Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Jo men det var vad du ville, att du inte klarar av det är en annan sak plutten.
Halmdocka.
Citat:
Du fantiserar dåligt men så är du rätt korkad också.
Det spelar ingen roll vilken bordellhåla du bor på.
Thailand är dock ett ökänd sådant och därför en rimlig gissning.
Citat:
Lite märkligt att du befinner dig på en site för yttrandefrihet när du är emot det. Du skulle nog trivas bättre i Nordkorea också.
Jag har inga ambitioner att strypa din yttrandefrihet.
Däremot har jag full rätt att utrycka mig om att vissa människor borde hålla sin stora trut vid tangentbordet.
Citat:
Du verkar ha svårt för den inställningen då du inte ville att jag skulle yttra mig. Försök leva som du lär.
Det ingår i yttrandefriheten att uppmana folk att hålla truten.
Citat:
Retoriken att hävda att jag är ett troll för att jag inte delar dina åsikter och inte befinner mig på en plats som du godkänt och därför inte ska yttra mig. Inser du inte hur korkat du argumenterar?
Läs mitt svar ovan.
Det är min rätt att tycka och utrycka mig som jag gör, även om du känner dig retoriskt kränkt.
Citat:
Villkora hur du vill men samma kriterier bör förstås gälla skatteplikt som rätt att ta del av det som skatten går till. Du är bara en girig vänsterextrem person som tycker folk ska tvingas betala skatt utan att få något för det.
Jag ser det mer som högerpolitik att vara restriktiv med skattefinansierade välfärdsförmåner för att förhindra att dessa överutnyttjas.
Nu kan man i och för sig diskutera och ifrågasätta om skolan, sjukvården och omsorgen, liksom pensionssystemet, ska vara skattefinansierade.
Detta tillhör dock en annan diskussion.
Citat:
Garantipensionen är något helt annat än den pension man har betalat skatt för att få eller den tjänstepension arbetsgivarna har betalat in till den anställde.
Visst är det så.
Dock är det sjukt att utlandssvenskar som knappt har bott eller jobbat i Sverige under hela sitt vuxna liv ändå kan få ut den.
Men snart är det slut på dem dumheterna.