Citat:
Jag orkar inte lyssna på fler avsnitt för den ena som pratar har ett talfel som gör att det blir svårt att lyssna.
Han kan inte hjälpa det såklart men för mig blir det ett problem.
I slutet på avsnittet säger dom att den världsvana och välklädda bulvanen besöker SS ofta och den gaggiga tanten fick en känsla att nu kommer det hända SS något.
Tror ni att det kan vara en efterkonstruktion eller var det kvinnlig intuition.
Är det på sådana uttalanden som gör att GG tror och hänvisar till pålitliga vittnen.
Nu till frågan.
Sa man att den välklädda och världsvana bulvanen dök upp där på dagtid efter att SS hade försvunnit.
Om jag hörde rätt och att så var fallet så känns det märkligt att först mörda någon , stycka kroppen och dumpa den på tippen I Ethelhem och dessutom ta med SS gamla overall och kasta den för att sen dyka upp hos Mordoffret efter mordet så att som det nu blev att grannarna såg honom.
Kan någon hjälpa mig med den detaljen.
Sen kan jag konstatera att efter att ha lyssnat på ett avsnitt så stärks mina teorier av vem som är inblandad och att Bulvanen blir mer en som på sin höjd kan ha spelat 2 eller 3e fiol.
Det fanns en Rolf som var fd arbetsgivare åt han med talfel.
Är det därför man avskriver honom så lättvindigt för han var intresserad av marken och drog inte alltid jämt med SS.
Den gubben klarade sig undan för att han har en personlig relation till GG.
Känns halvt oseriöst och även där stärker det min uppfattning om dessa herrar.
Han kan inte hjälpa det såklart men för mig blir det ett problem.
I slutet på avsnittet säger dom att den världsvana och välklädda bulvanen besöker SS ofta och den gaggiga tanten fick en känsla att nu kommer det hända SS något.
Tror ni att det kan vara en efterkonstruktion eller var det kvinnlig intuition.
Är det på sådana uttalanden som gör att GG tror och hänvisar till pålitliga vittnen.
Nu till frågan.
Sa man att den välklädda och världsvana bulvanen dök upp där på dagtid efter att SS hade försvunnit.
Om jag hörde rätt och att så var fallet så känns det märkligt att först mörda någon , stycka kroppen och dumpa den på tippen I Ethelhem och dessutom ta med SS gamla overall och kasta den för att sen dyka upp hos Mordoffret efter mordet så att som det nu blev att grannarna såg honom.
Kan någon hjälpa mig med den detaljen.
Sen kan jag konstatera att efter att ha lyssnat på ett avsnitt så stärks mina teorier av vem som är inblandad och att Bulvanen blir mer en som på sin höjd kan ha spelat 2 eller 3e fiol.
Det fanns en Rolf som var fd arbetsgivare åt han med talfel.
Är det därför man avskriver honom så lättvindigt för han var intresserad av marken och drog inte alltid jämt med SS.
Den gubben klarade sig undan för att han har en personlig relation till GG.
Känns halvt oseriöst och även där stärker det min uppfattning om dessa herrar.
Lägg bara av.
Ingen av dem har något talfel.