Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nej, det kommer "hon" inte bli av krig. Hemmafru blir "hon" om hennes man har råd att ha henne som hemmafru och båda två vill ha det så. I Sverige har vi sedan länge haft ett kapitalistiskt system som försvårar för många par att låta den ena vara hemmafru/hemmaman och bara leva på en lön. Skyll det på kapitalismen och inte på feminismen.
Kapitalism, kommunism och feminism är sprungen ur samma judiska källa.
Drar det igång ett krig så kommer 99,9% av alla kvinnor att överge alla tankar på jämställdhet och lika värde, vilket är bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Travbana
Skulle det börja rulla in Ryska pansarvagnar över gränsen skulle jag inte plocka upp ett vapen och försvara mitt land, dock har det inget pga kvinnorna i detta land att göra utan hur våra politiker har förstör detta land som jag en gång var stolt över att kalla MITT land pga immegrationen som mer eller mindre kört detta land i botten, så nej jag skulle inte offra mitt liv för att någon kaosblattess familj kan fortsätta pumpa ut 30k i månaden i bidrag. Dessa lär ju inte heller göra något utan kommer åka hem till sina hemländer på semester tills kriget är slut.
Du strider för din familj, ditt folk och dina kamrater