2024-11-07, 08:58
Medlem
Kort fråga bara fick tag på lite heroin som skulle snortas för en tid sedan och jag drog i mig en rejäl lina. Nu till själva ruset, huvudet kändes skit kallt som om man hade ett kylskåp innanför pannbenet. Sen kändes det jävligt skönt på snudd till fantastiskt... Det är bara det där att det kändes som ett kylskåp har aldrig läst nån beskrivning att det ska kännas kallt. Eller ska det kännas kallt?
Citera
2024-11-12, 23:59
Medlem
depressed.worlds avatar
Nu har jag inte tagit H på 8 dagar, hade diarré i två dygn annars överlever jag, men ligger på kvällarna och plågar mig med att jag har 2g och nålar hemma.

Ruset är way to nice så detta är fan den enda drogen jag någonsin haft respekt för. Psykiskt beroende efter några dygn IV.

Ska jobba och träna hårt resten av veckan så blir det förmodligen lite nirvana i helgen 🙌

Citat:
Ursprungligen postat av PentiumAllan
Kort fråga bara fick tag på lite heroin som skulle snortas för en tid sedan och jag drog i mig en rejäl lina. Nu till själva ruset, huvudet kändes skit kallt som om man hade ett kylskåp innanför pannbenet. Sen kändes det jävligt skönt på snudd till fantastiskt... Det är bara det där att det kändes som ett kylskåp har aldrig läst nån beskrivning att det ska kännas kallt. Eller ska det kännas kallt?

Hur menar du? Som brainfreeze?
Jag känner bara värme och trygghet direkt vid intag iallafall.
Citera
2024-12-12, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av depressed.world
Nu har jag inte tagit H på 8 dagar, hade diarré i två dygn annars överlever jag, men ligger på kvällarna och plågar mig med att jag har 2g och nålar hemma.

Ruset är way to nice så detta är fan den enda drogen jag någonsin haft respekt för. Psykiskt beroende efter några dygn IV.

Ska jobba och träna hårt resten av veckan så blir det förmodligen lite nirvana i helgen 🙌

Sluta medans du kan det är inte värt det du kommer ha många års helvete framför dig om du inte slutar nu, skaffa en bättre hobby.
Citera
2024-12-28, 17:18
Medlem
TheNightTrippers avatar
Jag klev av igår och i min snurrighet så fick jag i mig tramadol för en stund sen, förstör det min AT? Alltså förlänger den?
Avskyr denna äckliga drog, så smutsig!
Citera
2024-12-28, 17:26
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:

Sluta innan det är försent, jag lovar att du kommer ångra dig om du fortsätter.
Men jag förstår att du inte bryr dig vad jag säger, jag var likadan.
Det är därför heroin är en sån äcklig drog, den smyger på en och sen när den väl satt klorna i en så är det jävligt svårt och komma loss.
Jag var på en ofrivillig semester i några månader och under den tiden tänkte jag lägga av för gott, jag trodde jag skulle klara det, men jag hade beställt när jag satt på bussen hem, efter flera månaders nykterhet.
Så försök sluta, det är inte värt det.
Citera
2024-12-28, 23:22
Medlem
depressed.worlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
Sluta medans du kan det är inte värt det du kommer ha många års helvete framför dig om du inte slutar nu, skaffa en bättre hobby.

Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Sluta innan det är försent, jag lovar att du kommer ångra dig om du fortsätter.
Men jag förstår att du inte bryr dig vad jag säger, jag var likadan.
Det är därför heroin är en sån äcklig drog, den smyger på en och sen när den väl satt klorna i en så är det jävligt svårt och komma loss.
Jag var på en ofrivillig semester i några månader och under den tiden tänkte jag lägga av för gott, jag trodde jag skulle klara det, men jag hade beställt när jag satt på bussen hem, efter flera månaders nykterhet.
Så försök sluta, det är inte värt det.

Tack för omtanke! 👍

Endast kört helgerna nu, mest för att jag är ekonomisk av mig och tar subutex söndag-onsdag. Har ändå pundat rejält men ändå funktionellt i ca 10 år.

Men ja, ruset man har i några minuter är underbart. Sen känner jag mig nästan nykter igen. 😕
Citera
2024-12-31, 00:19
Medlem
SvampDamp.s avatar
Hej. Har varit clean i nästan ett halvår från intravenöst missbruk. Tror ni jag blir hooked omedelbart igen om jag tager en normaldos nasalt? Tog två överdoser i juli hade 14 substanser i kroppen så haft LVM som går ut andra februari, så tror ni kroppen pallar ?
Citera
2024-12-31, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Hej. Har varit clean i nästan ett halvår från intravenöst missbruk. Tror ni jag blir hooked omedelbart igen om jag tager en normaldos nasalt? Tog två överdoser i juli hade 14 substanser i kroppen så haft LVM som går ut andra februari, så tror ni kroppen pallar ?

Lita på mig. Det blir bättre. Om du har varit clean så länge så ska du inte börja eller små dutta någonting mer. Rök ba weed. Känns skönast är bäst och får i allafall mig att glömma bort andra droger.
Citera
2025-01-07, 09:44
Medlem
hobzs avatar
Hej,

Hur tar man heroin med askorbinsyra? Har svårt att hitta en vägledning på nätet...

Mvh
Citera
2025-01-07, 13:49
Medlem
depressed.worlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobz
Hej,

Hur tar man heroin med askorbinsyra? Har svårt att hitta en vägledning på nätet...

Mvh

IV? Smula ner heroinet i en sked, ta toppen av en kniv och blanda i pulvret innan du tillsätter vatten och börjar elda.
Citera
2025-01-08, 13:45
Medlem
hobzs avatar
Citat:
IV? Smula ner heroinet i en sked, ta toppen av en kniv och blanda i pulvret innan du tillsätter vatten och börjar elda.

Ja precis, IV. Sjöss man ha samma mängd askorbinsyra som heroin?
Citera
2025-01-08, 16:04
Medlem
depressed.worlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobz
Ja precis, IV. Sjöss man ha samma mängd askorbinsyra som heroin?

Japp jag blandar kanske 60% heroin med 40% syra, funkar kanon för mig iallafall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in