2022-10-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Om en människa, låt oss säga, identifierar sig som hemafrodit så ska ju också man kunna tala om VAD en hemafrodit ÄR.
Om någon som år frågan vad ÄR en hemafrodit, svarar att en hemafrodit är en person som identifierar sig som hemafrodit, så svarar personen inte på frågan utan undviker ett rakt svar med ett tomt cirkelresonemang.
Hemafroditen har ett "förtryck medvetande" och kan därför "veta" på ett sätt som objektiv vetenskap aldrig kan "veta" och därför måste vi ha genuspedagoger överallt för att om vi bara kan transanpassa hela verkligheten så kommer det systematiska förtrycket och patriakratet som förtrycker kvinnor och även män men ingen vet vad en kvinna är men män är djur, det kan vi enas om, säg det igen bara för skojs skul. Män är djuuuuuuuuur!

Citat:
De få äkta hemafroditer som finns kommer antagligen bli rätt irriterade om deras ovanliga tillstånd inte längre är särskilt unikt och deras erfarenheter inte längre räknas eftersom VEM SOM HELST nu tydligen kan kalla sig hemafrodit och dessutom tycka sig ha rätten att påtvinga andra att instämma i lögnen.
Mandat skyddar mot restriktioner?

Grattis, du har luckrat upp det logiska svarta hålet. Applicera samma sak på COVID-narrativet eller varför inte hållbarthetsnarrativet för att få morgondagens mardrömmar redan ikväll!
Citera
2022-10-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
Du är ett knarktroll, eller kanske bara mentalt efterbliven, om du gör en sådan tolkning.
Fantastiskt intellektuellt svar, jag känner verkligen respekten från din sida. Att bli kallad mentalt efterbliven är att få offerstatus och förhöjd social status i samhället och därför accepterar jag din underkastelse utan ödmjukhet utan med förakt då du nu ligger steget under mig på totempålen av offerskap. Mvh, Din personliga Führer.

Men jag kan bara lägga ner nu när jag etablerats som moraliskt överlägsen. Låt mig besvara dig med dina egna ord.

Citat:
-Du har rätt att vilja bli kallad Mein Führer. Du har inte rätt att kräva det.
-Någon har rätt att identifiera sig som kvinna. Denna har inte rätt att kräva att andra accepterar det.
-Man har inte rätt att ta på sig polisdräkt, identifiera sig som polis och skjuta ner människor. Knarktroll.
Du verkar ha tagit riktigt bra knark idag. Var fick du tog på det? Kan du dela med dig kanske?
Citera
2022-10-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Många säger i tråden att det är kromosomerna som avgör.

Nu är vi visserligen inte där än, men det är nog bara en tidsfråga.

Det finns länder som har detta. Schweiz exempelvis. Dock finns det bås i omklädningsrummet där man kan byta om ostört. Verkar funka bra.

Berätta att du är marxist utan att säga att du är marxist.

Citat:
Hur skulle ni se på om man byter ut kromosomerna i varje cell genom genterapi?
Skulle ni acceptera teorin om vi i teorin omkullkastar hela verkligheten?

Men vi hoppar på ditt tåg och åker mot utopin. Våra kroppar byter celler hela tiden, dina celler idag, existerade inte för 7 år sen, om sju år har du helt "nya celler".

Du vill in i människan på cellnivå och ändra hen radikalt för att du har svårt med att folk inte accepterar din teori som sanning. Som en äkta marxist vill du ha ett totalt krig mot naturen på cellnivå för att bevisa att utopin kan existera och bara verkligheten som den är står i vägen.
Citera
2022-10-28, 11:38
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Fantastiskt intellektuellt svar, jag känner verkligen respekten från din sida. Att bli kallad mentalt efterbliven är att få offerstatus och förhöjd social status i samhället och därför accepterar jag din underkastelse utan ödmjukhet utan med förakt då du nu ligger steget under mig på totempålen av offerskap. Mvh, Din personliga Führer.

Men jag kan bara lägga ner nu när jag etablerats som moraliskt överlägsen. Låt mig besvara dig med dina egna ord.

Du verkar ha tagit riktigt bra knark idag. Var fick du tog på det? Kan du dela med dig kanske?
Om man till 100% inte bara misstolkar en text, utan dessutom vantolkar den, då har man mentala problem. Jag förstår att det kan vara svårt för dig att ta in, men det är ditt problem och inte mitt.
Citera
2022-10-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourmotherwillknow
Bra dokumentär! Sjukt bra faktiskt. Äntligen finns det människor som står upp för oss kvinnor på riktigt..

Att använda kvinnlighet som en kostym är om något, kränkande. Jag föddes som kvinna, jag ser ut som en kvinna, jag beter mig som en kvinna, jag kan föda barn som en kvinna.. alltså är jag en kvinna.

Ta på sig kvinnokläder, genomgå könskorrigerande ingrepp eller spela skådespel gör ingen till en kvinna. Det är ett stort jävla skämt för fan.

Det är inte ett skämt. Det är på fullaste allvar. Kön är förtryck och alla ska bli könlösa i jämställdhetens namn. Agendan är att minska antalet människor på jorden och då är det naturligt att vilja abortera barn och stympa barn och göra dem sterila. Det finns ju ingen moral längre, det spelar ingen roll om ungarna lider, historien använder människan och slänger henne.
Citera
2022-10-28, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
Om man till 100% inte bara misstolkar en text, utan dessutom vantolkar den, då har man mentala problem. Jag förstår att det kan vara svårt för dig att ta in, men det är ditt problem och inte mitt.

Så ditt problem är inte vad jag skriver utan att jag skriver och det förtrycker dig till den grad att din verklighet rasar samman som ett korthus?
Citera
2022-10-28, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Varför ignorerar man inte bara den här typen av psykstörda människor som ifrågasätter vad en kvinna är? Alla vet vad en kvinna är.

Jag har aldrig träffat nån i verkligheten som inte vet vad en kvinna är, så det är uppenbarligen en försvinnande liten del, antagligen mindre än 0,5%.. Stöter jag på en sådan kommer jag skratta högt och gå därifrån, vad finns det att diskutera? Det är som att stå och tjafsa med nån heroinist om hans vanföreställningar.

För att de finns överallt i samhället. Hela flosklandet kring "vad en kvinna är" är en del av ett större trossystem. Igår var det kvinnans rätt i samhället och idag vet de inte vad en kvinna är. Hur förklarar man feminism? Nu när det är fler kvinnor än män i högre utbildningar... Okej, nu fattar jag varför de vill radera ut kvinnan för att då rasar hela bidragskorthuset samman och man kan nu använda kvinnoförtryck för att få in mentalt sjuka män i kvinnors utrymmen.
Citera
2022-10-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
På något sätt så är det kvinnan som ska vara något helt upp till tolkning.
Det är resultatet av feministisk teori som skulle befria kvinnan från kvinnligheten. Att föda barn hindrar kvinnan från att leva fullt ut som en medborgare i den kommunistiska utopin. Kan man inte befria kvinnan så får man radera ut henne och skapa transkvinnan som är den nya kvinnan. Ni vanliga dödliga kan inte bara acceptera transkvinnan över en natt, det måste till mycket propaganda och sånt innan. Men var så lugn, transorna ska rädda hela mänskligheten från förtrycket.

Citat:
Mäns varande verkar inte vara lika diskuterat på det sättet.
Vem bryr sig?

Citat:
En kvinna är en varelse av biologiskt honkön, thats it.
Din naivitet är uppfriskande.
Citera
2022-10-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpu
Sjukt att runka av spädbarn och kalla det för forskning. Inte konstigt att alfabetrörelsen har just sådana källor att understryka deras positioner

Jag antar att forskarna fick runkarm och började istället skära av barnens organ istället.
Citera
2022-10-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hwyte
Det är ett medicinskt fenomen hos psyksjuka individer. Det finns folk som tror att de är hästar också, betyder det att vi borde låta folk bestämma sin egen art?
Missförstå mig rätt: Jag har inget emot att psyksjuka tror att de är nåt de inte är, jag vänder mig emot att vanliga människor tvingas spela med i deras vanföreställningar.

Men, enligt teorin så ska de sjuka ta en central plats i samhället för att de är förtryckta. Bara när alla barn går på transor läser sagor kan transan känna sig trygg i samhället och leva ut sin sexualitet bland barn, allt annat är transfolkmord!
Citera
2022-10-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
… altså, det finns väl biologisk kamel och juridisk kamel, om jag fattat den här saken rätt.

Nästan, det finns även en perfekt form av kamel som är högst uppnåelig i alla kameler i den fysiska världen och därför ska vi börja operera om kameler så att de blir kameligare så att säga, mycket bättre än gamla förtryckande kameler, de bidrog säkert till patriarkatet.

Vi måste bara ta kontroll över alla kameler världen över och börja systematisk bekräfta kamelernas sanna kamelidentitet med kirurgiska ingrepp då de nu besitter falskt kamelmedvetande för att de är förtryckta och därför måste de tränas i marxism för att uppnå maximal kameljämställdhet. Resultatet är så klart kamel-folk-mord och kamel-massvält och kamelsamhällskollaps, men var så lugn, Kamel-kommunismen kommer att funka nästa gång. För att om det är något kommunism är bra på att producera så är det mer teori som är så banbrytande att den måste testas live i massiv skala i verkligheten för att annars funkar den inte. Det enda du behöver göra är att inte veta vad en kvinna är, det är så enkelt och alla andra gör det redan.
Citera
2022-10-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Jag vet inte va ni två dillar om, men jag gillar ert nyspråk. "Svenhelings" är de som inte kan definiera vad en kvinna är.

ja, eller så kan det vara ersättningsordet för, jo en man kan visst vara en kvinna typ,
-så man kan kalla en kvinna för en man typ, liksom, ba....

för det kan man ju inte, man och kvinna är ju redan definerade och ej utbytbara, men att kalla dem Svenhelings går ju utmärkt, annars fungerar ju psyksjuka, om man nu vill ha en bredare benämning att tillhöra, som är korrekt.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in