Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Ja kommer bli svindyrt och frågan är om någon av dom lever efter 60.
Förhoppningen är att majoriteten av oss dör före pensionsåldern så att inte pensionsbubblan spricker. Majoriteten ska helst sterliseras redan vid ung ålder och alla som lever efter pensionen är värdelösa ätare om man tänker på ekonomin som siffror på en skärm där man har en budget att balansera. Vi ser det idag i form av proaktiv dödshjälp i Kanada och då syftar jag inte på COVID-vaccinen, utan faktisk pro-aktiv dödshjälp. Justin har världens bäst balanserade budget sen Stalins mirakel där ingen dog av svält.
Citat:
Däremot har jag sett flera som förstått väldigt tidigt att detta var sinnessjukt men nu som 19 åring ändå är förstörda redan så jag tror dessa snöflingor kommer få ett brutalt uppvaknade.
De får mentala sammanbrott och då måste de ha mer vård. Låt se om jag har förstått dig rätt.
Du menar att de "läkare" som ska hjälpa barnen har blivit münchhausen by inception för att rättfärdiga sina löner för att livet har blivit så meningslöst att bara självskadebeteende by proxy kan mätta begäret? Jag skulle säga att du är hög.