2020-09-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
Testa ”Vilca”. Den har en mer maskulin energi!

Då trycker ”fader universum” sin fot ner i nacken på en och säger tydligt ”ligg ner, och böj på nacken tills jag säger till dig att du kan resa dig up”... Och det är nästan bokstavligt vad som sker. Kroppen mer eller mindre kollapsar av trycket uppifrån och man får lära sig att gå på nytt igen...
Första gången på Vilca så tänkte jag mitt i ruset att ”vad fan har jag gett mig in på”?!?!
Jag var helt desorienterad, pustade och stönade, svettades mängder samtidigt som jag spydde och pissade ner mig! (Skäms inte för att säga det). Men fick solklara insikter och var oerhört tacksam för den brutala upplevelsen efteråt.❤️
Men jag körde en ordentlig dos också då jag har ett brutalt hårt ego barriär som jag försöker förlösa mig ifrån. Därav att jag kissade ner mig då mitt ego inte kunde kontrollera någonting längre.

Jag älskar Vilcan mer än vanlig DMT...

Vanlig DMT är mer som att ”moder jord” lyfter upp oss varsamt med mjuka händer och säger ”se så vackert allting är”... Men med så mycket mindre insikter och lektioner. Mer en ”joyride”....

Det är min känsla utav den feminina samt maskulina energin.
javisst låter vilca intressant men att säga att dmt är en liten ”joyride” i jämförelse är grovt missvisande och fel! dmt är själsdiamanten, själskompassen den leker man inte runt med!
Citera
2020-09-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snortig
javisst låter vilca intressant men att säga att dmt är en liten ”joyride” i jämförelse är grovt missvisande och fel! dmt är själsdiamanten, själskompassen den leker man inte runt med!
Tro mig att jag vet väldigt väl vad DMT är och har fullaste respekt för substansen.

Det var jämförelsen mellan det feminina och maskulina energierna jag påtalade...
Och det är stor skillnad i just en maskulin lektion vs feminin lektion...
Citera
2020-10-08, 21:12
Medlem
Någon som testat att injicera DMT? Erfarenheter? Bättre än att röka? injicerar man iv eller im?
Citera
2020-10-08, 22:29
Medlem
Jormapormas avatar
Har enorm tolerans mot Lsd och Svamp samt E pga mediciner. Testade röka DMT men jag kom aldrig in i ett rus, färgerna blev starkare bara. Som exempel tar jag 1000 ug Lsd för att få ett rus. Klarade inte av att röka mer, hade tagit många "hits" el vad det nu heter. Nu har jag lite kristaller kvar och undrar om man kan inta detta på annat sätt.

Någon som vet?
Citera
2020-10-09, 01:01
Medlem
Kan man ta DMT om man går på Voxra? eller påverkas det
Citera
2020-10-09, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somdeter
Du menar det alltså? Att vitt är bättre än gult? Hmm kanske borde undersöka saken..

Vissa menar ju att gult ger en mer organisk tripp..

Aja intressant

Kan du utveckla vad du menar med organisk tripp?
Citera
2020-10-15, 18:45
Medlem
Tjenare gott folk! Då jag under en längre period har vart intresserad utav att testa DMT, så har jag äntligen accepterat "drogen".
Jag är inte rädd för trippen, jag har stor respekt för det. Det enda är att jag vill kunna vara så förberedd som möjligt.
Vad har ni för tips? Ha i åtanke att jag aldrig testat hallucinogener tidigare.

Vad är det bästa och billigaste sättet att inta detta? Kan man använda en vanlig gräspipa?
Ska man köpa changa eller fribas?
Citera
2020-10-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snortig
Vilca är 5 ho dmt...
Citera
2020-10-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wetwillie
Tjenare gott folk! Då jag under en längre period har vart intresserad utav att testa DMT, så har jag äntligen accepterat "drogen".
Jag är inte rädd för trippen, jag har stor respekt för det. Det enda är att jag vill kunna vara så förberedd som möjligt.

Vad är det bästa och billigaste sättet att inta detta? Kan man använda en vanlig gräspipa?
Har du bestämt dig på riktigt så sug i dig för fulla muggar. DMT har ingen direkt charm i smådoser, utan kan lätt upplevas mer obehaglig vid låga doser.

Men när man bryter igenom så blir det bara fantastisk så länge man ”surrender” och inte kämpar emot...
Citera
2020-10-19, 23:22
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:

Pipa av glas är att föredra om du inte skaffar ett flashigt eldrivet rökdon man röker vax med. Viktigast är att kristallerna vaporiseras utan att brännas, så krävs övning.

Om du vill kan du införskaffa/göra fribas och sedan en monoaminoxidashämmare, typ Banisteriopsis Caapi blad som finns lagligt. Blanda cirka 50/50, men finns många guider, så kolla upp det själv och lita inte bara på mig en främling på internet. 😁

Efter du känt efter med changa, testa fribas.

Och så om Terence McKenna säger: ”Take it easy dude, but take it.”

Och som sagt, dessa substanser öppnar dörrar du aldrig kan stänga. Var medveten om det.

Har aldrig lyckats fått ner tillräckligt med DMT rök i lungorna, men LSD och Ayahuasca har gett mig tillräckligt för många år framöver.
Citera
2020-10-20, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mryellowman
Pipa av glas är att föredra om du inte skaffar ett flashigt eldrivet rökdon man röker vax med. Viktigast är att kristallerna vaporiseras utan att brännas, så krävs övning.

Om du vill kan du införskaffa/göra fribas och sedan en monoaminoxidashämmare, typ Banisteriopsis Caapi blad som finns lagligt. Blanda cirka 50/50, men finns många guider, så kolla upp det själv och lita inte bara på mig en främling på internet. 😁

Efter du känt efter med changa, testa fribas.

Och så om Terence McKenna säger: ”Take it easy dude, but take it.”

Och som sagt, dessa substanser öppnar dörrar du aldrig kan stänga. Var medveten om det.

Har aldrig lyckats fått ner tillräckligt med DMT rök i lungorna, men LSD och Ayahuasca har gett mig tillräckligt för många år framöver.

Tackar för svar. Så det går inte att röka fribas som den är blandat med tex tobak?
Fribas är det jag kan få tag på lättast, lite svårare med changa.
Det går ju givetvis att lösa men lättast med fribas.

Ursäkta mig om jag ställer "newbie" frågor men lika bra att vara på säkra sidan. Detta blir första gången jag testar något psykadeliskt.
Är väldigt öppen för DMT och har stor respekt för dess "effekter". Jag är bara en big time stoner Och dessa dörrar du skriver om är precis dem jag vill öppna. Jag anser detta vara min väg till att bli ett med naturen igen
Citera
2020-10-20, 14:41
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Tackar för svar. Så det går inte att röka fribas som den är blandat med tex tobak?
Fribas är det jag kan få tag på lättast, lite svårare med changa.
Det går ju givetvis att lösa men lättast med fribas.

Ursäkta mig om jag ställer "newbie" frågor men lika bra att vara på säkra sidan. Detta blir första gången jag testar något psykadeliskt.
Är väldigt öppen för DMT och har stor respekt för dess "effekter". Jag är bara en big time stoner Och dessa dörrar du skriver om är precis dem jag vill öppna. Jag anser detta vara min väg till att bli ett med naturen igen

Är ingen moraltant och du gör ju såklart vad du vill men varför börja med just DMT om du saknar psykedeliska erfarenheter? Som bekant är det ju en av dom mest kraftfulla substanser som finns och det är ju notoriskt krånglig att få i sig en adekvat dos som nybörjare. För mig känns det lite som att börja i fel ände.

En lång skogsvandring, kanske med tillhörande övernattning kanske kan dämpa din naturlängtan istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in