Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Du ljuger hela tiden, om i princip allt.
Hur vore det om du gick ut i ditt nya land och raggade på lite kvinnor, istället för att sitta här och skriva att en för dig helt anonym människa, "ljuger hela tiden, om i princip allt"? Trivs du inte i ditt nya land? Eller har du kanske måhända
ljugit om din flytt och nu projicerar över din egen lögnaktighet på andra, som verkligen inte ljuger? Lägg som sagt var ner nu och återgå till topic.
Vill du påminnas om vad topic är?
Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi? Är topic. Inte huruvida jag ljuger/inte ljuger. Återgår till topic som sagt. Jag gör det nu iaf.
De som är feminister vill att mänskliga rättigheter ska gälla även kvinnor. Det är vad feminism handlar om. Sedan finns det ett fåtal gaphalsar som snarast är maktfullkomliga manshatande gaphalsar. Detta fåtal kallar sin vansinnes-föreställning för "feminism". Men det är alltså inte feminism. Sedan finns det en hel del kvinnor som inte bryr sig. Visst, de är för jämställdhet, men de kallar sig inte för feminister. Och en del kvinnor vill ha traditionella könsroller. Osv. osv. osv.
Svenska kvinnor är inte en homogen massa är vad jag vill ha sagt.
Min misstanke är att
Akademikerfyllo är en man med rejält generell dålig kvinnosyn. Och han försöker få folk att ogilla svenska kvinnor genom att få folk att tro att
alla svenska kvinnor är maktfullkomliga manshatande gaphalsar, medans det egentligen bara är ett fåtal. Han skiljer sig alltså inte alls från den klick maktfullkomliga manshatande gaphalsar som kallar sig "feminister" (men egentligen är matriarkalister). Han hatar kvinnor. De hatar män.