2022-09-11, 16:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag är förstås inte det minsta förvånad över att du inte godtar FBIs officiellt framlagda bevis
Jag litar inte på "framlagda bevis" om de saknar dokumenterat säkerställd spårbarhetskedja och det i synnerhet om det är just FBI som har 'lagt fram' bevisen i fråga.

Du litar fromt på FBI?

Citat:
- men det jag frågade är alltså om du på allvar menar att namnet på fotografen skulle kunna få dig att ändra åsikt här - och även varför du ens frågar om namnet inte skulle kunna få dig att ändra åsikt?
Och jag kan bara upprepa att fotografens identitet är EN av de länkar som ska vara säkerställd i en säkerställd sårbarhetskedja.

Det finns naturligtvis fler länkar, där bevisvärdet sår i direkt proportion till hur säkerställda dessa är.

Citat:
Jag är av den bestämda uppfattningen att inget namn i hela världen skulle kunna få dig att ändra åsikt och att du på ditt sedvanliga manér bara ifrågasätter allt du kan komma på..
Pladder. Att ett bevis helt saknar bevisvärde om det saknas en säkerställd sårbarhet/chain of custody/proveniens = beviset är äkta vara, är helt grundläggande för västerländsk juridik och rättssäkerhet och ingenting som jag har hittat på.

Om du menar att du har bevis för något du vill göra gällande så vill jag se att ditt 'bevis' verkligen är det bevis du hävdar att det är.

Citat:
Vilka ”vi”? Jag har inte påstått någonting alls om den saken.
Och just här har du ingen länk alls, menar du?

Citat:
Angående den svarta lådan i shanksville kan jag inte se någon sådan anledning. Om 9/11 var - som du tycks tro - en iscensatt förevändning för att bomba skiten ur arabvärlden så hade det räckt mer än väl med WTC-dåden. Att ljuga om ett flygplan som kraschat på ett fält vore fullständigt meningslös utfyllnad…
Inte om 'planet' var ett helt annat än det som ansvariga utredare hävdar att det var, nej.

Citat:
Så ditt tidigare påstående var fel?
Vilket "tidigare påstående"?

Ah, dags för gymnasiesemantikern per excellence att visa upp sina konster igen?

Kan vi inte slippa det den här gången, snälla?
Citera
2022-09-11, 16:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag litar inte på "framlagda bevis" om de saknar dokumenterat säkerställd spårbarhetskedja och det i synnerhet om det är just FBI som har 'lagt fram' bevisen i fråga.
Men dåså, då är det ju helt meningslöst att du efterfrågar fotograf eftersom det är ett officiellt FBI-fotografi - vilket förstås är helt naturligt eftersom det var en massa folk från fbi på plats..
tyvärr har jag ingen uppgift om att någon i trutherrörelsen skulle ha befunnit sig på plats och också fotograferat bråten (gissningsvis eftersom de inte hade gått med i trutherrörelsen då…)..

Citat:
Pladder. Att ett bevis helt saknar bevisvärde om det saknas en säkerställd sårbarhet/chain of custody/proveniens = beviset är äkta vara, är helt grundläggande för västerländsk juridik och rättssäkerhet och ingenting som jag har hittat på.
Fast du är ibte västerländsk juridik och rättssäkerhet och är därför inte i en sits att kräva en sådan beviskedja från FBI. Men även om du hade varit i en sådan position så hade du ju inte godtagit beviskedjan om du inte fått fullständiga bevis för att ingen kan ha planterat vrak- och likdelarna på platsen sekunderna efter kraschen - så en chain of custody som tillfredsställer dina önskemål är ju en fullständig omöjlighet - och absolut inget som krävs i rättssammanhang eftersom man där även väger in rimlighet vilket du aldrig vetat göra.
Ä

Citat:
Och just här har du ingen länk alls, menar du?
Jag har inte påstått någonting alls om den saken.

Citat:
Inte om 'planet' var ett helt annat än det som ansvariga utredare hävdar att det var, nej.
Jo det vore förstås fullständigt tillräckligt med WTC oavsett vilket plan som kraschade på det öde fältet.

Vilket "tidigare påstående"?

Ah, dags för gymnasiesemantikern per excellence att visa upp sina konster igen?

Kan vi inte slippa det den här gången, snälla?[/quote]

Det här påståendet från dig; Igen. Det är hyfsat svårt att bevisa något till 100% om alla bevisen är förstörda.
Citera
2022-09-11, 16:55
Medlem
onopono hade inte nåt att invända ang chain of custody ang de prover Niels Harrit skränade om….

(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

Så tydligen är chain of custody bara viktig för onopono när det handlar om material som passar honom, annars är det tydligen inget att bry sig i om det handlar om saker som passar hans fanatiska tro…
Citera
2022-09-12, 15:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
onopono hade inte nåt att invända ang chain of custody ang de prover Niels Harrit skränade om….

Så tydligen är chain of custody bara viktig för onopono när det handlar om material som passar honom, annars är det tydligen inget att bry sig i om det handlar om saker som passar hans fanatiska tro…
Det finns ingenting i de två inlägg av mig som du länkar till som ens med den vildaste fantasi går att tolka på det sätt du gör här.

Ta av dig hatten och skärp dig.
Citera
2022-09-12, 16:30
Avstängd
Citat:
Men dåså, då är det ju helt meningslöst att du efterfrågar fotograf eftersom det är ett officiellt FBI-fotografi - vilket förstås är helt naturligt eftersom det var en massa folk från fbi på plats..
Fotografens identitet är endast EN länk i en säkerställd spårbarhetskedja. Det är först när samtliga föregivna länkar dokumenteras och publiceras som det överhuvudtaget blir möjligt för en undrande allmänhet att utvärdera bevisningen för att beviset i fråga är autentiskt.

Citat:
tyvärr har jag ingen uppgift om att någon i trutherrörelsen skulle ha befunnit sig på plats och också fotograferat bråten (gissningsvis eftersom de inte hade gått med i trutherrörelsen då…)
Däremot så visar du gång på gång din iver att göra vad du kan för att tramsa sönder varje spår av en vettig diskussion som syftar till att klargöra vad som gjordes respektive inte gjordes av ansvariga för att utreda vad som verkligen skedde 9/11.

DET, är sedan länge glasklart.

Grattis.

Citat:
Fast du är ibte västerländsk juridik och rättssäkerhet och är därför inte i en sits att kräva en sådan beviskedja från FBI.
Va?

Jag kräver av dig att du visar att de 'bevis' du läger upp i tråden faktiskt är de bevis du hävdar att de är.

På samma sätt som jag kräver av dig att du anger och citerar din källa om du hävdar att något är på ett visst sätt.

Vad av det här är det som du inte fattar?

Citat:
Men även om du hade varit i en sådan position
Jag ÄR in en "position" där jag ifrågasätter proveniensen/äktheten i ett fotografi som du länkar till som varandes bevis för att det verkligen var det plan som ansvariga utredare hävdar kraschade in i Pentagon, 9/11.

Skälet till det just här, är att du inte har presenterat en säkerställd dokumenterad chain of custody som gör det möjligt att följa bevisets färd från den föregivna fyndplatsen fram till den plats (var?) det har arkiverats och av vem det har arkiverats, när.

Att mitt krav ingalunda är överdrivet eller konstigt givet att det är både praxis, lagstiftat och common sense i västerländsk juridik sedan åtminstone ett sekel tillbaka.

Här står det dig givetvis helt fritt att svara precis som du vill (inom ramarna för forumets regelverk).

Citat:
så hade du ju inte godtagit beviskedjan om du inte fått fullständiga bevis för att ingen kan ha planterat vrak- och likdelarna på platsen sekunderna efter kraschen -
En dokumenterad chain of custody är grundförutsättningen för varje bedömning av eventuellt bevisvärde i varje 'bevis' som anförs, helt riktigt.

Om det därpå framkommer att det finns suspekta oegentligheter i den dokumenterade föregivna spårbarhetskedjan så står det givetvis var och en fritt att lägga fram bevis/argumentera för att denna har signifikanta brister eller rent av är helt eller delvis fabricerad.

Det återstår i så fall att se, men det förutsätter ju att det just finns en dokumenterad chain of custody att just, se.

Hade du någon sådan som vi kan, se?

Citat:
så en chain of custody som tillfredsställer dina önskemål är ju en fullständig omöjlighet - och absolut inget som krävs i rättssammanhang eftersom man där även väger in rimlighet vilket du aldrig vetat göra.
Ä
Det är bara att visa vad du har, om du har något.

Om inte?

Ridå.

Citat:
Jag har inte påstått någonting alls om den saken.
Har du någon länk alls här, som du vill visa oss?

Citat:
Jo det vore förstås fullständigt tillräckligt med WTC oavsett vilket plan som kraschade på det öde fältet.
Vi vet inte om det alls var något plan som bulls eye försvann rakt ner i en övergiven gammal gruva i Pennsylvania 9/11 och vi vet därför följaktligen inte heller vilket plan det i så fall var.

Här har du invändningar?

Citat:
Det här påståendet från dig; Igen. Det är hyfsat svårt att bevisa något till 100% om alla bevisen är förstörda.
Ok, jag omformulerar, trots att var och en med ett IQ över 43 vet precis vad som avses.
- Det är hyfsat svårt att bevisa något till 100% om [i princip] alla bevisen är förstörda.
Och att de små promillen av bevisning som eventuellt fortfarande finns kvar, inte är tillgängliga för oberoende studier i syfte att ta reda på hur byggnaderna faktiskt kollapsade som de gjorde.

Bättre så?
Citera
2022-09-13, 08:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fotografens identitet är endast EN länk i en säkerställd spårbarhetskedja. Det är först när samtliga föregivna länkar dokumenteras och publiceras som det överhuvudtaget blir möjligt för en undrande allmänhet att utvärdera bevisningen för att beviset i fråga är autentiskt.

Däremot så visar du gång på gång din iver att göra vad du kan för att tramsa sönder varje spår av en vettig diskussion som syftar till att klargöra vad som gjordes respektive inte gjordes av ansvariga för att utreda vad som verkligen skedde 9/11.

DET, är sedan länge glasklart.

Grattis.

Va?

Jag kräver av dig att du visar att de 'bevis' du läger upp i tråden faktiskt är de bevis du hävdar att de är.

På samma sätt som jag kräver av dig att du anger och citerar din källa om du hävdar att något är på ett visst sätt.

Vad av det här är det som du inte fattar?

Jag ÄR in en "position" där jag ifrågasätter proveniensen/äktheten i ett fotografi som du länkar till som varandes bevis för att det verkligen var det plan som ansvariga utredare hävdar kraschade in i Pentagon, 9/11.

Skälet till det just här, är att du inte har presenterat en säkerställd dokumenterad chain of custody som gör det möjligt att följa bevisets färd från den föregivna fyndplatsen fram till den plats (var?) det har arkiverats och av vem det har arkiverats, när.

Att mitt krav ingalunda är överdrivet eller konstigt givet att det är både praxis, lagstiftat och common sense i västerländsk juridik sedan åtminstone ett sekel tillbaka.

Här står det dig givetvis helt fritt att svara precis som du vill (inom ramarna för forumets regelverk).

En dokumenterad chain of custody är grundförutsättningen för varje bedömning av eventuellt bevisvärde i varje 'bevis' som anförs, helt riktigt.

Om det därpå framkommer att det finns suspekta oegentligheter i den dokumenterade föregivna spårbarhetskedjan så står det givetvis var och en fritt att lägga fram bevis/argumentera för att denna har signifikanta brister eller rent av är helt eller delvis fabricerad.

Det återstår i så fall att se, men det förutsätter ju att det just finns en dokumenterad chain of custody att just, se.

Hade du någon sådan som vi kan, se?

Det är bara att visa vad du har, om du har något.

Om inte?

Ridå.

Har du någon länk alls här, som du vill visa oss?

Vi vet inte om det alls var något plan som bulls eye försvann rakt ner i en övergiven gammal gruva i Pennsylvania 9/11 och vi vet därför följaktligen inte heller vilket plan det i så fall var.

Här har du invändningar?

Ok, jag omformulerar, trots att var och en med ett IQ över 43 vet precis vad som avses.
- Det är hyfsat svårt att bevisa något till 100% om [i princip] alla bevisen är förstörda.
Och att de små promillen av bevisning som eventuellt fortfarande finns kvar, inte är tillgängliga för oberoende studier i syfte att ta reda på hur byggnaderna faktiskt kollapsade som de gjorde.

Bättre så?

Struntprat - även om du fick en fullständig chain of custody med upphittare, fotograf, chaufförer, mörkrumstekniker, arkivarier, utredare osv för varenda minut från gräsmattan till när fbi släppte bilderna 16 år senare skulle du ju bara hävda att någon kan ha planterat delen på gräsmattan innan fotografen hann fram. Det är bara ett av argumenten du använder för att slippa erkänna att du haft fel.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2022-09-13 kl. 08:34.
Citera
2022-09-13, 16:11
Avstängd
Citat:
Struntprat - även om du fick en fullständig chain of custody med upphittare, fotograf, chaufförer, mörkrumstekniker, arkivarier, utredare osv för varenda minut från gräsmattan till när fbi släppte bilderna 16 år senare skulle du ju bara hävda att någon kan ha planterat delen på gräsmattan innan fotografen hann fram. Det är bara ett av argumenten du använder för att slippa erkänna att du haft fel.
Skitprat.

Att ett föregivet 'bevis' måste ha en dokumenterad chain of custody är både lagstiftat och sunt förnuft i den västerländska kontexten.

Så här skiver t.ex. NIST:
A process that tracks the movement of evidence through its collection, safeguarding, and analysis lifecycle by documenting each person who handled the evidence, the date/time it was collected or transferred, and the purpose for any transfer

https://nvlpubs.nist.gov/nistpubs/SpecialPublications/NIST.SP.800-101r1.pdf
Just här är ditt NIST ute och cyklar, menar du?

Självklart.
1. Finns det någon officiell dokumenterad och undertecknad chain of custody där varje länk i handhavandet av föremålet i fråga klart och tydligt anges?
i) Om nej, ridå.

ii) Om ja, ....
2. ...stämmer informationen i varje angiven länk med vad som verkligen har skett, eller finns det brister härvidlag?
i) Om nej, ridå.

ii) Om ja, toppen.
Har du själv något hum om varför en dokumenterad chain of custody i en rättslig process alltid minutiöst måste redogöras för, om 'beviset' i fråga ska kvalificera som varandes just, bevis?

Idé?

Jag kommer att i JFK-tråden redogöra för den officiella chain of custody hos CE#399, den 'magiska kulan' som enligt FBI och WC hittades på guvernör Connallys bår i Parkland Memorial, och som ska ha träffat JFK i ryggen, passerat ut från strupen, träffat Connally i ryggen intill höger armhåla, träffat ett revben och splittrat det, passerat ut från bröstkorgen, träffat höger handled och splittrat handledsbenet, träffat vänster lår, varpå den kom ut igen och hamnade på den bår som Connally transporterades på från limon in till operationssalen i Parkland.

Och endast blev aningen tilltryckt i den bakre delen (jacket längst upp är ett prov taget av FBI).

"Magisk", var ordet: https://history-matters.com/essays/frameup/EvenMoreMagical/images/Slide1_thumb.GIF

Här upprättade FBI på uppmaning av Warrenkommisionen en dokumenterad chain of custody som sig bör, men som vid en närmare granskning visar sig var en fabricering från början till slut.

Jag länkar till mitt inlägg JFK-tråden i den här tråden när jag har postat det, med den minimala förhoppningen att du därefter äntligen ska fatta varför chain of custody är helt avgörande för huruvida ett bevis ska kunna accepteras som varandes just, ett bevis.

Återkommer.
Citera
2022-09-13, 16:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Skitprat.

Att ett föregivet 'bevis' måste ha en dokumenterad chain of custody är både lagstiftat och sunt förnuft i den västerländska kontexten.

Så här skiver t.ex. NIST:
A process that tracks the movement of evidence through its collection, safeguarding, and analysis lifecycle by documenting each person who handled the evidence, the date/time it was collected or transferred, and the purpose for any transfer

https://nvlpubs.nist.gov/nistpubs/SpecialPublications/NIST.SP.800-101r1.pdf
Just här är ditt NIST ute och cyklar, menar du?

Självklart.
1. Finns det någon officiell dokumenterad och undertecknad chain of custody där varje länk i handhavandet av föremålet i fråga klart och tydligt anges?
i) Om nej, ridå.

ii) Om ja, ....
2. ...stämmer informationen i varje angiven länk med vad som verkligen har skett, eller finns det brister härvidlag?
i) Om nej, ridå.

ii) Om ja, toppen.
Har du själv något hum om varför en dokumenterad chain of custody i en rättslig process alltid minutiöst måste redogöras för, om 'beviset' i fråga ska kvalificera som varandes just, bevis?

Idé?

Jag kommer att i JFK-tråden redogöra för den officiella chain of custody hos CE#399, den 'magiska kulan' som enligt FBI och WC hittades på guvernör Connallys bår i Parkland Memorial, och som ska ha träffat JFK i ryggen, passerat ut från strupen, träffat Connally i ryggen intill höger armhåla, träffat ett revben och splittrat det, passerat ut från bröstkorgen, träffat höger handled och splittrat handledsbenet, träffat vänster lår, varpå den kom ut igen och hamnade på den bår som Connally transporterades på från limon in till operationssalen i Parkland.

Och endast blev aningen tilltryckt i den bakre delen (jacket längst upp är ett prov taget av FBI).

"Magisk", var ordet: https://history-matters.com/essays/frameup/EvenMoreMagical/images/Slide1_thumb.GIF

Här upprättade FBI på uppmaning av Warrenkommisionen en dokumenterad chain of custody som sig bör, men som vid en närmare granskning visar sig var en fabricering från början till slut.

Jag länkar till mitt inlägg JFK-tråden i den här tråden när jag har postat det, med den minimala förhoppningen att du därefter äntligen ska fatta varför chain of custody är helt avgörande för huruvida ett bevis ska kunna accepteras som varandes just, ett bevis.

Återkommer.

Nej det är verkligen inte skitprat - det är ett systematiskt beteende du lagt dig till med: att så fort det blir lite knepigt så går du in och "kräver" en obruten fullständigt dokumenterad chain of custody.

Av de 222 inlägg i konspirationsforumet som nämner chain of custody sedan du blev medlem har 200 inlägg skrivits av dig eller varit svar till dig. Flera av de övriga 22 inläggen har handlat om dig...

Det är systematiskt tramsande och avledande från vanlig diskussion.
Och när du inte kan ta upp chain of custody ifrågasätter du autenticiteten genom att hävda att det kan handla om förfalskningar och mutor - som t.ex. rörande Hani Hanjours dokumenterade flyglicenser – allt för att kunna fortsätta tramsa och slippa erkänna att du återigen haft fel.

Ett litet exempel på ditt beteende i tråden:
Citat:
...
vi. Det finns fotografier på bl.a. svårt tillknycklade motorer, vilka utan att identifieras begravdes i landfills på Staten Island/New Jersey.
Citat:
Och där föll årets tramsigaste teori igen på din rena okunskap. Motorerna finns utställda för allmänheten att se. Så, nej, de grävdes inte ner på en soptipp.. Och var du tagit lögnen att de inte skulle ha identifierats det kan bara du själv svara på - du som brukar påstå att du minsann aldrig ljuger...

On display: Artefacts from the September 11 attacks, including pieces of the engines and landing gear of United Airlines Flight 175, which hit the South Tower of the World Trade Center, are at the museum
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2032454/The-mobile-phones-kept-ringing--picked-Haunting-9-11-artefacts-FBI-terror-trials-public-show.html

Och som på beställning kommer din förväntade reaktion när du motbevisats:

Citat:
Var finns säkerställd chain of custody?

Sanslöst..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2022-09-13 kl. 17:14.
Citera
2022-09-13, 17:26
Medlem
Citat:
Nej det är verkligen inte skitprat - det är ett systematiskt beteende du lagt dig till med: att så fort det blir lite knepigt så går du in och "kräver" en obruten fullständigt dokumenterad chain of custody.

Av de 222 inlägg i konspirationsforumet som nämner chain of custody sedan du blev medlem har 200 inlägg skrivits av dig eller varit svar till dig. Flera av de övriga 22 inläggen har handlat om dig...

Och när du inte kan ta upp chain of custody ifrågasätter du autenticiteten genom att hävda att det kan handla om förfalskningar och mutor - som t.ex. rörande Hani Hanjours dokumenterade flyglicenser – allt för att kunna fortsätta tramsa och slippa erkänna att du återigen haft fel.

Sanslöst..

Ja det är sanslöst och klassiskt onoponobeteende, tramsa ihjäl…..

Som du säkert såg så tog jag upp ämnet om ”chain of….” för några inlägg sedan, för jag minns hur onopono fullständigt sket i hur ”bevismaterialet” hanterats etc etc när Harrit och gänget påstod att de minsann hittat skumma ämnen/lämningar i damm från rasen. Då ville onopono inte höra ett ord om ”chain of custody” och svalde Harrits o co’s påståenden med hull o hår och ignorerade alla seriösa fakta som visade att de hade jäklig blöta fötter Harrit och gänget…

Men nu när det handlar om sådant som styrker/bevisar den officiella förklaringen ja då jävlar är CoC på blodigt allvar för onopono…..
Citera
2022-09-13, 17:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Som du säkert såg så tog jag upp ämnet om ”chain of….” för några inlägg sedan, för jag minns hur onopono fullständigt sket i hur ”bevismaterialet” hanterats etc etc när Harrit och gänget påstod att de minsann hittat skumma ämnen/lämningar i damm från rasen. Då ville onopono inte höra ett ord om ”chain of custody” och svalde Harrits o co’s påståenden med hull o hår och ignorerade alla seriösa fakta som visade att de hade jäklig blöta fötter Harrit och gänget…

Men nu när det handlar om sådant som styrker/bevisar den officiella förklaringen ja då jävlar är CoC på blodigt allvar för onopono…..

Ja det är onekligen parodiskt att onopono inte har några problem med den saknade spårbarheten (chain of custody) på Harrits färgflagor samtidigt som han kräver att NIST ska analysera dessa färgflagor.

Man kan ju föreställa sig det mentala haveriet som skulle uppstå om Harrit faktiskt släppte ifrån sig en färgflaga till NIST och de kom fram till att det är just grundfärg - vad skulle onopono göra då, kräva Nist på Harrits avsaknade Chain of custody??
Citera
2022-09-13, 18:59
Avstängd
Citat:

Här ljuger du så löven vissnar igen, "Dr" Tinnitus:

Igen:
Citat:
Det finns ingenting i de två inlägg av mig som du länkar till som ens med den vildaste fantasi går att tolka på det sätt du gör här.

Ta av dig hatten och skärp dig.
Du ger dig inte?
Citera
2022-09-13, 19:36
Avstängd
Citat:
Vad då "lagt dig till med"?

Jag kräver att du redovisar ditt underlag och källhänvisar när du påstår något. Citera. Hänvisa och/eller länka till din källa.

På samma sätt så kräver jag att du redovisar underlaget för de 'bevis' du påstår finns för än det en, än det andra.

Dvs, om du hävdar att ett fotografi på en metallbit bevisar att American Airlines Flight 77 krashade in i Pentagon, så kräver jag av dig att du också visar att fotografiet i fråga är äkta vara.

Det gör du till att börja med genom att visa/hänvisa till fotografiets dokumenterade chain of custody. Först då går det att kontrollera om fotografiet utgör det bevis du hävdar att det är.

Mitt syfte med nuvarande diskussion är att visa att det inte finns några juridiskt godtagbara bevis för att attackerna skedde på det sätt som ansvariga vill göra gällande.

Citat:
I helvete heller. Det är tvärtom exempel på när du och dina medlöpare av någon underlig anledning lever i vanföreställningen att ett bevis är ett bevis bara för att du/ni så gärna vill att det ska vara ett bevis.

Citat:
Och när du inte kan ta upp chain of custody ifrågasätter du autenticiteten genom att hävda att det kan handla om förfalskningar och mutor
Igen:
1. Finns det någon publicerad officiell dokumenterad spårbarhetskedja som går att kontrollera?

2. Finns det vid denna kontroll uppgifter som är inbördes motstridiga, strider mot andra uppgifter, bristfälliga eller visar tecken på att vara fabricerade?
Dvs, det blir helt omöjligt att kontrollera "2" om det inte ens finns någon "1" att kontrollera.

Här ska vi gå på blind from tro, menar Du?

Citat:
- som t.ex. rörande Hani Hanjours dokumenterade flyglicenser – allt för att kunna fortsätta tramsa och slippa erkänna att du återigen haft fel.
Tror du på det här själv?

Om samtlig inblandad berörd expertis hävdar att HH inte ens kunde flyga ett litet Cessna på egen hand så ja, då blir HH's "dokumenterade flyglicenser" fullständigt obegripliga, om de nu är äkta vara.

Dvs, det är ohyggligt mycket enklare att fabricera en "flyglicens" än att för en expert visa att man faktiskt kan flyga trots att man inte kan.

Citat:

Sanslöst..
Sluta upp med ditt fjant nu din fjant!

Varför krävs det en dokumenterad chain of custody för bevismaterial som används i ett brottsmål, tror du?

Har du någon intressant idé här?

Inte?

Skriv till ditt NIST och fråga.

Jag väntar här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här