2022-08-27, 11:09
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Du kan väl bara snorta det om det är första gången.
Röka det är förbannat mycket krångel och IV kommer direkt förstöra ditt liv så fort du satt sprutan i armen. Sett så mycket bevis på detta av de känner som kör IV.
Ingen slutar någonsin då.

Själv har jag tagit heroin kanske runt 150 ggr och blev aldrig beroende av det
men jag köpte bara mellan 0.5-1g och snorta till det tog slut sen vänta jag kanske 1-3 månader innan nästa gång.
Visst kanske man inte få någon kick men den kicken är knappast värd att förstöra resten av livet på.

Det jävliga med just heroin är att så fort det går ut börjar man må dåligt men då ska man se till inte ha mer hemma för då kommer man aldrig kunna sluta.
Efter mitt tog slut väntade jag 12 timmar ca sedan gick tillbaka till suben igen.

2 år höll jag på med det, visst bjuder någon kan jag ta lite men mestadels har jag sub i kroppen ändå så det har väl hindrat att fastnat ännu djupare. Har gått på sub i 14-15 års tid regelbundet och har inga problem med att kontrollera livet pga det.

Lyckats både plugga och jobba under de åren så man vänjer sig.
Tyvärr är ATn mycket värre än horse då den är så extremt långdragen. Man kan må dåligt i månader...
Därför måste jag planera att tända av helt från sub då jag kommer va dålig minst 1-2 veckor.
Tände av en gång om året ungefär innan. Lyrica är enda som hjälper mot opiat AT men se till att fastna på det med.
Efter H mådde jag skit 2-3 dagar typ ungefär lika länge som jag använde.
Brukade ta ca 2-4 linor om dagen kanske då ruset är förbannat kort och går ur efter 4 timmar till skillnad från subens 12+

Hur är effekten av att snorta? Blir den också bra? Har 1g
Citera
2022-08-27, 13:04
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Har du aldrig provat H så kan du absolut snorta!
Citera
2022-08-27, 22:53
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:

Ja, likadant som rökning men kommer smygande , efter 1 timma ca.
-sedan kan man fylla på när det dalar. Det har en väldigt speciell smak som aldrig går att ta miste på samt att det luktar speciellt bra.

Ruset vid rökning och speciellt inte IV verkar länge.
Hellre ingen kick och fler timmar bänghet
Citera
2022-08-27, 22:57
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Hur gör man ? Har köpt lite heroin det är brunt ,ska jag typ lägga det på en sked och elda ?eller ska jag ha på lite vatten med?Ska göra IV

Såhär enkelt kan du göra för dej.

1.Häll ut en halv 0.1a kanske ca 40-50 mg
2.Snorta en lina.
3.Vänta 30-60 min.

Må skönt en stund sedan brukar man återdosera.
Tar man det IV så får man räkna med att resten av livet blir total misär.
Man skulle troligen dö innan 30.

Medellivslängden var tydligen 33 år.
Det nästan bara folk som kör IV som dör av heroin. I sverige har vi inte så rent heroin så det kan behövas mer ibland fast då man aldrig kan va säker så är bästa att vänta och se hur man känner sig efter en lina... (det slår INTE på 2-3 min som vissa verkar tro)

Snarare 45-60min
Senast redigerad av Bullsquid 2022-08-27 kl. 23:00.
Citera
2022-08-27, 23:04
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligehelge
Så en IV, en SubQ och en IM? Spelar det roll hur fördelningen av mängden görs i de olika områdena?

Varför inte sätta allt IV? Är inte det det säkraste sättet att få i sig det fort?

Fort kanske men det farligaste med.
Väntar hellre en halvtimme istället för att riskera att dö.
Oerhört många tar för mycket och då är det ofta kört.
Citera
2022-08-28, 02:55
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
1-1,5ml vatten och några korn askorbinsyra/citronsyra, så lite som möjligt men ta lite till tills det löst sig bra när du eldar och rör om lite. vissa saker kan förbli olösta och filtreras sen ut. Elda inte så det stormkokar utan ha lite fingertoppskänsla där.

Varför just de?
Citera
2022-08-28, 08:17
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Varför just de?
För att det är billiga syror de flesta har hemma, du kan väl göra andra ämnen om du vill men. Du måste ha någon form av syra för att det ska lösa sig i vattnet
Citera
2022-08-28, 09:47
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
För att det är billiga syror de flesta har hemma, du kan väl göra andra ämnen om du vill men. Du måste ha någon form av syra för att det ska lösa sig i vattnet

Citronjuice från sån där liten gul flaska borde alltså funka?
Citera
2022-08-28, 10:12
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ja det funkar, men ha i så lite som möjligt för du vill inte ha in för mycket sånt i venerna då det är väldigt elakt mot dem.
Citera
2022-08-28, 12:46
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:

ja det funkar, men det svider utav helvete!! jag har gjort det. bättre att du fixar antingen askorbinsyra eller citronsyra. det finns där du köper kryddor på ica. är mycket bättre!
Citera
2022-08-28, 14:52
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
ja det funkar, men det svider utav helvete!! jag har gjort det. bättre att du fixar antingen askorbinsyra eller citronsyra. det finns där du köper kryddor på ica. är mycket bättre!

Okej,tack för svar.
Citera
2022-08-29, 02:00
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Okej,tack för svar.

Är det första gången så snorta bara istället för att känna av ruset så man blir bekant med det.
Ta en lina stor som en tändsticka och fyll sedan på efter behov. Efter ca 40 bör man känna nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in