2022-10-11, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia
Hej.

Haha den där gamla historian, nej men det var en ytterst tråkig episod i mitt liv om det är samma person som jag tänker på så är han en plåga för Stockholms stads filles de joie om du förstår vad jag menar.

S*m*n H*ggstr*m borde kolla upp honom för är den någon som verkligen är ett rovdjur är det den där killen. Hans besatthet av Cissi, gissa hur han är mot andra? Så fort han får någon information eller övertag över en kvinna använder han det maximalt.

Jag skojar inte alls om det.

Nu är jag inte med, tyvärr. Vem är S*mon i detta sammanhang? (Anonymiserar namnet. Ditt inlägg kommer att modereras bort.)
Citera
2022-10-11, 18:10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AB.Gordito
Nu är jag inte med, tyvärr. Vem är S*mon i detta sammanhang? (Anonymiserar namnet. Ditt inlägg kommer att modereras bort.)
(FB) Prostitutionspolis (Simon Häggström) skryter om att förstöra sexköpares liv
Citera
2022-10-11, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AB.Gordito

Polisen från prostitutionsenheten. Om det är han jag tänker på så söker han aktiv i olika register upp prostituerade och trakasserar de kvinnorna i åratal.
Citera
2022-10-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kwang.Karlsson
Verkar handla om samma tjej som Henko hade en monolog med sitt trollkonto SuffyBummers_ (twitter) om för ett par år sen. Henko påstod (vad han nu hade för underlag är det aldrig någon som vet, han bara "vet" saker) att hon hade SOC-anmält Fieldings. Henko hade "deadname:at" henne (?) vet inte ens vad det betyder men Henko och hans "crew" har bråkat med henne i många år.

Kopplingen till Cissi är att de har pratat/chattat med varandra. Så därför började Henko et al. trakassera Cissi också. Länkar och lite mer bakgrund finns i det här inlägget.

Det handlar om N*omis gäng som har förföljt och trakasserat Henko och Fieldings i flera år. Henko har aldrig gjort något mot den stalkern.

Den våldtäktsstalkern snackar Cissi med och blir kompis med? Man blir som man umgås, inte konstigt att det har slutat som det har gjort för Cissi, Chang och Klenell med förtal och annat!

LeroyJenkinz har sammanfattat lite om våldtäktsstalkern. Några av inläggen med mest substans om henne återges här: (FB) Haveristerna så tänker inte upprepa allt som är sagt här och nu i denna tråd.
Citera
2022-10-11, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kwasbeb
Det handlar om N*omis gäng som har förföljt och trakasserat Henko och Fieldings i flera år. Henko har aldrig gjort något mot den stalkern.

Den våldtäktsstalkern snackar Cissi med och blir kompis med? Man blir som man umgås, inte konstigt att det har slutat som det har gjort för Cissi, Chang och Klenell med förtal och annat!

LeroyJenkinz har sammanfattat lite om våldtäktsstalkern. Några av inläggen med mest substans om henne återges här: (FB) Haveristerna så tänker inte upprepa allt som är sagt här och nu i denna tråd.

N*omi har inget gäng. Hon har bett er presentera de saker ni anfört som bevis för att hon överhuvudtaget skulle besudla sig med karaktärer som Fieldings i tre års tid. Bara det är skrattretande. Än mindre med deras sociala problem. Jag försäkrar.

Men om detta vore fallet så föranleder detta att Haveristerna hänger ut en transsexuell kvinna med skyddad ID och påstår att Cissi Wallin samtalar med en våldtäktsdömd?

Och varför är detta ett samtalsämne för Haveristerna? Kan du förklara det? Hur kan man hata en kvinna så mycket att man begår de handlingar Haveristerna gör?

Vad består nu stalkingen i slutligen? Har Myra blivit stalkad? Tydligen inte. Haveristerna är en lögn och förtalspodd från början till slut som kapitaliserar på kvinnors rädslor.

Givetvis hamnar de i konflikt med kvinnor som vill minska kvinnors rädslor.
Senast redigerad av Claudia 2022-10-11 kl. 18:27.
Citera
2022-10-11, 18:32
Avslutad
N*omi har ägnat stora delar av sitt liv efter sin dom till att arbeta som respondent till bland annat RFSL och KRAMI/MOA samt Stockholms Stad och Cambrigde i i HBT och prostitutionsfrågor samt arbete mot relationsvåld. Men ni menar alltså att ni har skärmdumpar som bevisar att hon har stalkat och trakasserat Myra Åhb*ck Ö*rman av alla människor?

Fram med bevisen. Det har gått tre år, fyra varv i den här tråden och nu sitter en certifierad kvinnohatare och påstår saker.

Cissi Wallin har givetvis ingen skuld i att hon har blivit uppsökt av N*omi på grund av sina åsikter för att rensa luften då det tydligen fanns funderingar kring hur de såg på olika saker.

Vad jag undrar är vad någon har med det att göra. Det var väl ändå ett samtal vars avsikt var att söka klarhet i olika kvinnofrågor? Varför sitter en man och gapar om detta till och börja med.
Senast redigerad av Claudia 2022-10-11 kl. 18:36.
Citera
2022-10-11, 18:41
Medlem
Citat:
N*omi har ägnat stora delar av sitt liv efter sin dom till att arbeta som respondent till bland annat RFSL och KRAMI/MOA samt Stockholms Stad och Cambrigde i i HBT och prostitutionsfrågor samt arbete mot relationsvåld. Men ni menar alltså att ni har skärmdumpar som bevisar att hon har stalkat och trakasserat Myra Åhb*ck Ö*rman av alla människor?

Fram med bevisen. Det har gått tre år, fyra varv i den här tråden och nu sitter en certifierad kvinnohatare och påstår saker.

Cissi Wallin har givetvis ingen skuld i att hon har blivit uppsökt av N*omi på grund av sina åsikter för att rensa luften då det tydligen fanns funderingar kring hur de såg på olika saker.

Vad jag undrar är vad någon har med det att göra. Det var väl ändå ett samtal vars avsikt var att söka klarhet i olika kvinnofrågor? Varför sitter en man och gapar om detta till och börja med.

Lyssna inte på sånt där skitsnack, klart att hon inte har stalkat Myra. Det är väl ganska uppenbart att det är Henko-gänget som är stalkers och inte tvärtom. Det är inget snack om saken. Det fattar vem som helst som inte är född under en sten. Axel skyller bara ifrån sig.

De försöker alltid på alla vis skylla ifrån sig, ibland påstår dom att någon stalkar dom, ibland är Cissi sjuk i huvudet, ibland är allt Johannes fel och ibland bär Chang hela ansvaret men de fattar tydligen aldrig att det är dem själva som är helt sjuka i huvudet. Alla andra vet. Alla ser. De är som strutsar med huvudet djupt ner i sanden med skygglapparna på. Enda felet med liknelsen är att de är så förbannat gapiga och skrikiga för att vara där nere i sanden.
Senast redigerad av Kwang.Karlsson 2022-10-11 kl. 18:45.
Citera
2022-10-11, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kwang.Karlsson
Lyssna inte på sånt där skitsnack, klart att hon inte har stalkat Myra. Det är väl ganska uppenbart att det är Henko-gänget som är stalkers och inte tvärtom. Det är inget snack om saken. Det fattar vem som helst som inte är född under en sten. Axel skyller bara ifrån sig.

De försöker alltid på alla vis skylla ifrån sig, ibland påstår dom att någon stalkar dom, ibland är Cissi sjuk i huvudet, ibland är allt Johannes fel och ibland bär Chang hela ansvaret men de fattar tydligen aldrig att det är dem själva som är helt sjuka i huvudet. Alla andra vet. Alla ser. De är som strutsar med huvudet djupt ner i sanden med skygglapparna på. Enda felet med liknelsen är att de är så förbannat gapiga och skrikiga för att vara där nere i sanden.

Jag förstår att Cissi Wallin är en kontroversiell person, jag tycker hon är mycket modig som ifrågasätter "transrörelsen" om man får kalla fenomenet så. Det är en diagnos på ett mentalt tillstånd som har blivit ett politiskt redskap som är mycket invasiv i vanliga kvinnors liv.

Kvinnor har rätt att ställa frågor kring sig själva och Cissi är i mycket ett kärt spektakel? Jag gillar att störa mig på henne. Hon står med båda fötterna i en föränderlig vulgärfeminism och på så sätt har jag ett riktmärke i den mycket tröttsamma värld som är politik och vilka åsikter som är på modet.

I frågan om N*mis kvinnlighet så sa Cissi "låt gå, jag pratar bara med kastrerade våldtäktsmän ifall någon frågar" och sen hade de vad jag förstår ett givande samtal. Jag hoppas Cissi tog med sig tillräckligt för att fatta mod för att stå mot de värsta ideologiska avarterna i vad som är transrörelsen, det ser mig till synes ut så.

Det var ett varmt samtal vad jag förstår som präglades av ömsesidig generositet. Ett helt normalt samtal.

Har vi lagt det här till ro en gång för alla i tråden då?
Citera
2022-10-11, 19:11
Medlem
Vad hände blev hon dömd för förtal idag?
Citera
2022-10-11, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Vad hände blev hon dömd för förtal idag?

Rättegångsdag imorgon också, sen brukar dom komma 14 dagar senare.

Inte ett pip om det från FV eller CW i sociala medier, vad jag kan se.
Citera
2022-10-11, 21:36
Avslutad
Citat:

Har vi lagt det här till ro en gång för alla i tråden då?

Någon skrev elakt på flashan och en ynkrygg till man är vämjelig, ja.

Axel är en angivare för organiserade kommunister det är inte så mycket bevänt med honom utöver det.
Citera
2022-10-11, 23:01
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kwasbeb
Nä, Cissi Wallin har det fan inte lätt. Jag minns mycket väl när hon hängde ut Axel som våldtäktsman. https://imgur.com/a/8weFF6H

Solklart förtal! Även om det är sant så publicerar hon och alla flickor som har blivit utsatta för Axel det här enbart för att rikta missaktning mot Axel!

Hon är helt klart sjuk. Varför har hon inte sökt hjälp?

Och som Journalisten54321 påpekade så är hon vän med våldtäktsstalkers.
Hon har sökt hjälp tidigare, och gick i terapi hos Farmen-Nina som hade en alternativ samtalsterapeut-utbildning. Vem som helst får nämligen kalla sig samtalsterapeut, det är ingen skyddad titel till skillnad som till exempel psykoterapeut.

https://www.tv4.se/artikel/5672be43fca38f85ef000475/det-har-ar-nina-wahlin

Terapin verkar bl a ha inneburit framkallande av förträngda minnen, något som saknar vetenskapligt stöd. Så visst har hon sökt hjälp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in