Citat:
Ursprungligen postat av
CubanLinks
Finns det fortfarande gott om brunt nr 3 heroin från Afghanistan? Det skulle ju tagit slut redan i somras enligt narkotikapolisen från Stockholm (kommer inte ihåg hans namn), men som vanligt talar polisen ur röven...klart att dom sitter på ett jävla lager med tanke på vilken opium produktion dom hade innan talibanerna fuckade upp det, lär ju finnas nr 3 Heroin nått år till.
Hur är kvaliteten idag? Jag får ibland erbjudande men jag tycker det låter för billigt så jag undrar hur bankat det är nuförtiden?
Nu har jag inte personligen tagit h på många år då jag varit i laro senaste 5 åren. Men några vänner jag har hävdar att det fortfarande går att få tag på de vanliga horset med bra kvalitet som förmodligen är från Afghanistan eller något grannland.
Vet ej om något annat land i mellanöstern/asien börjat odla opium, Pakistan? Golden triangel i Asien finns väl kvar men där säger dom väl att det är de vita heroinet som produceras mest?
Som du säger gick ju många ut och sa att det vanliga heroinet i princip skulle försvinna helt från drogmarknaden. Personligen skulle jag tro att det är så mycket pengar inom opiumodlingen så att allt bara skulle läggas ned känns långsökt? Någon lär väl ta över likt kokainproduktionen, försvinner en kartell så poppar en ny upp lika fort.