Citat:
Ursprungligen postat av
Kwang.Karlsson
Lyssna inte på sånt där skitsnack, klart att hon inte har stalkat Myra. Det är väl ganska uppenbart att det är Henko-gänget som är stalkers och inte tvärtom. Det är inget snack om saken. Det fattar vem som helst som inte är född under en sten. Axel skyller bara ifrån sig.
De försöker alltid på alla vis skylla ifrån sig, ibland påstår dom att någon stalkar dom, ibland är Cissi sjuk i huvudet, ibland är allt Johannes fel och ibland bär Chang hela ansvaret men de fattar tydligen aldrig att det är dem själva som är helt sjuka i huvudet. Alla andra vet. Alla ser. De är som strutsar med huvudet djupt ner i sanden med skygglapparna på. Enda felet med liknelsen är att de är så förbannat gapiga och skrikiga för att vara där nere i sanden.
Jag förstår att Cissi Wallin är en kontroversiell person, jag tycker hon är mycket modig som ifrågasätter "transrörelsen" om man får kalla fenomenet så. Det är en diagnos på ett mentalt tillstånd som har blivit ett politiskt redskap som är mycket invasiv i vanliga kvinnors liv.
Kvinnor har rätt att ställa frågor kring sig själva och Cissi är i mycket ett kärt spektakel? Jag gillar att störa mig på henne. Hon står med båda fötterna i en föränderlig vulgärfeminism och på så sätt har jag ett riktmärke i den mycket tröttsamma värld som är politik och vilka åsikter som är på modet.
I frågan om N*mis kvinnlighet så sa Cissi "låt gå, jag pratar bara med kastrerade våldtäktsmän ifall någon frågar" och sen hade de vad jag förstår ett givande samtal. Jag hoppas Cissi tog med sig tillräckligt för att fatta mod för att stå mot de värsta ideologiska avarterna i vad som är transrörelsen, det ser mig till synes ut så.
Det var ett varmt samtal vad jag förstår som präglades av ömsesidig generositet. Ett helt normalt samtal.
Har vi lagt det här till ro en gång för alla i tråden då?