Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Oavsett om han gjorde 4 mål så visade han upp på 0 teknik och brist på speluppfattning. Bara kolla highlights på youtube Darwin Vs Leipzig. Ideliga feltimingar, löpningar och pass.
Man kan smalna av sin bild av honom om man gör som du säger, lägger all energi på att bedöma en försäsongsmatch.
Om man nu ska få en rättvis bild av hans teknik och brist på speluppfattning så blir det väll mer rättvist att exempelvis söka på hans förra säsongs highlights på Youtube om du nu önskar att använda den typen av undersökning. Bästa är väll att ha sett honom i en tävlingsmatch live under säsong ? Antar att du inte gjort det?
Citat:
Ursprungligen postat av
RatchNixon
Tack för ett gott skratt, vad härligt det skulle vara om detta är en ny Maguire vi ser i PL framöver. Har du inte sett klippet när Nunez har det kämpigt under en träning? Den gubben har mycket jobb framför sig.
Nu är det här klippet som jag länkade till inte från 5-0 vinst mot Leipzig utan från en 1-0 förlust mot Salzburg. Du få gärna hålla ordning på matcherna själv.
Folk tycks ju ha tid med att skriva här inne och då är det väl lugnt om annat folk sätter ihop ett kort klipp med dåliga prestationer under en match? Vi måste väl kunna förhålla oss till det som händer just nu och inte vänta in en ny säsong? Det är en ruskigt dyr värvning, jag ställer krav och kommer syna den här snubben noggrant fortsättningsvis.
Det där med fyra mål börjar bli tjatigt. Jag roade mig lite här och sökte på spelare som har gjort fyra mål i en träningsmatch. Någon Sanogo hittade jag bland mina sökningar som målade fyra mot Benfica för många år sen. Har inte hört ett ljud om detta tidigare, är det vanligt att fans pratar om sånt här obetydligt?
Nu menade jag ju inte att det var i samma match som ditt klipp utan att hans fyra mål var i en och samma match.
Jag vet inte hur vanligt det är att fans pratar om obetydliga försäsongsmatcher men du tar ju upp honom och till och med länkar klipp där allt ska vinklas åt ett håll så det verkar ju ske.
Jag tar verkligen inte några försäsongsmatcher på allvar och säger inte att han kommer varken göra bu eller bä, det får ju säsongen utvisa.