2022-10-15, 13:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ha en trevlig hedersstund, stumpan! Glöm inte kondom.
Och kom med källa på det du påstår: att svenska kvinnor vill ha massinvandring, sedan. Annars är ditt blaj-påstående, inte mer än just bara ett blaj-påstående.

Ja, vi får hoppas att m-g-t-o-w inte lever i något land där de fortsatt har syfilis eller någon annan könssjukdom som numera är ovanlig här hemma i Sverige... Syfilis kan få allvarliga konsekvenser.

Risken att han drabbas av syfilis är nog lika med noll. Risken för blödande fingertoppar och tjack-psykos, med tanke på vilka timmar han lagt ner här, är däremot större.

Skickligt av honom att kunna vara online varenda minut nu, samtidigt som han knullar 2 brudar. Simultanförmågan hos den grabben är inte att leka med. Där har vi en karl som kan tugga tuggummi, cykla, spela "sänka skepp" och vissla "la vie en rose" på samma gång.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-15 kl. 13:42.
Citera
2022-10-15, 13:41
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w

Landsförräderiet har redan skett av er som har förstört landet och den stat som nu råder väljer jag att inte vara en del av.

Återigen NEJ!
Landsförräderi är den som är illojal mot staten, inte nödvändigtvis regeringen.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Landsf%C3%B6rr%C3%A4deri

Sen kan dock rimlig opposition övergå till att bli nationsskadande verksamhet och då blir det landsförräderi.
https://sverigesradio.se/artikel/dold-facebookgrupp-forsoker-paverka-svenska-intressen-utomlands

Pliktvägran är dock ett eget brott men kan ändå betraktas som ett form av fosterlandssvek om man inte ställer upp när det behövs.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/lag-19941809-om-totalforsvarsplikt_sfs-1994-1809#K7

Citat:
Hahaha, Sverige klarar inte ens av att utvisa flyktingar som fått utvisningsbeslut och nu tror du staten ska klara detta!

Vi blir allt bättre på det.
Vid händelse av krig kan det bli en förskjutning av resurser där man nedprioriterar andra brott till att istället jaga pliktvägrare.
Sen är det givetvis upp till enskilde individen att avgöra om det är värt att gå under jorden under lång tid istället för att göra sin plikt.

Citat:
Det blir inte ett utländskt trollkonto för att man har lämnat landet pucko.

Jo det blir det ditt pucko!
Du bor utomlands och skriver negativa narrativ om Sverige.
Då är du ett praktexempel på utländsk trollkonto.

Om jag hade fått bestämma hade jag drivit igenom en lag som tar ifrån svenskars medborgarskap om de inte återvänder till Sverige om si sådär 10-20 år.

Citat:
Varför tror du jag är skattskriven i Sverige?
Jag är inte bortrest utan utflyttad och har ingen svensk adress.
Och nej, jag bryter inte mot lagen om jag inte nås av en inkallelseorder och det blir extremt svårt att bevisa detta.

Nej jag tror inte att du mantalsskriven här i Sverige.
Då borde du heller inte gnälla för pliktlagen kommer inte att gälla dig.
Om du inte råkar vistas här när det smäller då förstås.

Oavsett så anser jag att staten borde ta ifrån dig ditt svenska medborgarskap.
Svenska välfärdsförmåner ska gälla för oss bor och jobbar här.
Inte för folk som har lämnat landet.
Citera
2022-10-15, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Risken att han drabbas av syfilis är nog lika med noll. Risken för blödande fingertoppar och tjack-psykos, med tanke på vilka timmar han lagt ner här, är däremot större.

Skickligt av honom att kunna vara online varenda minut nu, samtidigt som han knullar 2 brudar. Simultanförmågan hos den grabben är inte att leka med. Där har vi en karl som kan tugga tuggummi, cykla, spela "sänka skepp" och vissla "la vie en rose" på samma gång.

Beställer hemleverans av lite mat nu stumpan så det får bli en kortis.
Som vanligt hade du däremot inget av substans att bemöta.

Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Återigen NEJ!

Ja det var ju det jag sa, ni är landsförrädare då ni har förstört staten.

Citat:

Haha nej.

Citat:

Om jag hade fått bestämma hade jag drivit igenom en lag som tar ifrån svenskars medborgarskap om de inte återvänder till Sverige om si sådär 10-20 år.

Så om man inte bor på dina godkända platser och har dina godkända åsikter så är man ett troll, haha!

Citat:

Precis, ingen kan tvinga mig att delta.

Citat:

Då antar jag att du är för att avskaffa all beskattning av folk som bor utomlands också då, t.ex. beskattning av pension? Många pensionärer är med rätta upprörda över att vara tvungen att skatta för det samtidigt som de inte tar del av något från Sverige. De skulle jubla!
Citera
2022-10-15, 14:08
Medlem
Citat:

Mus-arm, som i den klassiska mus-armen, inte "Ligga med kvinna"-mus-arm, lär drabba honom.

Vi andra blir gröna av avund, inte för att han ligger med två damer samtidigt, utan över hans enastående simultankapacitet! Den skulle man behöva! Han borde faktiskt kunna leverera källor på sina påståenden om att svenska kvinnor är positiva till massinvandring, samtidigt som han sätter på de två damerna, visslar "la vie en rose" och tuggar tuggummi. Det är inte för mycket begärt av denna makalösa ekvilibrist!
Citera
2022-10-15, 14:29
Avslutad
Citat:
Återigen NEJ!

Sen kan dock rimlig opposition övergå till att bli nationsskadande verksamhet och då blir det landsförräderi.
https://sverigesradio.se/artikel/dold-facebookgrupp-forsoker-paverka-svenska-intressen-utomlands

Pliktvägran är dock ett eget brott men kan ändå betraktas som ett form av fosterlandssvek om man inte ställer upp när det behövs.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/lag-19941809-om-totalforsvarsplikt_sfs-1994-1809#K7

Vid händelse av krig kan det bli en förskjutning av resurser där man nedprioriterar andra brott till att istället jaga pliktvägrare.
Sen är det givetvis upp till enskilde individen att avgöra om det är värt att gå under jorden under lång tid istället för att göra sin plikt.

Amen till det. Varför vill man ens vara medborgare i ett land man inte vill försvara i händelse av fiendeinvasion och vars folk man hatar? Fråntagande av medborgarskap på grund av dålig vandel borde det kunna gå under.
Jag tycker inte ens man borde få så mycket som besöka ett land när man säger att befolkningen förtjänar att gruppvåldtas och man tänker inte så mycket som ringa 112.
Citera
2022-10-15, 14:31
Avslutad
Citat:
Mus-arm, som i den klassiska mus-armen, inte "Ligga med kvinna"-mus-arm, lär drabba honom.

Vi andra blir gröna av avund, inte för att han ligger med två damer samtidigt, utan över hans enastående simultankapacitet! Den skulle man behöva! Han borde faktiskt kunna leverera källor på sina påståenden om att svenska kvinnor är positiva till massinvandring, samtidigt som han sätter på de två damerna, visslar "la vie en rose" och tuggar tuggummi. Det är inte för mycket begärt av denna makalösa ekvilibrist!
Men nog är det häftigt att liksom ha en kalender man bokar in alla som ringer och vill ligga med en, ibland dubbel- och trippelbokningar.
Citera
2022-10-15, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men nog är det häftigt att liksom ha en kalender man bokar in alla som ringer och vill ligga med en, ibland dubbel- och trippelbokningar.

För mig som är lite gammalmodig och behöver ha känslor för den jag idkar samlag med för att kunna prestera i sänghalmen och som dessutom lever i frivilligt celibat, låter det som rena mardrömmen. Men jag finner det ändå själva fenomenet som intressant och jag ska inte sticka under stol med att jag blir ganska nyfiken på i vilket land han bor. Man får ju annars läsa att svenska kvinnor är sådana kvinnor som åker "kuk-karusell". Verkar snarare vara så att vissa svenska ince... *harkel* jag menar m.g.t.o.w:are åker utomlands och åker "fitt-karusell". Och avgudar dessa kvinnor i främmande land, som beter sig så som dessa m.g.t.o.w:are menar att (livsnjutande) svenska kvinnor beter sig: "slampigt". Dubbelmoral är bara förnamnet. Och Dubbelbokning i kalendern är förmodligen efternamnet.
Citera
2022-10-15, 14:43
Avstängd
Citat:

Systrarna Handèn. Ja men vem orkar leverera källor när man är så upptagen? Svårt att CTRL+C - CTRL+V:a en länk med bara näsan.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-15 kl. 14:54.
Citera
2022-10-15, 14:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Beställer hemleverans av lite mat nu stumpan så det får bli en kortis.
Som vanligt hade du däremot inget av substans att bemöta.

Att du ska smaska i dig mat köper jag att du ska lapa kön: ikke.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-15 kl. 14:51.
Citera
2022-10-15, 14:53
Bannlyst
När anarikin bryter ut om 5-10 år så kommer jag inte skydda svenska kvinnor. Hade jag ett en klanman sitta på en svensk kvinna och börja skära av hennes huvud, så hade jag sketit i det och dragit vidare eller fokuserat på min egen familj.
Citera
2022-10-15, 14:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PungSallad
När anarikin bryter ut om 5-10 år så kommer jag inte skydda svenska kvinnor. Hade jag ett en klanman sitta på en svensk kvinna och börja skära av hennes huvud, så hade jag sketit i det och dragit vidare eller fokuserat på min egen familj.

Ingen betvivlar att du bara bryr dig om dig själv.
Citera
2022-10-15, 14:56
Medlem
Citat:
Systrarna Handèn. Ja men vem orkar leverera källor när.man är så upptagen? Svårt att CTRL+C - CTRL+V:a en länk med näsan.

:Vi får se när hans dejt är över, om han kan leverera några källor då. Jag väntar med spänning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in