Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Det är inget argument ö hbt, det är en fråga och nej, jag har inte fått svar. Du kallar folk för ”vad de är” var inte svar på frågan HUR du vet vad de är. Har du kollat i passet för att se vad de är? Besiktigat könet? Begärt in läkarintyg med kromosomtest?
Och jag har svarat ett flertal gånger att du får kalla folk precis vad du vill. Jag varken nekar dig eller straffar dig för nåt. Jag får också kalla dig kvinna precis hur mycket jag vill, det är helt tillåtet. Inget förtryck här inte.
Sen ville du inte riktigt förstå att i professionella sammanhang får man inte kolla folk vad man vill vare sig det är sant eller inte eftersom det kan gå under trakasserier men det är ditt problem.
Varför menar du att jag skulle ha något krav på mig att svara på dina frågor, när du din fegis inte svarar på mina. Jag svarar faktiskt men du fattar inte vad jag säger. Är du man och klär ut dig till en kvinna, blir du inte en kvinna. Det fattar du väl själv. Gör du inte det är du nog den dummaste människa jag stött på i hela mitt liv.
Dina egna argument säger egentligen emot dig själv. Du säger att om en kvinna ser ut som en man och om man inte kan se skillnaden, är hon en man. Men hur kan hon vara en man om hon enligt dig är en kvinna? Du kan inte hålla isär din egen idioti själv.
Man är förstås det man är. Har man sytt om sig så man ser ut som något annat, blir man inte det. Man bara ser ut som det. Jag har sagt det här massor av gånger, men varje gång trollar du och låtsas som du inte hört det. Eller så är det som jag sagt tidigare, du är stendum. Eftersom du menar att man är, vad andra tror man är, så är du väl det, enligt din egen bakvända logik. Att du sen är vad du är, motsäger förstås inte det.
Att du fegar ur på de frågor jag ställer dig är förstås uppenbart, så i det fallet är du vad du är, feg.
Hur kan det vara trakasserier om det är tillåtet och sant? Att försöka tvinga människor att säga något som inte är sant, är förstås mer trakasserier, än att någon får höra det som är sant. Du anser att man ska få neka och straffa människor för att de säger det som är sant? Det är inte bara trakasserier utan även rent förtryck.