Citat:
Ursprungligen postat av
ardathbey
Genom att sluta använda etiketten och/eller bli triggad av den.
Var och en får ju ta sitt eget ansvar förstås.
Jag har inget emot etiketten så länge som det finns en efterföljande om hur den är relevant.
Att bara skriva "du lider av tds" låter snarare som en cope mekanism där man ytterst sätt försöker anklaga andra för det man själv gör sig skyldig till.
Så hur bemöter man det?
jättenkelt.
Genom att helt och hållet ignorera inlägg utan substans där författarens främsta argument är TDS eller "owning the libs" så får de slut på syre.
Jag uppskattar att 70 procent av delforumet har ett genuint USA politiskt intresse och övriga 30 är främst Trump supporters som inte bryr sig om konkreta lagförslag men som älskar att Trump kastar sand i sandlådan och förstör varenda norm, därför att hans följare avskyr ett progressivt och modernt samhälle där de hamnar på efterkälken.
Seriöst nu. Jag uppmanar alla här med all kärlek och respekt.
ignorera tokarna. Ignorera folk som har tds som vokabulär.
Ignorera de som misstror polls och bara accepterar dem när trump leder.
Ignorera de som uppenbarligen är unga obildade män som vuxit upp i gamer kulturen och som saknar kontakt med verkligheten.
Ignorera de som tror att Alex Jones och infowars, Jewish space lasers, Är sanning. De är inte mottagliga för era argument.
Ignorera qanon får (förutom Nixter. Han skänker forumet en hel del underhållning måste jag säga)
Kort och konkret.
När vissa här inser att ordet TDS inte får bäring så kommer de att söka sig till mer Trump vänliga forum i frustration.
Så ignorera dem snälla.
Vh