt som inte varit lätt har jag förstått.
Så bara lägg ner och håll dig till Costa del Sol......finns många gator och gränder där att utforska för de som är stora i orden men ytterst små på jorden!! ( inkl paketet )
Hej Medvetenommycketxx!👍🏼
Det av mig fetmarkerade nedan har även framförts till mig, och fick mig då att utbrista i ett gapskratt.🤣
Grabben med paketet tror väl knappast på riktigt att vi som ägnar oss åt korrekta källfakta skulle må dåligt utav Gräsets lögnaktiga fabler som närmast narcissistiskt benämns som "ett sanningens ord"!
Åsiktsfrihet kan jag försvara med mitt liv som insats emot Adolf Pruttin m.fl. men repetitivt trollande känns "o-för-stånd-igt" för alla oss övr. skribenter.
Några inlägg bakåt så svamlar dessutom Gräset om en ev. prövning utav ärendet i HD. Om man tror att HD skulle utverka prövningstillstånd i detta ärende, så är man helt tappad inom ämnet Juridik.
Citat:
Gräset svarar Medvetenommycketxx:
Tack för ditt envisa något förvirrade engagemang ...
... Jag kan bara beklaga att du inte mår bra över att få höra ett sanningens ord. Det är inget helgon direkt som du försvarar.