2022-07-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Mycket matnyttigt som jag ska tänka på, tack för utförligt inlägg!

Men en liten tanke om doseringen, inte låter det väl rimligt att jag som väger 105kg ska dra i mig över 400mg?
Jag kommer ju hamna på dårhus redan nästa dag om inte synapserna tänder upp som Tjernobyl och får mig att flamma bort i ett brinnande inferno.
Menade du kanske 0,4mg per kilo?
Hehe, ja som du kanske märker så briljerade jag inte direkt i matte i grundskolan. Har redigerat mitt inlägg nu, självklart ska det vara 0,4 mg/kg och inget annat (i och för sig så är det omöjligt att nå dödlig överdos när du röker DMT eftersom du försvinner långt, långt innan uppskattad dödlig dos som är långt över 1000 mg, men 400 mg hade nog varit fullt tillräckligt för att i princip självantända rent psykiskt )
Citera
2022-07-18, 19:01
Medlem
eenoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Under själva användandet bara eller även efteråt? Röker du DMT från samma källa?

Det är mitt egna hemmagjorda, har hänt förut också när jag köpt det, är rätt säker på att jag varit spänd när jag rökt då jag fått ont för när jag slappnar av så får jag inte ont.
Citera
2022-08-24, 13:32
Medlem
lucemuss avatar
Hallå damer och herrar, skall införsaffa ett halvt gram dimitri, problemet är att jag har noll och ingen aning hur man röker den.

Ska man bara köpa en vettig stormtändare och https://smoketower.com/black-leaf-glass-pipe-vaporizer-se.html eller skaffa en dabrig med vatten och annat?

Har aldrig rökt någon annat än cigaretter och cigarrer så tips och vägledning hade varit gött
Citera
2022-08-27, 00:56
Medlem
ville bara höra med er andra hur det funkar att importera blad idag? tänker båda starka/svaga.

har 2kg hos en polare i holland men är osäker på om han bara kan skicka skiten per post.

har fått lian per post flera ggr och det var oöppnat.
Citera
2022-08-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucemus
Hallå damer och herrar, skall införsaffa ett halvt gram dimitri, problemet är att jag har noll och ingen aning hur man röker den.

Ska man bara köpa en vettig stormtändare och https://smoketower.com/black-leaf-glass-pipe-vaporizer-se.html eller skaffa en dabrig med vatten och annat?

Har aldrig rökt någon annat än cigaretter och cigarrer så tips och vägledning hade varit gött

Kan inte rekommendera vape pennor tillräckligt. Har en Puffco Plus V2 som fungerat i vått och torrt (bokstavligen).
Har aldrig fått en break thru med den men jag har häller inte laddat den jätte mycket och det jag laddat den med har förångats fint.

Om du inte vill riskera att den är för liten kan du ju köpa en större vape direkt.

Är övertygad om att detta är framtiden för DMT då det är så komplicerat att röka
Citera
2022-08-29, 16:50
Medlem
lucemuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DICZ
Kan inte rekommendera vape pennor tillräckligt. Har en Puffco Plus V2 som fungerat i vått och torrt (bokstavligen).
Har aldrig fått en break thru med den men jag har häller inte laddat den jätte mycket och det jag laddat den med har förångats fint.

Om du inte vill riskera att den är för liten kan du ju köpa en större vape direkt.

Är övertygad om att detta är framtiden för DMT då det är så komplicerat att röka

Jag bestämde mig för:

https://magicvaporizers.se/xmax-starry

Den har rätt så bra temperaturkorrigering så man inte bränner DMT samt kommer med en liten metallgrej så man inte bränner in DMT i keramiska kammaren eller att det kommer in i vape:n, tror att den kommer bli bra, bara det att sketna UPS har fördröjt leveransen tack vare "oförutsedda problem" :P

Har 1g dmt och 250mg changa på väg så ser fram emot det iallafall!
Citera
2022-09-03, 17:17
Medlem
- Vad är det bästa sättet att inta DMT på? Vape eller något annat? Kan maskinen som länkas i inlägget ovan rekommenderas av fler?

- Är marknaden för DMT pålitligt rent generellt och kan man oftast lita på produkterna som säljs på t.ex. Flugsvamp? Jag testar alltid mina lappar när jag köper LSD. Finns motsvarande tester för DMT? Min erfarenhet efter många trippar är att det som säljs som LSD oftast är LSD och inte någon RC. Samma kanske gäller för DMT?

- Rekommenderas en trip sitter när man testar de högre doserna, kring 50 mg? När jag tagit LSD elller svamp har jag alltid gjort det ensam vilket aldrig varit ett problem för mig. Effekterna av DMT i sin rena form varar betydligt kortare tid så riskerna vid en dålig tripp känns betydligt mindre för mig som oinvigd

- Hur skulle ni beskriva skillnaden mellan LSD/svamp och DMT? LSD använde jag i främst behandlingssyfte för att sluta med antidepressiva läkemedel och bryta negativa tankebanor. LSD har gjort underverk för mitt mående och syn på livet. Har DMT samma potential för självutveckling enligt er?
Senast redigerad av Ckld 2022-09-03 kl. 17:19.
Citera
2022-09-04, 19:47
Medlem
Jag använder mest vape juice o använder aegis Max från lyf med rta tank. Röker på mellan 48-53W.
Röker även changa ibland men den vanlig pipa eller vattenpipa

Citat:
Ursprungligen postat av Ckld
- Vad är det bästa sättet att inta DMT på? Vape eller något annat? Kan maskinen som länkas i inlägget ovan rekommenderas av fler?

- Är marknaden för DMT pålitligt rent generellt och kan man oftast lita på produkterna som säljs på t.ex. Flugsvamp? Jag testar alltid mina lappar när jag köper LSD. Finns motsvarande tester för DMT? Min erfarenhet efter många trippar är att det som säljs som LSD oftast är LSD och inte någon RC. Samma kanske gäller för DMT?

- Rekommenderas en trip sitter när man testar de högre doserna, kring 50 mg? När jag tagit LSD elller svamp har jag alltid gjort det ensam vilket aldrig varit ett problem för mig. Effekterna av DMT i sin rena form varar betydligt kortare tid så riskerna vid en dålig tripp känns betydligt mindre för mig som oinvigd

- Hur skulle ni beskriva skillnaden mellan LSD/svamp och DMT? LSD använde jag i främst behandlingssyfte för att sluta med antidepressiva läkemedel och bryta negativa tankebanor. LSD har gjort underverk för mitt mående och syn på livet. Har DMT samma potential för självutveckling enligt er?
Citera
2022-09-09, 14:48
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Funkar det att använda en dry herb vaporizer? Alltså en med ugn.

Stoppar man bara i dmt?
Citera
2022-09-09, 16:09
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckld
Hur skulle ni beskriva skillnaden mellan LSD/svamp och DMT? LSD använde jag i främst behandlingssyfte för att sluta med antidepressiva läkemedel och bryta negativa tankebanor. LSD har gjort underverk för mitt mående och syn på livet. Har DMT samma potential för självutveckling enligt er?

Jag vetefan om du tycker att det här är en vettig förklaring, gällande hur jag ser på skillnaden mellan Psilocybin/LSD/DMT.
Men here goes...

Blunda och föreställ dig att du står på en trottoar och tittar igenom dina egna ögon (first person), på ett hus/en villa.
Med en dörr på framsidan som står lite på glänt.
Du skymtar en liten bit av hallen (insidan av huset) igenom glipan i dörren.
Du står en aning snett framför huset, så du ser både framsidan, sidan av huset, taket och en aning av trädgården.
Som verkar vara belägen på baksidan av fastigheten.

Psilocybinet får här representera dörren på huset, som står på glänt och det lilla av insidan av hallen som du ser.

LSD't representerar det tredimensionella huset som dörren på glänt sitter på och den lilla bit av trädgården du kan se.
Men även resten av husets innanmäte och hur du föreställer dig att resten av baksidan/trädgården ser ut..

Dmt't är, i förhållande till allt detta.
Marken som huset med dörren står på, himlen ovanför taknocken.
Det är luften, träden, solen och fåglarna.
Dmt't är du och intrycken du får, när står där och tittar på huset.
Dmt' representerar den verklighet som huset, med dörren på glänt, står i.
Det som är upp och det som är ner, det som är in och det som är ut.
Det som är fram och det som är tillbaka.

Typ så...
Senast redigerad av Bylwe 2022-09-09 kl. 16:13.
Citera
2022-09-30, 22:04
Medlem
Illuzionzs avatar
Rent DMT i bong, hur gör ni? Storntändare eller vanlig? Vet att lågan inte ska röra har kört DMT förr men några ggr i "the machine" eller vad den nu kallas sen changa och det var busenkelt i bong. Rent i bong smälte och sen var det svårt att få i sig skiten, ibland kom ångor men oftast inte när jag försökte värma med stormtändaren.

Kan man lägga det i stålull som med the machine och lägga det i koppen på bongen? Trycka dit en bit folie över DMT och tända på folien?

Eller hade ni rekommenderat en helt annan metod, förutom att bygga the machine? Har läst om foliepipa tex skulle det vara bättre?
Citera
2022-10-01, 20:20
Medlem
Rökte för första gången igår. Hände inget speciellt. Hade höga förväntningar efter allt jag hört om drogen men någon banbrytande effekt uteblev. Är hög på svamp just nu men kanske röker lite med en likasinnad frände lte senare, ett nytt försök, får väl öka dosen eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in