2025-06-19, 20:08
Avstängd
Muskback-forums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jodå, jag hoppas absolut att Epsteinfilerna släpps. Men det jag skrev handlar inte om huruvida det är bra eller dåligt att de släpps, jag talar om hur MAGAs ståndpunkt i flera år varit att Trump måste väljas för att, bland annat, släppa de där Epsteinfilerna som Demokraterna håller gömda som ska exponera Bill Gates, Tom Hanks och andra elitprofiler och när Trump väl blir vald så inte bara struntar han i att släppa Epsteinfilerna utan han skickar ut sina undersåtar för att berätta att Epstein visst blev begick självmord, något 100% av alla MAGAs (enligt min erfarenhet) inte tror på.

Och det verkar som att Trumpsupportrar tycker detta är helt rimligt. Man gör en ideologisk helvändning för att Trump har sagt något annat än det han sa igår.
tänk på att mäktiga personer på listan kan hämnas osv det kan vara en stor anledning som de inte kan säga rätt ut.
Citera
2025-06-19, 20:09
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskback-forum
tänk på att mäktiga personer på listan kan hämnas osv det kan vara en stor anledning som de inte kan säga rätt ut.

Ja, det är absolut det som är anledningen, men MAGA-rörelsen har pratat om Trump som personen som skulle exponera deep state oavsett vad.
Citera
2025-06-19, 20:12
Avstängd
Muskback-forums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Ja, det är absolut det som är anledningen, men MAGA-rörelsen har pratat om Trump som personen som skulle exponera deep state oavsett vad.
trump kanske tänker på sina barnbarn, vem vet vad deep state kan göra för drastiskt, icensätta olyckor tex.
var inte otålig det är ett långsiktigt arbete skulle jag tippa på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in