2022-10-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Jag tror det som "står hos skatteverket" oftast grundas på vad man har mellan benen.

Det värsta förtrycket av dem alla och därför måste vi ha massinvandring och fler könspedagoger. Vi behöver även fler nyanlända och klanmedlemmar i våra myndigheter i jämställdhetens namn.
Citera
2022-10-28, 11:02
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Jag föreställer mig dig i Nazityskland

Little did he know... Som om galningar slutar vara galningar när man påpekar deras galenskap, de blir bara triggade och dyker djupare in i galenskapen när du begår fysiskt våld genom att inte vika dig för deras världsbild som enligt dem är den rätta.

Jag känner mig lite som Mugatu i slutscenen på Zoolander: "Doesn't anybody notice this? I feel like I'm taking crazy pills!"
Citera
2022-10-28, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av choffee12
Talande att ingen kan vinna mot SvenHelsing i denna tråden. Det blir bara "men kom igen nu"-svar. Könsidentitet är uppenbarligen konstruerat, det skiljer sig från biologiskt kön. Du kan umgås med en transkvinna och inte ha en aning om att hon föddes med penis, det blir vad din hjärna registrerar personen som.

Jag kan bli lurad av en magiker på tv, det betyder inte att jag börjar tro på magi, eller du kanske är en sån? Som magiker borde man ju trolla fram en massa pengar och leva livet, varför hålla på lura folk på tv så där?

Citera
2022-10-28, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Nej.

men du kan hitta på andra ord om du inte gillar det gemensamma språket, vi kan kalla din defintion för "svenhelings", den bokstavskombination saknar innebörd vad jag kan se.

Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det här argumentet hade fungerat om det inte vore så att det råder oenighet om vad orden man och kvinna faktiskt betyder.

Jag vet inte va ni två dillar om, men jag gillar ert nyspråk. "Svenhelings" är de som inte kan definiera vad en kvinna är.
Citera
2022-10-28, 11:11
Medlem
Citat:
Skulle det vara mindre av ett cirkelargument att säga att en kvinna är en person med kvinnliga könsorgan?

Du använder ordet cirkelargument men du verkar inte förstå vad ordet betyder, det är lite som när jag svär på italienska, mycket påhitt i stundens hetta som låter som argumentationsteknik.

De som inte behöver en definition för att förstå vad en kvinna är, behöver inte argumentera för sig själva vad en kvinna är, det är redan klart. Det är de som har lite svårare för definitionen och drunknar i det intellektuella avloppet som är marxistisk teori utan att veta det som har svårt för definitionen.
Citera
2022-10-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Jag känner mig lite som Mugatu i slutscenen på Zoolander: "Doesn't anybody notice this? I feel like I'm taking crazy pills!"

Det var nån gång 2020 som jag accepterade att vi lever i clownworld. Det går inte att prata vett längre, men mycket underhållning när man debatterar.
Citera
2022-10-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
En person född med fitta är en kvinna.
En person som är född man, d.v.s. med penis, är fri att identifiera sig som en kvinna. Den är fri att kalla sig kvinna. Men den är inte en kvinna. Den är inte välkommen i kvinnornas omklädningsrum.

Om din teori stämmer så har jag rätt att kallas Mein Führer och innan du säger att du tar illa upp så ska kontra i förhand med att jag tar illa upp av att någon skulle vara "fri att ljuga (identifiera sig som en kvinna) öppet och kräva att andra ska acceptera lögnen som sanning. Ta på dig polisdräkt och börja identifiera dig som polis och skjut ner alla som inte håller med dig, du är fri att göra som du vill och de (oliktänkarna) som tar skada förtjänar det.

Din rätt att leva din illusion och tvinga den på andra som sanning är den enda moraliskt korrekta rätten som är värd att ha och försvara och skulle hela mänskligheten utrotas för din illusion så är det ett värdigt pris, kanske för lågt för ditt ego, men vi är ju trots allt människor och felbara. Vi hade gärna dött ut om det hade blidkat din ångest, men ångest funkar inte så, oavsett hur mycket du vill tro det.
Citera
2022-10-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provinsen-taiwan
Själv är jag av uppfattningen att jag är en varg, en ädel krigarart som länge levt i symbios med mänskligheten. Det är min identitet, och jag vill att regionen på skattebetalarnas bekostnad medger en operativ artkorrigering omfattande svans-, öron- och tandimplantat.

Mitt pronomen är för övrigt "den" som i "den vargen", vilket ni ska respektera.

Även vargens definition måste nu uppdateras, eftersom jag otvetydigt är en varg, om än med blå ögon.

2020 ringde och ville ha tillbaka sin förlegade teori.

Oavsett hur mycket du försöker så har vi idag miljontals ungar med aktiv fantasi som matas med transagendan i skolan, de kommer alltid att kunna hitta på ny sjuk skit snabbare än du kan ens ta till dig.
Citera
2022-10-28, 11:21
Medlem
En som har livmoder.
Citera
2022-10-28, 11:22
Medlem
Citat:
Finns det vetenskapliga undersökningar som styrker att det är ett reellt medicinskt fenomen på samma sätt som könsdysfori?

Finns det vetenskapliga undersökningar som vetenskapligt undersökt dina ovetenskapliga antiundersökningar som visar att det är ett reellt medicinskt fenomen du lider av, dvs psykos, och inte bara ren och skär idioti?
Citera
2022-10-28, 11:22
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Om din teori stämmer så har jag rätt att kallas Mein Führer och innan du säger att du tar illa upp så ska kontra i förhand med att jag tar illa upp av att någon skulle vara "fri att ljuga (identifiera sig som en kvinna) öppet och kräva att andra ska acceptera lögnen som sanning. Ta på dig polisdräkt och börja identifiera dig som polis och skjut ner alla som inte håller med dig, du är fri att göra som du vill och de (oliktänkarna) som tar skada förtjänar det.

Din rätt att leva din illusion och tvinga den på andra som sanning är den enda moraliskt korrekta rätten som är värd att ha och försvara och skulle hela mänskligheten utrotas för din illusion så är det ett värdigt pris, kanske för lågt för ditt ego, men vi är ju trots allt människor och felbara. Vi hade gärna dött ut om det hade blidkat din ångest, men ångest funkar inte så, oavsett hur mycket du vill tro det.
Du är ett knarktroll, eller kanske bara mentalt efterbliven, om du gör en sådan tolkning.
Följande är dock sanningar:
-Du har rätt att vilja bli kallad Mein Führer. Du har inte rätt att kräva det.
-Någon har rätt att identifiera sig som kvinna. Denna har inte rätt att kräva att andra accepterar det.
-Man har inte rätt att ta på sig polisdräkt, identifiera sig som polis och skjuta ner människor. Knarktroll.
Citera
2022-10-28, 11:25
Medlem
Citat:
Ta en person som föddes med fitta
En kvinna alltså.

Citat:
och därefter opererat sig så att denne har en kuk och typiskt manliga drag och av alla uppfattas som en man.
Så hon tog bort vaginan och satte dit en kuk. Så om vi ber den här "mannen" att knulla dig i analen så kommer du att säga: "Ja, det är en riktig kuk det." Du får ursäkta att jag blandar teori med praxis, jag följer bara Marx diktat om verlighetslära.

Citat:
I vilket omklädningsrum tycker du den personen ska byta om?
Hemma hos dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in