Citat:
Ursprungligen postat av
43dz
Nej men det är vad jag menar, Virtanen borde anta en lite mer, vaskamansäga, Berlusconi-attityd till hela affären.
Han får smöra lite for show och sen är det inte mer med det. Token respect is important, it is token men protokoll är enklare än blame om man vill lösa problem.
Alltså problemet i Sverige är att killar tar kvinnor på väldigt stort allvar hela tiden. Jag kan lätt säga att 50% av alla tjejer borde skickas till massgravarna de är helt hopplösa. Varför är detta kvinnofientligt om jag vill skicka 50% av männen ner i jorden med? Men i Sverige blir detta ett issue för kvinnor är alltid snälla innerst inne i svenskens hjärna. Alla hennes utbrott är för att hon är förtryckt och måste frigöra sig givetvis.
Nej jag orkar inte med att analysera och bli elak. Det finns mycket bra män och kvinnor i Sverige men den här historian är ett argument mot mänskligt liv.
Smörjan du publicerar ovanför är obegriplig, ett halmstrå ifrån en halmmgubbe?...
"Nej men det är vad jag menar, Virtanen borde anta en lite mer, vaskamansäga, Berlusconi-attityd till hela affären.
Han får smöra lite for show och sen är det inte mer med det. Token respect is important, it is token men protokoll är enklare än blame om man vill lösa problem.
Alltså problemet i Sverige är att killar tar kvinnor på väldigt stort allvar hela tiden. Jag kan lätt säga att 50% av alla tjejer borde skickas till massgravarna de är helt hopplösa. Varför är detta kvinnofientligt om jag vill skicka 50% av männen ner i jorden med? Men i Sverige blir detta ett issue för kvinnor är alltid snälla innerst inne i svenskens hjärna. Alla hennes utbrott är för att hon är förtryckt och måste frigöra sig givetvis.
Nej jag orkar inte med att analysera och bli elak. Det finns mycket bra män och kvinnor i Sverige men den här historian är ett argument mot mänskligt liv."
Ett Samlag påstår du, det verkar ingen annan göra, men det verkar du vara allt för enfaldig för att förstå...
" att det är två personer med mycket starka personligheter som ligger i konflikt över ett samlag de hade på 00-talet."