2022-10-14, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putincyka
Sverige är givetvis mycket mycket mycket bättre än skitlandet ryssland. Ryssland är en vidrig diktatur med urusel levnadsstandard. Självklart skall skitlandet ryssland bekämas med allt våld vi har ut i det yttersta vid en eventuell invasion.

Sverige är ett neger- och arab-land redan nu och trenden är att det bara blir värre. Inget som är värt att rädda och det blir inte värre om Ryssland intar Sverige.

Citat:
Du är som sagt fri att lämna landet, jag tror inte att några svenska kvinnor är intresserad av dig eller behöver ditt försvar.

Det är totalt ointressant för mig eftersom jag inte är intresserad av dem.

Citat:
Allt tyder på att du ljuger, fortfarande bor i sverige (alltså inte flyttat någonstans, fantasier) och är en inbiten incel utan militär erfarenhet med krigsfantasier om att försvar av sveriges kvinnors vara eller icke vara.

Om du hade lite hjärna så skulle du kunna se att jag inte finns i Sverige. Jag kom t.ex. inte in på Flashback de senaste veckorna innan valet eftersom Flashback blockade access för alla som inte befann sig i Sverige. Finns en tråd där detta diskuterades och som jag skrev i efter att blockaden hävdes.

Incel är lika uttjatat som rasist, det gapar ni woke-idioter varje gång ni saknar argument, dvs. hela tiden. Hur många gånger har du skrivit detta nu, det visar hur lost du är i debatten.

Citat:
För att vi vill ha kvar dig här. De svenska kvinnorna behöver dig. Du är en förlorad diamant som vi vill ha tillbaka.

Jaså nu vill du plötsligt ha mig kvar i Sverige, nyss sa du det motsatta. Du verkar vara extremt förvirrad.

Finns ingen som helst anledning att jag ska riskera mitt liv för svenska kvinnor som har röstat fram massinvandring och våldtäkter, misshandel, mord mm. som direkt följd av det. Tar de inte sin egen säkerhet på allvar så gör inte jag det heller.
Citera
2022-10-14, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du fattar fortfarande inte. Grafen visar väljarnas åsikter om flyktinginvandringen nedbrutet på vilket parti de röstade på Vänsterväljarna vill alltså ha fortsatt massinvandring.

Kolla migrationsverkets site pucko.

Är du så säker på att det just är massinvandring de är positiva till (och inte bara "invandring"? När är grafen ifrån för övrigt? Vilket årtal?
Citera
2022-10-14, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Är du så säker på att det just är massinvandring de är positiva till (och inte bara "invandring"? När är grafen ifrån för övrigt? Vilket årtal?

Ja vi har massinvandring och de vill inte minska den enligt SVT Valu.
SVT Valu gjordes på valdagen 2022.
Citera
2022-10-14, 06:05
Medlem
putincykas avatar
Citat:
Sverige är ett neger- och arab-land redan nu och trenden är att det bara blir värre. Inget som är värt att rädda och det blir inte värre om Ryssland intar Sverige.

Med tanke på att ryZland är sämre än Sverige, tillika alla skithållor som ryZland ockuperar, och det att ryZland pulvriserar allt de intar och begår sexuella övergrepp på barn i de länder de ockuperar, så skulle det självklart bli mycket mycket värre om ryZland lyckades inta Sverige (de är välkomna att försöka men de är så jääävla kassa).

Citat:
Det är totalt ointressant för mig eftersom jag inte är intresserad av dem.
Ändå så gnäller du om dem i inlägg efter inlägg, vecka in och vecka ut . Ytterligare en dålig oigenomtänkt lögn från dig.

Citat:
Om du hade lite hjärna så skulle du kunna se att jag inte finns i Sverige. Jag kom t.ex. inte in på Flashback de senaste veckorna innan valet eftersom Flashback blockade access för alla som inte befann sig i Sverige. Finns en tråd där detta diskuterades och som jag skrev i efter att blockaden hävdes.

Du har gnällt om feminister och sådant skit i ett helt år nu. Reggad 2021, nästan 4k inlägg och allt handlar om att försöka sprida misstro mot det svenska samhället. Hoppas att du har några rubel över att torka arslet med när den ryska ekonomin faller in i en djup depression, precis som du kommer göra när du reflekterar över dina livsval och vad det är du spenderar din tid på.

Citat:
Incel är lika uttjatat som rasist, det gapar ni woke-idioter varje gång ni saknar argument, dvs. hela tiden.

Enbart incels gapar ordet "woke" hela tiden.

Citat:
Jaså nu vill du plötsligt ha mig kvar i Sverige, nyss sa du det motsatta. Du verkar vara extremt förvirrad.
Du vet att jag var sarkastisk. Jag vill ingenting, utan jag rekommenderar att du bor i någon sovjetisk skithåla så att vi slipper höra ditt gnäll om svenska kvinnor.

Citat:
Finns ingen som helst anledning att jag ska riskera mitt liv för svenska kvinnor som har röstat fram massinvandring och våldtäkter, misshandel, mord mm. som direkt följd av det. Tar de inte sin egen säkerhet på allvar så gör inte jag det heller.
Ja, som sagt, eftersom du inte har några svenska kvinnor i ditt liv så har du givetvis inga sådana att försvara. Som jag skrev så har vi andra normala icke-mgtow icke-incels människor betydelsefulla kvinnor i våra liv.
Citera
2022-10-14, 06:14
Medlem
Citat:
Med tanke på att ryZland är sämre än Sverige, tillika alla skithållor som ryZland ockuperar, och det att ryZland pulvriserar allt de intar och begår sexuella övergrepp på barn i de länder de ockuperar, så skulle det självklart bli mycket mycket värre om ryZland lyckades inta Sverige (de är välkomna att försöka men de är så jääävla kassa).

I Sverige kan folk inte ens gå ut dagtid utan att riskera att skjutas ned på öppen gata eller i lekparker, det är värre. Och trenden är eskalerande, blir värre för varje dag.

Citat:
Ändå så gnäller du om dem i inlägg efter inlägg, vecka in och vecka ut . Ytterligare en dålig oigenomtänkt lögn från dig.

Att påtala hur Sverige har gått ned sig är inte att gnälla, du däremot gnäller över att alla inte älskar Sveriges utveckling.

Citat:
Enbart incels gapar ordet "woke" hela tiden.

Vet du vad incel betyder, du har ännu inte svarat på det och du verkar helt okunnig om det. Men det är som med ordet rasist, det används för att säga att "jag tycker du är dum".

Citat:
Ja, som sagt, eftersom du inte har några svenska kvinnor i ditt liv så har du givetvis inga sådana att försvara. Som jag skrev så har vi andra normala icke-mgtow icke-incels människor betydelsefulla kvinnor i våra liv.

Återigen incel, du har verkligen inga sakargument din lågintelligenta amöba.
Du är en simp, tror att du får ligga för att du kryper för psykstörda kvinnor men kvinnor föraktar simps. Du kan få försörja dem och deras ungar som de knullar fram med män men det är också allt.
Citera
2022-10-14, 06:48
Avslutad
Citat:
Att kvinnor misshandlas, våldtas och mördas är något som sker redan idag som konsekvens av hur de har röstat. Om du blir upprörd över detta borde du ha röstat annorlunda.

Än idag är kvinnor för massinvandring så detta verkar inte bekymra dem.
Får jag påminna dig om att du tidigare påstått att de flesta våldtäktsanklagelser är falska och att de flesta våldtäktsdömda är oskyldiga och dömda helt utan bevisning.

2021 dömdes 297 personer för våldtäkt. Hur många av dessa 297 blev då verkligen våldtagna enligt dig och dessutom som en konsekvens av hur de har röstat?
Citera
2022-10-14, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Får jag påminna dig om att du tidigare påstått att de flesta våldtäktsanklagelser är falska och att de flesta våldtäktsdömda är oskyldiga och dömda helt utan bevisning.

Nej inte helt utan bevisning men på en trovärdig saga från kvinnan.

Citat:
2021 dömdes 297 personer för våldtäkt. Hur många av dessa 297 blev då verkligen våldtagna enligt dig och dessutom som en konsekvens av hur de har röstat?

Jag har inte sagt att jag har facit på det.
Citera
2022-10-14, 07:19
Avslutad
Citat:
Nej inte helt utan bevisning men på en trovärdig saga från kvinnan.

Jag har inte sagt att jag har facit på det.
Nä, du bara visste att av de 297 fällande domarna var de allra flesta felaktigt dömda, kvinnorna bara ljög och domstolarna dömde helt utan bevis bara för att kvinnan sagt så. Det var ju så fruktansvärt att dessa 297 blivit dömda heeelt oskyldigt.

Men nu tror du dig ändå veta att några av dessa 297 blev i a f våldtagna och de blev det dessutom beroende på hur de röstat.
Citera
2022-10-14, 07:23
Medlem
Citat:
Nä, du bara visste att av de 297 fällande domarna var de allra flesta felaktigt dömda, kvinnorna bara ljög och domstolarna dömde helt utan bevis bara för att kvinnan sagt så. Det var ju så fruktansvärt att dessa 297 blivit dömda heeelt oskyldigt.

Men nu tror du dig ändå veta att några av dessa 297 blev i a f våldtagna och de blev det dessutom beroende på hur de röstat.

Kan du citera mig där jag sagt att "de flesta" är felaktigt dömda?
Citera
2022-10-14, 08:17
Avslutad
Citat:
Kan du citera mig där jag sagt att "de flesta" är felaktigt dömda?
Det var väl de Basso som skulle ha sagt det i nåt klipp .
Citera
2022-10-14, 08:18
Medlem
Citat:
Det var väl de Basso som skulle ha sagt det i nåt klipp .

Nej detta har inte han sagt, du skapar bara halmgubbar.
Citera
2022-10-14, 08:21
Avslutad
Citat:
Nej detta har inte han sagt, du skapar bara halmgubbar.
Jaså, så vad skulle annars problemet ha varit med att 297 dömdes för våldtäkt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in