2022-10-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Det är högst oklart, kanske, kanske inte. Oavsett har hon uppenbarligen inte gjort det jobb som krävs, framförallt när man väljer att publicera någon annans privata berättelser för att attackera tredje part.

Däremot har Cissi Wallin blivit vän med en våldtäktsman, och tillika stalker, för att få info om den utpekade mannen och dennes poddkamrater. Wallin är också väl medveten om att denne är både våldtäktsman och transsexuell, det senare finns det såklart inget fel i, men mot bakgrunden av Wallins utspel så...

Ja, Cissi Wallin har blivit vän med en våldtäktsman. Det är hemskt, jag var redan rädd för henne men nu är hon verkligen ett hot.
Citera
2022-10-10, 22:34
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
11-12 Oktober minsann!
Så åker man bara in till Svea hovrätt på Riddarholmen och kliver in i salen om man nu vill lyssna på förhandlingarna?
Citera
2022-10-10, 23:09
Medlem
Var Virtanen skyldig eller ej
Citera
2022-10-11, 08:12
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Var Virtanen skyldig eller ej
Domstolsförhandlingarna börjar idag.
Citera
2022-10-11, 09:15
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Domstolsförhandlingarna börjar idag.
Det är väl ändå inte Virtanen som är åtalad.
Citera
2022-10-11, 09:19
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Det är väl ändå inte Virtanen som är åtalad.
Nej, det har du förstås rätt i. Ska tänka innan jag skriver i fortsättningen.

Då behöver ju Sune ett nytt svar.

Sune: Nej, det var han inte. Inte mer än till att vara ett oborstat svin.
Citera
2022-10-11, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Hon dömdes för förtal och blev krönikör i Expressen. Hon har tappat kontakten med verkligheten. Tycker synd om henne, hon mår inte bra. Hennes sugardaddy kan inte ha det rätt.

Nä, Cissi Wallin har det fan inte lätt. Jag minns mycket väl när hon hängde ut Axel som våldtäktsman. https://imgur.com/a/8weFF6H

Solklart förtal! Även om det är sant så publicerar hon och alla flickor som har blivit utsatta för Axel det här enbart för att rikta missaktning mot Axel!

Hon är helt klart sjuk. Varför har hon inte sökt hjälp?

Och som Journalisten54321 påpekade så är hon vän med våldtäktsstalkers.
Citera
2022-10-11, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Nej, det har du förstås rätt i. Ska tänka innan jag skriver i fortsättningen.

Då behöver ju Sune ett nytt svar.

Sune: Nej, det var han inte. Inte mer än till att vara ett oborstat svin.
Okej då kanske man får skämmas att man hoppade på hat tåget så mycket, är bättre att hålla käft för är så svårt att veta vad kan händer när det är ord mot ord haha
Citera
2022-10-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Cool story bro. Cissi har redan bekräftat att så är fallet enligt chatten jag fick dumpen ifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Claudia
Har hon bekräftat att du photoshoppat en dump? Det låter konstigt. Personen i domen du länkar till finns inte i folkbokföringen heller.

Så det är inte så att du har försökt sälja den här storyn till Chang Frick redan utan framgång? https://minfil.com/LfT8HeE6n5/Selection_698_png

Orginalet du fick såg väl ändå ut såhär?

https://minfil.com/b0a3I0E8n7/78942058_958314081214494_8152464852615430144_n_1_j pg

Det är bra att alla ser hur Haveristerna arbetar. Man bah zzzzZZzz, 13 år gamla domar och pundar-shoppade chattar. Get a life man.

Är det dessa 13 år (.. nu 16 år gamla?) domar som Axel twittrar som besatt om helt plötsligt?
Axel verkar väldigt mån om att upprepa att någon är våldtäktsman. Kan någon ge mig en bakgrund till varför Axel så gärna vill sprida att någon är våldtäktsman?
Citera
2022-10-11, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AB.Gordito
Är det dessa 13 år (.. nu 16 år gamla?) domar som Axel twittrar som besatt om helt plötsligt?
Axel verkar väldigt mån om att upprepa att någon är våldtäktsman. Kan någon ge mig en bakgrund till varför Axel så gärna vill sprida att någon är våldtäktsman?

Axel har försökt utpressa den personen i många år. När det inte funkade började han sprida skit. Nu håller alla lögner på att nystas upp. Tycker du att det där är normalt beteende?

Haveristerna är clout chasers, Cissi är trots allt kändis.
Senast redigerad av EnGodKamrat 2022-10-11 kl. 17:33.
Citera
2022-10-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodKamrat
Axel har försökt utpressa den personen i många år. När det inte funkade började han sprida skit. Nu håller alla lögner på att nystas upp. Tycker du att det där är normalt beteende?

Haveristerna är clout chasers, Cissi är trots allt kändis.

Verkar handla om samma tjej som Henko hade en monolog med sitt trollkonto SuffyBummers_ (twitter) om för ett par år sen. Henko påstod (vad han nu hade för underlag är det aldrig någon som vet, han bara "vet" saker) att hon hade SOC-anmält Fieldings. Henko hade "deadname:at" henne (?) vet inte ens vad det betyder men Henko och hans "crew" har bråkat med henne i många år.

Kopplingen till Cissi är att de har pratat/chattat med varandra. Så därför började Henko et al. trakassera Cissi också. Länkar och lite mer bakgrund finns i det här inlägget.
Senast redigerad av Kwang.Karlsson 2022-10-11 kl. 17:58.
Citera
2022-10-11, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AB.Gordito

Hej.

Haha den där gamla historian, nej men det var en ytterst tråkig episod i mitt liv om det är samma person som jag tänker på så är han en plåga för Stockholms stads filles de joie om du förstår vad jag menar.

Simon H*ggström borde kolla upp honom för är den någon som verkligen är ett rovdjur är det den där killen. Hans besatthet av Cissi, gissa hur han är mot andra? Så fort han får någon information eller övertag över en kvinna använder han det maximalt.

Jag skojar inte alls om det.
Senast redigerad av Claudia 2022-10-11 kl. 18:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in