2022-08-03, 20:39
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Tror du folk sitter och lyssnar på Rammstein i hörlurarna för att de har bra scenshower??? Jag gör iaf det för att musiken är grym.
Förmodligen smittar scenshowerna av sig på lyssnarna, via deras hörlurar. Det förklarar varför deras hjärnor är så brända.
Citera
2022-08-03, 20:41
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Snor du mina punchlines?
Är väl samma sak med dig och 80-talsrock samt Led Zeppelin. Antingen blev du utfryst av något gäng som gillade sådant, eller så förknippar du detta med ditt livs kärlek som dissade dig. Onödigt egentligen, för det är ju kanonbra musik.

Jag har legat med ett Rammstein-fan, men hon har inte dissat mig… Än… Man vet aldrig vad som kommer.

80-tals rock har aldrig fallit mig i smaken. Fjolliga män i smink som sjunger om brudar och partyn. Så om jag skulle blivit ovän med nåt sånt gäng så hade det bara varit plus.

Zeppelin är bara överskattade. Fanns bättre band som tex Captain Beyond.
Citera
2022-08-03, 20:42
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Förmodligen smittar scenshowerna av sig på lyssnarna, via deras hörlurar. Det förklarar varför deras hjärnor är så brända.

Det måste verkligen vara något negativt mellan dig och Rammsteinbruden. Ville hon inte svälja eller? Eller vad är det du är så arg på egentligen?
Citera
2022-08-03, 20:50
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Det måste verkligen vara något negativt mellan dig och Rammsteinbruden. Ville hon inte svälja eller? Eller vad är det du är så arg på egentligen?
Hah. Ett Rammstein-fan som inte sväljer? Inte så troligt. Vi har fortfarande kontakt, men jag filtrerar min åsikt rätt hårt i hennes närhet.

Jag bara älskar att såga musik längs fotknölarna ibland. Larvigt kan tyckas, men den skammen tar jag isåfall på mig.
Lyssna på Ministry istället. Det är så en industri-sten skall dras!
Citera
2022-08-03, 20:51
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
80-tals rock har aldrig fallit mig i smaken. Fjolliga män i smink som sjunger om brudar och partyn. Så om jag skulle blivit ovän med nåt sånt gäng så hade det bara varit plus.

Zeppelin är bara överskattade. Fanns bättre band som tex Captain Beyond.
Vadå? Brudar och party är ju nice. Och knulla är ju skönt.
Citera
2022-08-03, 20:51
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Hah. Ett Rammstein-fan som inte sväljer? Inte så troligt. Vi har fortfarande kontakt, men jag filtrerar min åsikt rätt hårt i hennes närhet.

Jag bara älskar att såga musik längs fotknölarna ibland. Larvigt kan tyckas, men den skammen tar jag isåfall på mig.
Lyssna på Ministry istället. Det är så en industri-sten skall dras!

Jag gillar också att såga musik ibland, särskilt balladbögar som Metallica och liknande skräp.
Citera
2022-08-03, 20:52
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Vadå? Brudar och party är ju nice. Och knulla är ju skönt.

Problemet är väl framförandet, de flesta såna band brukar vara cheesy som satan.
Citera
2022-08-03, 20:54
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag tycker att Anal cunts covers är deras bästa låtar.
Citera
2022-08-03, 20:56
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Jag gillar också att såga musik ibland, särskilt balladbögar som Metallica och liknande skräp.
Metallica är definitivt ett av de roligaste banden att såga. Och i de flesta fall förtjänar de skiten. Finns inget annat band som kört ner sin kvalitet i botten till sådan grad… Eller jo, Queensryche också.

Citat:
Problemet är väl framförandet, de flesta såna band brukar vara cheesy som satan.
Och ost är gott.
Citera
2022-08-03, 21:36
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Läs igen och tänk efter.

Säg för helvete vad du menar
Citera
2022-08-03, 22:40
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Säg för helvete vad du menar

Du säger att Rammstein inte är musik, trots att du talar om riffs och dylikt?
Citera
2022-08-04, 08:47
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Du säger att Rammstein inte är musik, trots att du talar om riffs och dylikt?

Nej det har jag inte...men jag säger att det är inte musiken som är främst..det är imagen, showen, underhållningen...och det hörs, TYDLIGT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in