Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Sverige är ett neger- och arab-land redan nu och trenden är att det bara blir värre. Inget som är värt att rädda och det blir inte värre om Ryssland intar Sverige.
Med tanke på att ryZland är sämre än Sverige, tillika alla skithållor som ryZland ockuperar, och det att ryZland pulvriserar allt de intar och begår sexuella övergrepp på barn i de länder de ockuperar, så skulle det självklart bli mycket mycket värre om ryZland lyckades inta Sverige (de är välkomna att försöka men de är så jääävla kassa).
Citat:
Det är totalt ointressant för mig eftersom jag inte är intresserad av dem.
Ändå så gnäller du om dem i inlägg efter inlägg, vecka in och vecka ut

. Ytterligare en dålig oigenomtänkt lögn från dig.
Citat:
Om du hade lite hjärna så skulle du kunna se att jag inte finns i Sverige. Jag kom t.ex. inte in på Flashback de senaste veckorna innan valet eftersom Flashback blockade access för alla som inte befann sig i Sverige. Finns en tråd där detta diskuterades och som jag skrev i efter att blockaden hävdes.
Du har gnällt om feminister och sådant skit i ett helt år nu. Reggad 2021, nästan 4k inlägg och allt handlar om att försöka sprida misstro mot det svenska samhället. Hoppas att du har några rubel över att torka arslet med när den ryska ekonomin faller in i en djup depression, precis som du kommer göra när du reflekterar över dina livsval och vad det är du spenderar din tid på.
Citat:
Incel är lika uttjatat som rasist, det gapar ni woke-idioter varje gång ni saknar argument, dvs. hela tiden.
Enbart incels gapar ordet "woke" hela tiden.
Citat:
Jaså nu vill du plötsligt ha mig kvar i Sverige, nyss sa du det motsatta. Du verkar vara extremt förvirrad.
Du vet att jag var sarkastisk. Jag vill ingenting, utan jag rekommenderar att du bor i någon sovjetisk skithåla så att vi slipper höra ditt gnäll om svenska kvinnor.
Citat:
Finns ingen som helst anledning att jag ska riskera mitt liv för svenska kvinnor som har röstat fram massinvandring och våldtäkter, misshandel, mord mm. som direkt följd av det. Tar de inte sin egen säkerhet på allvar så gör inte jag det heller.
Ja, som sagt, eftersom du inte har några svenska kvinnor i ditt liv så har du givetvis inga sådana att försvara. Som jag skrev så har vi andra normala icke-mgtow icke-incels människor betydelsefulla kvinnor i våra liv.