2022-09-08, 12:18
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Jag vet att jag i min tidigare enfald höjt flugsvamp4 till skyarna, medan jag ignorant och föraktfullt fullständigt pissat på både monero som betalningsmetod och archetyp, dess skapare och användare.

Har dock under den senaste tiden, för första gången ska tilläggas, blivit regelrätt blåst av säljare på fs4, flera gånger. Arroganta jävla as är de i dispyterna också!

Därför vill jag faktiskt be om ursäkt för mitt tidigare så okritiska hyllande och samtidigt höja ett varningens finger inför denna kroknästa ockersajt. Jag antar att man inte får droppa namn på säljare i tråden, men pm:a mig om ni undrar vilka som är ena rika svin!

Fuck fs4 med andra ord. Finns säljare där som är legit, men många är skumma. För att inte tala om "supporten", insättningar som bara försvinner puts väck! Nä, något är ruttet kungariket darkweb. Tag er akt, uttråkade partyknarkare eller regelrätta narkomaner. Skänk inte de få slantar ni har till dessa svin.

Ha det gött!
Citera
2022-09-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Jag vet att jag i min tidigare enfald höjt flugsvamp4 till skyarna, medan jag ignorant och föraktfullt fullständigt pissat på både monero som betalningsmetod och archetyp, dess skapare och användare.

Har dock under den senaste tiden, för första gången ska tilläggas, blivit regelrätt blåst av säljare på fs4, flera gånger. Arroganta jävla as är de i dispyterna också!

Därför vill jag faktiskt be om ursäkt för mitt tidigare så okritiska hyllande och samtidigt höja ett varningens finger inför denna kroknästa ockersajt. Jag antar att man inte får droppa namn på säljare i tråden, men pm:a mig om ni undrar vilka som är ena rika svin!

Fuck fs4 med andra ord. Finns säljare där som är legit, men många är skumma. För att inte tala om "supporten", insättningar som bara försvinner puts väck! Nä, något är ruttet kungariket darkweb. Tag er akt, uttråkade partyknarkare eller regelrätta narkomaner. Skänk inte de få slantar ni har till dessa svin.

Ha det gött!

Finns ingen anledning att använda fs4, dem säljarna som är gröna där finns på Archetyp med.
Citera
2022-09-08, 13:15
Medlem
Någon Anna som har problem med att komma in på archetype senaste dagarna? Byter ut bokstäverna märkta med ### osv. Men alla länkarna är döda....
Citera
2022-09-08, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Någon Anna som har problem med att komma in på archetype senaste dagarna? Byter ut bokstäverna märkta med ### osv. Men alla länkarna är döda....

Funkar för mig.
Citera
2022-09-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Verkar som archetyp är offline för närvarande..

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FishCat
Funkar för mig.

Kan ta lite tid, om man nu inte har sparat fungerande länkar. Men ja det går, men en jäkla massa länkar som inte funkar.
Citera
2022-09-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Kan ta lite tid, om man nu inte har sparat fungerande länkar. Men ja det går, men en jäkla massa länkar som inte funkar.

Menar du att du laddar om sida för att få en ny länk tills det fungerar?
Hur många gånger var du tvungen att göra så för att få det att fungera?
Citera
2022-09-08, 21:55
Medlem
Citat:
Menar du att du laddar om sida för att få en ny länk tills det fungerar?
Hur många gånger var du tvungen att göra så för att få det att fungera?

Fick köra en del gånger. Kommer med en länk här nu snart som ska funka!

Denna ska funka, kom in på den nyss:
First: pt6
Last: zqd

Om du laddar om sidan bör den dyka upp tillslut!

Men redan sparade länkar jag har funkar inte nu, men den ovan här funkade nyss iallafall!
Senast redigerad av getupnow 2022-09-08 kl. 22:13.
Citera
2022-09-09, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Fick köra en del gånger. Kommer med en länk här nu snart som ska funka!

Denna ska funka, kom in på den nyss:
First: pt6
Last: zqd

Om du laddar om sidan bör den dyka upp tillslut!

Men redan sparade länkar jag har funkar inte nu, men den ovan här funkade nyss iallafall!

Tack! Får helt enkelt fortsätta försöka då det verkar fungera!
Citera
2022-09-09, 17:54
Medlem
Satte in 25k idag på FS4 men pengarna har fortfarande inte kommit in, och det har gått 5 timmar nu , va fan är det som händer? Har någon haft liknande problem idag eller senaste dagarna på samma sätt?

Man ska ju inte bli riskerade för phising när man loggar in via den där clearnet länken där man skriver in flugsvamp.wtf så står det alla fall på sidan, borde inte allt vara lugnt då?

Detta är första gången det händer har aldrig varit problem förut.

Har skrivit till supporten men dom har inte svarat.'

Nån som vet vad man kan göra åt saken?
Citera
2022-09-09, 18:53
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogadiram
Satte in 25k idag på FS4 men pengarna har fortfarande inte kommit in, och det har gått 5 timmar nu , va fan är det som händer? Har någon haft liknande problem idag eller senaste dagarna på samma sätt?

Man ska ju inte bli riskerade för phising när man loggar in via den där clearnet länken där man skriver in flugsvamp.wtf så står det alla fall på sidan, borde inte allt vara lugnt då?

Hade aldrig vågat sätta in 25k på den sidan
Citera
2022-09-09, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogadiram

25K på FS4? Med all negativt som folk skrivit om det... du måste skämta
Citera
2022-09-09, 19:09
Medlem
wes420s avatar
Citat:
ja.. sen I förrgår har jag ej kunnat komma in.
testat alla länkar jag fått upp.
inga sparade fungerar heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in