Citat:
Ursprungligen postat av
SlappTjackBalle
Hur gör man ? Har köpt lite heroin det är brunt ,ska jag typ lägga det på en sked och elda ?eller ska jag ha på lite vatten med?Ska göra IV
Du kan väl bara snorta det om det är första gången.
Röka det är förbannat mycket krångel och IV kommer direkt förstöra ditt liv så fort du satt sprutan i armen. Sett så mycket bevis på detta av de känner som kör IV.
Ingen slutar någonsin då.
Själv har jag tagit heroin kanske runt 150 ggr och blev aldrig beroende av det
men jag köpte bara mellan 0.5-1g och snorta till det tog slut sen vänta jag kanske 1-3 månader innan nästa gång.
Visst kanske man inte få någon kick men den kicken är knappast värd att förstöra resten av livet på.
Det jävliga med just heroin är att så fort det går ut börjar man må dåligt men då ska man se till inte ha mer hemma för då kommer man aldrig kunna sluta.
Efter mitt tog slut väntade jag 12 timmar ca sedan gick tillbaka till suben igen.
2 år höll jag på med det, visst bjuder någon kan jag ta lite men mestadels har jag sub i kroppen ändå så det har väl hindrat att fastnat ännu djupare. Har gått på sub i 14-15 års tid regelbundet och har inga problem med att kontrollera livet pga det.
Lyckats både plugga och jobba under de åren så man vänjer sig.
Tyvärr är ATn mycket värre än horse då den är så extremt långdragen. Man kan må dåligt i månader...
Därför måste jag planera att tända av helt från sub då jag kommer va dålig minst 1-2 veckor.
Tände av en gång om året ungefär innan. Lyrica är enda som hjälper mot opiat AT men se till att fastna på det med.
Efter H mådde jag skit 2-3 dagar typ ungefär lika länge som jag använde.
Brukade ta ca 2-4 linor om dagen kanske då ruset är förbannat kort och går ur efter 4 timmar till skillnad från subens 12+