2022-10-26, 11:33
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Varför är det en fråga?

Är det intressant om de hade samlag eller inte om förundersökningen mot Virtanen redan är nerlagd sen många år?

Du verkar väldigt intresserad av om en brud som går hem på fyllan med en gubbe hade sex eller inte?

Som jag sa, patriarkatet la på för länge sen. Men är man en känd kulturman brukar småtjejer hitta på allt möjligt, så varför blev det är en så stor grej om de inte ens hade sex?

Kommer det här caset bevisa någonting för svenskarna när det väl är över utöver att sex och hur andra knullar är svenskens huvudintresse.

Sen vad f-n det här är kändisskvaller inte hur gör man när man knullar forumet, håll käft själv.
Det intressanta är att hon anklagar honom för grov våldtäkt trots att hon inte mindes att de hade sex. Det tycks vara avsaknaden av verkliga minnen av något sex överhuvudtaget som utgjort grogrund för hopfabulerade "minnen". Eftersom inget hände har hon ett tomt vitt blad att skriva sin egen historia på. Inga verkliga minnen står i vägen för hennes fria fantasier.
Senast redigerad av outoftheblue 2022-10-26 kl. 11:38.
Citera
2022-10-26, 11:34
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Cissi kommer överklaga, ända till europadomstolen tydligen..

Från hennes insta igår:

Är inställd på att Svea hovrätt kommer gå på tingsrättens linje och slå fast domen mot mig, kanske även utdöma högre skadestånd till mannen man anser att jag förtalat genom att berätta om att jag anmält honom för ett övergrepp. Hovrätten har dömt en rad andra kvinnor på detta sätt, sedan metoo-hösten 2017 och det verkar vara en linje svenskt rättsväsende nu valt. Vad jag tänker kring det? Det säger någonting om vårt lands syn på halva befolkningens yttrandefrihet - att som kvinna som berättat om något av det värsta man kan råka ut för bli den som stäms och döms av staten, en stat som samtidigt misslyckats kapitalt med att skydda tjejer och kvinnor från sexuella övergrepp.

Men jag är också pragmatisk och uthållig, stark och principfast i frågan. Jag och min försvarare kommer givetvis fortsätta överklaga, hela vägen upp till Europadomstolen om det krävs. Att stå upp för sin egen och andras yttrandefrihet är självklart, även om det är både jobbigt och obekvämt.

Och den unga Cissi (tonåring på bilden här) förtjänar att stås upp för, på ett sätt som inte var möjligt då.

Jag är inte den här rättsprocessen, den är inte det som definierar mig. Däremot har jag som sagt principer, och tycker alla människor som kan bör stå upp för just detta; sina principer.
Yttrandefriheten var inte aktuell att försvara när hon dreva mot MrCool haha!
Citera
2022-10-26, 11:37
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ah fast jag sa i en tidigare post att jag gillar inte att säga att någon ljuger rakt på så jag säger att någon av dem behöver terapi, förmodligen båda? De absolut flesta sexbrott brukar vara lösta på 16 år.
Så då bör vi inte heller anklaga henne för att ljuga när hon i sin bok beskriver hur hon inte mindes något sex dagen efter.

Dessutom finns sådana skillnader mellan hennes olika versioner att hon helt enkelt måste ljuga i åtminstone några av dem.
Citera
2022-10-26, 11:48
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Så då bör vi inte heller anklaga henne för att ljuga när hon i sin bok beskriver hur hon inte mindes något sex dagen efter.

Dessutom finns sådana skillnader mellan hennes olika versioner att hon helt enkelt måste ljuga i åtminstone några av dem.

Nej men det är vad jag menar, Virtanen borde anta en lite mer, vaskamansäga, Berlusconi-attityd till hela affären.

Han får smöra lite for show och sen är det inte mer med det. Token respect is important, it is token men protokoll är enklare än blame om man vill lösa problem.
Alltså problemet i Sverige är att killar tar kvinnor på väldigt stort allvar hela tiden. Jag kan lätt säga att 50% av alla tjejer borde skickas till massgravarna de är helt hopplösa. Varför är detta kvinnofientligt om jag vill skicka 50% av männen ner i jorden med? Men i Sverige blir detta ett issue för kvinnor är alltid snälla innerst inne i svenskens hjärna. Alla hennes utbrott är för att hon är förtryckt och måste frigöra sig givetvis.

Nej jag orkar inte med att analysera och bli elak. Det finns mycket bra män och kvinnor i Sverige men den här historian är ett argument mot mänskligt liv.
Citera
2022-10-26, 11:55
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Om det är som du säger så är det naturligtvis fruktansvärt. Men en stilig karl vet att alla vill ligga med honom och att alla bordellens söner är hans osv.

Jag ska säga såhär, ibland kör man för fort och kommer undan med det. Sexuell osedlighet är brott som man skämtar mycket om men faktum är att det är väldigt få som återfaller.

https://www.nck.uu.se/kunskapsbanken...rottsforovare/

Vad jag pekar på är att de har både haft ett osunt beteende (alkohol, causual sex) och att det är ett beteende hos dem som har förändrats och att det därför borde gå att bearbeta händelsen om de är mottagliga för det.
" Stilig Karl"
, ser ut som en grävling roadkill och en hybrid av Helge på taket ifrån Svts Ifrån A till Ö."

Men alla har vi olika preferenser och smak...
Citera
2022-10-26, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
" Stilig Karl"
, ser ut som en grävling roadkill och en hybrid av Helge på taket ifrån Svts Ifrån A till Ö."

Men alla har vi olika preferenser och smak...

Jag har oerhört många skönheten och odjuret fantasier med det kanske Cissi hade med när hon följde med hem eller varför hamnade hon där, men nu får jag höra av folk som vet att de kanske inte ens har gökat och då tänker jag att han kanske bara ville vara en god bror och låta henne ta soffan eller befann hon sig i sängen och hur var hon klädd i så fall?

Det känns väldigt intressant helt plötsligt om det var Sloggisex eller om hon körde med sina I hope I get lucky heels.

Nej men jag fattar inte att det här caset är så infekterat, det är sorgligt dråpligt som bäst. Jag måste ta en brejk. Det tär på sinnet.
Citera
2022-10-26, 12:10
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Nej men det är vad jag menar, Virtanen borde anta en lite mer, vaskamansäga, Berlusconi-attityd till hela affären.

Han får smöra lite for show och sen är det inte mer med det. Token respect is important, it is token men protokoll är enklare än blame om man vill lösa problem.
Alltså problemet i Sverige är att killar tar kvinnor på väldigt stort allvar hela tiden. Jag kan lätt säga att 50% av alla tjejer borde skickas till massgravarna de är helt hopplösa. Varför är detta kvinnofientligt om jag vill skicka 50% av männen ner i jorden med? Men i Sverige blir detta ett issue för kvinnor är alltid snälla innerst inne i svenskens hjärna. Alla hennes utbrott är för att hon är förtryckt och måste frigöra sig givetvis.

Nej jag orkar inte med att analysera och bli elak. Det finns mycket bra män och kvinnor i Sverige men den här historian är ett argument mot mänskligt liv.
Smörjan du publicerar ovanför är obegriplig, ett halmstrå ifrån en halmmgubbe?...

"Nej men det är vad jag menar, Virtanen borde anta en lite mer, vaskamansäga, Berlusconi-attityd till hela affären.

Nej jag orkar inte med att analysera och bli elak. Det finns mycket bra män och kvinnor i Sverige men den här historian är ett argument mot mänskligt liv."

Ett Samlag påstår du, det verkar ingen annan göra, men det verkar du vara allt för enfaldig för att förstå...

" att det är två personer med mycket starka personligheter som ligger i konflikt över ett samlag de hade på 00-talet."
Citera
2022-10-26, 12:13
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Jag har oerhört många skönheten och odjuret fantasier med det kanske Cissi hade med när hon följde med hem eller varför hamnade hon där, men nu får jag höra av folk som vet att de kanske inte ens har gökat och då tänker jag att han kanske bara ville vara en god bror och låta henne ta soffan eller befann hon sig i sängen och hur var hon klädd i så fall?

Det känns väldigt intressant helt plötsligt om det var Sloggisex eller om hon körde med sina I hope I get lucky heels.

Nej men jag fattar inte att det här caset är så infekterat, det är sorgligt dråpligt som bäst. Jag måste ta en brejk. Det tär på sinnet.
" att det är två personer med mycket starka personligheter som ligger i konflikt över ett samlag de hade på 00-talet."
Citera
2022-10-26, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Smörjan du publicerar ovanför är obegriplig, ett halmstrå ifrån en halmmgubbe?...

"Nej men det är vad jag menar, Virtanen borde anta en lite mer, vaskamansäga, Berlusconi-attityd till hela affären.

Nej jag orkar inte med att analysera och bli elak. Det finns mycket bra män och kvinnor i Sverige men den här historian är ett argument mot mänskligt liv."

Ett Samlag påstår du, det verkar ingen annan göra, men det verkar du vara allt för enfaldig för att förstå...

Ok förlåt att jag inte visste att det inte är fastställt att de ens knullat. Men du vet, jag brukar inte förneka att jag knullat tjejer. Jag knullar tjejer i alla hål. Det är mitt kännetecken. Jag minns faktiskt inte alla hål jag varit och grävt i.

Kanske det som skiljer mig från Virtanen, jag vet inte om jag knullat någon. Säger de det så OK var det skönt?
Senast redigerad av 43dz 2022-10-26 kl. 12:16.
Citera
2022-10-26, 12:25
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ok, du har lite svårt för nyanser. Har undvikit att svara på dina inlägg i flera år och kommer återgå till det nu.

Det du menar med nyanser är inte nyanser utan att du försöker hävda två motstridiga saker samtidigt och utan logik i hur du tänker måste du förstås övergå till ren ad hominem och diskutera mig och mina förmenta brister istället för Wallin och Virtanen.
Citera
2022-10-26, 12:42
Medlem
Eponumoss avatar
Finns det någon samlad beskrivning av hur Fredrik och Cissi båda på sina respektive vis har beskrivit det som hände den där kvällen, natten, morgonen explicit vad gäller sex - övertramp eller ömsesidigt eller annan art.

Någon?
Citat:
Sen du började angripa mig och ställa frågor om mitt liv istället för att föra tråden framåt. Precis där börjar den handla om mig, när du får den att handla om mig.

Du har gått helt offtopic. Du ser inte klart.
Fastna inte i en lägre diskussion i utkanterna av diskussionens periferi.

Blicken på bollen. Fokus.

Du skriver mycket initierat och på ett sätt som ger djup åt hela händelsen på ett sätt vi inte sett på flera år.

Fortsätt gärna din analys.
Citera
2022-10-26, 12:55
Medlem
Rompers avatar
Citat:
OK du gillar fantasier om CS vem det nu är i sloggies och något stört snack om vem jag är igen. Du är återigen offtopic. Så du har fel och jag har rätt och sen var det inte mer med det.
Störd får du stå för själv.

"Jag har oerhört många skönheten och odjuret fantasier med det kanske Cissi hade med när hon följde med hem eller varför hamnade hon där, men nu får jag höra av folk som vet att de kanske inte ens har gökat och då tänker jag att han kanske bara ville vara en god bror och låta henne ta soffan eller befann hon sig i sängen och hur var hon klädd i så fall?

Det känns väldigt intressant helt plötsligt om det var Sloggisex eller om hon körde med sina I hope I get lucky heels."

"God Bror" är det bättre än soffansex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in