2025-01-08, 20:05
Medlem
hobzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av depressed.world
Japp jag blandar kanske 60% heroin med 40% syra, funkar kanon för mig iallafall!

Ok, tack!
Citera
2025-01-09, 21:11
Medlem
TheNightTrippers avatar
Är heroin en färskvara? Alltså blir det sämre kvalitet om det inte ligger förpackat. Jag köper alltid 5 eller 10 g så det har alltid legat öppet på en foliebit i några dagar, jag har aldrig märkt av att det skulle bli sämre men blir de det?
Citera
2025-01-25, 05:27
Medlem
Finns det fortfarande gott om brunt nr 3 heroin från Afghanistan? Det skulle ju tagit slut redan i somras enligt narkotikapolisen från Stockholm (kommer inte ihåg hans namn), men som vanligt talar polisen ur röven...klart att dom sitter på ett jävla lager med tanke på vilken opium produktion dom hade innan talibanerna fuckade upp det, lär ju finnas nr 3 Heroin nått år till.

Hur är kvaliteten idag? Jag får ibland erbjudande men jag tycker det låter för billigt så jag undrar hur bankat det är nuförtiden?
Citera
2025-01-25, 07:30
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Finns det fortfarande gott om brunt nr 3 heroin från Afghanistan? Det skulle ju tagit slut redan i somras enligt narkotikapolisen från Stockholm (kommer inte ihåg hans namn), men som vanligt talar polisen ur röven...klart att dom sitter på ett jävla lager med tanke på vilken opium produktion dom hade innan talibanerna fuckade upp det, lär ju finnas nr 3 Heroin nått år till.

Hur är kvaliteten idag? Jag får ibland erbjudande men jag tycker det låter för billigt så jag undrar hur bankat det är nuförtiden?

Nu har jag inte personligen tagit h på många år då jag varit i laro senaste 5 åren. Men några vänner jag har hävdar att det fortfarande går att få tag på de vanliga horset med bra kvalitet som förmodligen är från Afghanistan eller något grannland.

Vet ej om något annat land i mellanöstern/asien börjat odla opium, Pakistan? Golden triangel i Asien finns väl kvar men där säger dom väl att det är de vita heroinet som produceras mest?

Som du säger gick ju många ut och sa att det vanliga heroinet i princip skulle försvinna helt från drogmarknaden. Personligen skulle jag tro att det är så mycket pengar inom opiumodlingen så att allt bara skulle läggas ned känns långsökt? Någon lär väl ta över likt kokainproduktionen, försvinner en kartell så poppar en ny upp lika fort.
Citera
2025-01-27, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Nu har jag inte personligen tagit h på många år då jag varit i laro senaste 5 åren. Men några vänner jag har hävdar att det fortfarande går att få tag på de vanliga horset med bra kvalitet som förmodligen är från Afghanistan eller något grannland.

Vet ej om något annat land i mellanöstern/asien börjat odla opium, Pakistan? Golden triangel i Asien finns väl kvar men där säger dom väl att det är de vita heroinet som produceras mest?

Som du säger gick ju många ut och sa att det vanliga heroinet i princip skulle försvinna helt från drogmarknaden. Personligen skulle jag tro att det är så mycket pengar inom opiumodlingen så att allt bara skulle läggas ned känns långsökt? Någon lär väl ta över likt kokainproduktionen, försvinner en kartell så poppar en ny upp lika fort.

Pakistan och Iran (grannländer till Afghanistan) har varit transit länder för det afghanska heroinet och opium, säger nån att det är pakistanskt eller iransk heroin så är det afghan heroin som ofta bankats ut i dessa länder och pressat till kg.

Ja man kan tycka att talibanerna är galna som försöker klara sig utan opiumet men dom klarar sig nog några år till utan med bidrag från USA och andra länder plus att dom tjänar stora pengar på att sälja vapnen som USA lämnade efter sig.

Jo dom har börjat producera mera nr 4 heroin i gyllene triangeln igen men jag tror inte det heroinet tar sig till Sverige på samma sätt som det gjorde förr men jag är osäker men har inte sett något smack/nr 4 heroin i Sverige på år men jag har inte heller så stor koll nuförtiden.
Citera
2025-02-07, 13:34
Medlem
Nu har det faktiskt varit torka i sthlm, ska bli intressant och se vad som skulle hända om det var en torka som höll i sig längre. Kommer det in fentanyl istället tro?
Citera
2025-02-08, 01:39
Medlem
hobzs avatar
Jaha ens första erfarenhet då…

Kände ingenting. Varken från nasalt till iv.
Citera
2025-02-08, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobz
Jaha ens första erfarenhet då…

Kände ingenting. Varken från nasalt till iv.

Om det var brunt H så tycker jag det funkar bæst att røka på folie!

Må væl.
Citera
2025-02-08, 16:37
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
Nu har det faktiskt varit torka i sthlm, ska bli intressant och se vad som skulle hända om det var en torka som höll i sig längre. Kommer det in fentanyl istället tro?
Torkan är över nu, det har kommit in igen, det brukar alltid vara torka i januari, kurirerna vill ha semester under jul och framåt.
Jag har haft så dåligt brunt dom sista veckorna, dyrt har det varit och smakat skit, glad att det ör över!
Citera
2025-02-14, 14:10
Medlem
depressed.worlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Torkan är över nu, det har kommit in igen, det brukar alltid vara torka i januari, kurirerna vill ha semester under jul och framåt.
Jag har haft så dåligt brunt dom sista veckorna, dyrt har det varit och smakat skit, glad att det ör över!

Samma här, haft värdelöst brunt sista tiden. Hade brun/vitt pakistanskt ett tak som det var ordentlig skjuts i.

Som du säger, nu börjar det komma mer produkter som är helt ok.
Citera
2025-02-14, 21:52
Medlem
Generalkosmoss avatar
I Skåne är de fullt och bra priser! 1500 för 5
Citera
2025-02-16, 14:05
Medlem
Lifestealers avatar
Min vän står på olanzapin och aripiprazole och undrar om det är någon fara att röka jonk på det. Några interaktioner?
Senast redigerad av Lifestealer 2025-02-16 kl. 14:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in